תפריט סגור

אינסטלטור בפתח תקווה

אינסטלטור בפתח תקווה מזמינים רק באמצעות פורטל אינסטלטורס!

לא צריך ללכת רחוק כדי להשיג מספר טלפון של אינסטלטור בפתח תקווה. מספיק רק להסתכל על כל המגנטים על הדלת כדי להגיע לאנשי מקצוע, או לפחות לכאלו שמתיימרים להיות אנשי מקצוע. האינסטלטורים בפורטל אינסטלטורס מחזיקים בתעודות מקצוע, עוברים השתלמויות ומחזיקים בציוד החדשני ביותר הקיים בשוק כדי להעניק לך פתרון אינסטלציה מלא ומקיף במחירים אטרקטיביים במיוחד!

אינסטלטור בפתח תקווה זמין עבורך 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור בפתח תקווה מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה בפתח תקווה מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור בפתח תקווה חייגו: 050-830-3889

אינסטלטור בפתח תקווה

איך לבחור אינסטלטור בפתח תקווה?

לא כל איש מקצוע עם פומפה וקפיץ נחשב לאינסטלטור, מכיוון שמערכת האינסטלציה היא מורכבת יותר ממה שחושבים. מומלץ מאוד לעבוד עם אינסטלטור ותיק ומנוסה שמבין את הרגישות מאחורי המערכת הזו. טיפול לא נכון עלול לגרום לנזקים נוספים ומיותרים בצנרת שיעלו לך בהמון כאב ראש ולא מעט כסף.
הדרך הטובה ביותר לאתר אינסטלטור בפתח תקווה היא לבקש לדבר עם לקוחות עבר ולהבין מהם איך התנהל תהליך העבודה והאם הם מרוצים מהתוצאה הסופית.

כמה עולים שירותי אינסטלטור בפתח תקווה?

גם כאן ישנו מחיר שוק אשר נקבע לאחר שמשקללים מחירים שונים של אינסטלטורים. חשוב לציין שהצעת מחיר נמוכה מדי עלולה להעיד על איש מקצוע חובבן שבמקרה הטוב לא יצליח לטפל בתקלה ובמקרה הרע יגרום לנזקים. זו הסיבה שכדאי לערוך סקר מתחרים ולבחור אינסטלטור בפתח תקווה במחיר מנצח ואחד שיש לו המלצות ותיק עבודות רחב.

שירותי אינסטלציה בפתח תקווה

אינסטלטור בפתח תקווה מחיר השירות

פתיחת סתימה באסלה בפתח תקווה

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור בפתח תקווה

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במקלחת בפתח תקווה

החל מ – 350 ₪

תיקון נזילה בברז בפתח תקווה

החל מ – 250 ₪

תיקון נזילה באסלה בפתח תקווה

החל מ – 270 ₪

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית בפתח תקווה

החל מ – 1200 ₪

התקנת ברז בפתח תקווה

החל מ – 250 ₪

התקנת סיפון בפתח תקווה

החל מ – 350 ₪

התקנת אסלה סטנדרטית בפתח תקווה

החל מ – 450 ₪

טיפים לתחזוקה שוטפת שידחו הזמנת שירותי אינסטלציה בפתח תקווה

טיפול חודשי במערכת הביוב הביתית שלך יכול לעזור לך לשמור על הצנרת בצורה כזו שתדחה ואף תמנע את תקלת הביוב הבאה. הטיפים שכתבנו לא דורשים ממך ידע מוקדם או ציוד מיוחד, כך שניתן להתחיל לטפל בצנרת מיד לאחר קריאתם!

  • נזילות
    המחברים של הכלים הסניטריים כוללים גומיות שעם הזמן מתחילות להתייבש ולהתבלות. לפעמים כל מה שצריך לעשות כדי לעצור נזילה הוא לסגור את זרם המים לדירה, להחליף גומיות (לא לשכוח לוודא שהם במקום) והנזילה תיפסק!
  • שירותים תקולים
    אם לא השלכת חומרים מוגזמים מדי לאסלה, ניתן לפתוח סתימות על ידי שימוש בפומפה ייעודית לאסלה (כן, יש כזו והיא שונה מהפומפה של הכיורים) ופמפום עד שהעצם החוסם ישתחרר. במידה והפומפה לא עזרה ניתן לקנות ספירלה (קפיץ) בכל חנות חומרי בניין, להחדיר אותה לאסלה ולסובב כך שייפער חור בהצטברות הפסולת והיא תשתחרר לביוב.
  • ניקוי סיפון
    הסיפון הוא מעין פילטר המחכה לקלוט לכלוך שמגיע יחד עם הנוזלים שמגיעים מהכיור. ניקוי של הסיפון אחת לחודש תעזור למנוע הצטברות של פסולת וימנע את ההצפה הבאה בכיור שלך.
  • ניקוי הקולטים של דוד השמש
    עם הזמן הקולטים צוברים אבק ולכלוך. ניקוי שלהם אחת לכמה זמן יעזור למים להתחמם טוב יותר ולהישאר חמים לאורך זמן ארוך יותר.

שירותי ביוב מאינסטלטורים בפתח תקווה 24 שעות

איך פועלת מערכת ביוב ומה גורם לה להתקלקל?
מערכת ביוב היא פלא הנדסי שמשנע את הפסולת שלנו מהכיורים והאסלה בבית עד למתקני הטיהור השונים ברחבי הארץ, ללא התערבות יד אדם! הצינורות בנויים בשיפועים כך שהתכולה שבתוך הצינורות נעה ממקום למקום על ידי כוח הכבידה בלבד. יש שני מומחים לביוב שיכולים לעזור במקרה של תקלת ביוב – אינסטלטור בפתח תקווה ושירותי ביובית.

ביובית היא רכב עליו מורכב ציוד מיוחד והיא נחוצה כאשר תקלות הביוב קורות בצינור שבין הבניין שלך לבין מערכת הביוב העירונית. אינסטלטור מקצועי בפתח תקווה יכול לעזור במקרים של תקלות ביוב הקרובות לפני השטח, זאת אומרת לפתחי הניקוז של הכיורים והאסלה.

תקלות ביוב נגרמות, בדרך כלל, בגלל חוסר הקפדה על שימוש נכון בפתחי הניקוז השונים כמו למשל:

  • השלכה של מגבונים לחים ואמצעי היגיינה שונים לאסלה
  • שפיכה של שמן בישול לכיור
  • הצטברות של שומן שמקורו בשמפו וסבונים
  • זליגה של מזון לצנרת הביוב מהכיור במטבח
  • שיער שהצטבר בצנרת

אינסטלטור מומלץ בפתח תקווה יהיה זמין עבורך 24 שעות ביממה לכל תקלה שתהיה. כמובן הוא יכיר את התקלות הנפוצות האלו וכבר במעמד שיחת הטלפון יכין תכנית פעולה ייחודית ותפורה אישית למקרה שלך, כך שכאשר הוא יגיע אליך – יתחיל מיד לעבוד ויחסוך לך זמן עבודה יקר.

פנו אלינו בשיחת טלפון או באמצעות הפורטל והזמינו אינסטלטור מקצועי בפתח תקווה שיגיע אליכם תוך זמן קצר ויעניק לכם שירות אדיב ומקצועי

להזמנת אינסטלטור בפתח תקווה חייגו: 050-830-3889

 

שירותי אינסטלציה בקרבת פתח תקווה: אינסטלטור בנס ציונה | אינסטלטורים בראשון לציון | אינסטלטור מומלץ בקריית אונו

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן