תפריט סגור

אינסטלטור ברמת גן

מזמינים שירותי אינסטלציה ברמת גן ושוכחים מהצנרת!

נמאס לך לפתוח סתימות כל הזמן? האסלה לא מצליחה להוריד מים כמו שצריך? כנראה שיש לך בעיית אינסטלציה רצינית שמחייבת התערבות של איש מקצוע. אנחנו בפורטל אינסטלטורס נמצא לך אינסטלטור ברמת גן שיגיע אליך בהתראה קצרה, בכל שעה מהיום ובכל יום מהשבוע (כולל סופ"ש וחגים) ויתקן את מערכת הביוב שלך אחת ולתמיד במחירים נוחים לכל כיס!

אינסטלטור ברמת גן זמין עבורך 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור ברמת גן מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה ברמת גן מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור ברמת גן חייגו: 050-830-3889

אינסטלטור ברמת גן

איך אינסטלטור ברמת גן יכול לעזור לך?

אינסטלטור מקצועי הוא הרבה מעבר לאיש מקצוע שפותח סתימות והולך. הידע הרב שהאינסטלטור צבר במהלך השנים שלו במקצוע עוזר לו להסתכל על מערכת הביוב והמים שלך בצורה רחבה ומקיפה, שיכולה לחסוך לך המון זמן ולא מעט כסף!
בין היתר, אינסטלטור ברמת גן יכול לעזור לך במקרים הבאים:

רכישת השירותים האלו מאינסטלטור אחד בלבד תמנע מצב בו מערכת הביוב והמים שלך בנויות טלאי טלאי בגלל אנשי מקצוע שונים אלא תקבל טיפול מלא על ידי תוכנית עבודה אחת מסודרת.

כמה עולה אינסטלטור ברמת גן?

המגוון הרחב של שירותי אינסטלציה ברמת גן בא לידי ביטוי גם במחירים שונים ולכן אין לנו מחיר אחיד. יחד עם זאת, האינסטלטורים שלנו מקצועיים, יעילים ובעלי ניסיון רב בתחום, מה שאומר שכשהם יגיעו אליך הם יטפלו בבעיה במהירות ויחסכו לך זמן עבודה יקר שיתורגם לחיסכון משמעותי בכסף!

ריכזנו עבורך את שירותי האינסטלציה הנפוצים שלנו ואת טווחי המחירים שלהם:

שירותי אינסטלציה ברמת גן

אינסטלטור ברמת גן מחיר השירות

פתיחת סתימה באסלה ברמת גן

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור ברמת גן

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במקלחת ברמת גן

החל מ – 350 ₪

תיקון נזילה בברז ברמת גן

החל מ – 250 ₪

תיקון נזילה באסלה ברמת גן

החל מ – 270 ₪

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית ברמת גן

החל מ – 1200 ₪

התקנת ברז ברמת גן

החל מ – 250 ₪

התקנת סיפון ברמת גן

החל מ – 350 ₪

התקנת אבלה סטנדרטית ברמת גן

החל מ – 450 ₪

איך להימנע מהזמנת אינסטלטור ברמת גן?

צנרת הביוב קולטת אליה את כל מה שמגיע לפתחי הניקוז בכיורים ובאסלה. מצד אחד הצנרת כן גדולה מספיק כדי להעביר דברים כאלו ואחרים אך בגלל האופי של הפסולת, היא לא מתפרקת במים ולאט לאט מתחילה להצטבר ולסתום את הצנרת. על ידי ביצוע של מספר פעולות פשוטות ניתן למנוע או לפחות לדחות ככל הניתן הזמנה של אינסטלטורים ברמת גן. הפעולות האלו לא דורשות ידע טכני או ציוד כלשהו ולכן ניתנות לביצוע בקלות וביעילות.

פעולת התחזוקה הנדרשת

איך לעשות את זה?

שטיפת הצנרת במים רותחים

אל הצנרת שלך מחלחלים גם חומרים המכילים שומן כמו סבונים, שמפו, חומרי ניקוי ושמן בישול. החומרים האלו מצטברים לאט לאט בצנרת ולכן שטיפה שלה במים רותחים תעזור למוסס את גושי השומן ובכך לפתוח את הצנרת למעבר תקין של נוזלים.

ניקוי הסיפון שנמצא מתחת לכיור

הסיפון הוא רכיב מוזר למראה שמחובר בין פתח הניקוז של הכיורים שלך לבין הצנרת וקולט לתוכו את כל הנוזלים שמגיעים מהכיורים. יחד עם הנוזלים מגיעים לכלוכים שונים שמצטברים שם (שיער, חתיכות מזון ופלסטיק וכו') ועלולים לסתום אותו. פירוק של הסיפון וניקיונו על ידי חפץ חד יכולה לתרום משמעותית לעצירת הסתימה הבאה.

שימוש במסננים בכיורי הבית

פתחי הניקוז הסטנדרטים נחשבים לרחבים, מה שמאפשר לכל מה שנוחת בכיור להגיע לצנרת. מסננים פשוטים וזולים יכולים למנוע מכל אלו לרדת ולהצטבר בצנרת שלך ובכך לחסוך לך הזמנת אינסטלטור ברמת גן.

שירותי אינסטלטורים ברמת גן 24 שעות

סתימות ביתיות נחשבות לסתימות קלות לפתרון ובהחלט ניתן לנסות לפתוח אותן לבד באמצעות חומרי אינסטלציה שונים הקיימים בכל חנות לחומרי בניין (סודה קאוסטית, קפיץ אינסטלטורים, פומפה וכו'). מומלץ להזמין אינסטלטור ברמת גן כשהתקלות חוזרות על עצמן או אם לא הצלחת לפתוח סתימה בכוחות עצמך. כדי לעזור לך לטפל בתקלות האינסטלציה שלך בעצמך, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי להתייעץ איתנו ולקבל מאיתנו טיפים ללא עלות וללא התחייבות!

להזמנת אינסטלטור ברמת גן חייגו: 050-830-3889

שירותי אינסטלציה בקרבת רמת גן: אינסטלטור בחולון | אינסטלטורים בראשון לציון | אינסטלטור מומלץ בפתח תקווה

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן