תפריט סגור

ביובית בתל אביב

שירותי ביובית בתל אביב – שאיבת ביוב 24 שעות בכל רחבי הארץ

התחלת להריח ריח של ביוב וזיהית מים סביב פתחי הביוב? אנחנו ממליצים לך להזמין מיד שאיבת ביוב כדי למנוע הצפה שתסכן את הדירה והבניין שלך! כשהביוב עולה הוא מתפשט מהאסלה ומהכיורים ועלול לזרוע הרס רב בדירה שלך שידרוש ממך להוציא כספים נוספים על ניקיון והחלפת ריהוט או מוצרי חשמל שניזוקו. פורטל אינסטלטורס מציע לך שירות שאיבת ביוב 24 שעות ביממה כדי לעזור לך למנוע את ההצפה הבאה ולחסוך זמן יקר ולא מעט כסף!

שאיבת ביוב בתל אביב 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין ביובית בתל אביב במחיר אטרקטיבי החל מ 800 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי ביובית בתל אביב מהיום להיום!

להזמנת שירותי ביובית בתל אביב חייגו: 050-830-3889

שאיבת ביוב

מתי להזמין מומחה לשאיבות ביוב בתל אביב?

צנרת הביוב שלנו היא מערכת סבוכה של צינורות אשר משנעים את הפסולת שלנו מהבית ועד למתקני הטיהור השונים, על ידי שימוש בכוח הכבידה וללא מגע יד אדם. עם הזמן הצנרת מתיישנת ומתבלה וכאן מתחילות התקלות. צנרת ישנה עלולה לסבול מסדקים קטנים שעם הזמן יהפכו לשברים ולהצפות ביוב, וכשמוסיפים למצב עלייה בכמות הדירות והשלכה של פסולת כבדה (מגבונים לחים, קיסמי אוזניים ועוד מוצרים היגייניים) אפשר לצפות בהחלט שהצנרת לא תעמוד בכל העומס.
גרים בתל אביב? זה הזמן להזמין שירותי ביובית בתל אביב. אנחנו ממליצים להזמין שירות של שאיבת ביוב במקרים הבאים:

  • התחלת להריח ריח של ביוב למרות שאין סימנים של הצפה
  • תקלות חוזרות ונשנות במערכת הניאגרה שלך
  • זיהית מים עומדים ליד פתחי הביוב
  • המים בכיור יורדים לאט למרות שהסיפון נקי וישנם מסננים בפתחי הניקוז

לאחר ביצוע שאיבת ביוב, האינסטלטור יעבור על הצנרת כדי להבין מה מקור התקלה (חדירת שורשים לצנרת, פיצוץ בצנרת, פסולת כבדה שהצטברה בה וכ"ו) ויטפל בתקלה כדי לספק לך פתרון מלא ומקיף.
עם זאת, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו בכל שעה כדי לקבל ייעוץ והכוונה ללא עלות וללא כל התחייבות כדי שיחד ננתח את מצב הצנרת בביתך ונעזור לך לקבל החלטה נכונה שתמנע את התקלה הבאה.

איך המומחים מבצעים שאיבת ביוב?

במקרים בהם יש צורך בשאיבת ביוב בתל אביב בכמויות גדולות של מים שאיבה זו מתבצעת ע"י ביובית. הביובית מזכירה משאית קטנה והיא מכילה שלל אביזרים באמצעותם האינסטלטור יכול לשאוב את המים והביוב ולטפל בתקלות השונות. על גבי הביובית ניתן למצוא בין היתר:

  • צינור מים בלחץ גבוה (מסוגל להתיז כ-45000 ליטר מים בדקה)
  • משאבת יניקה רבת עוצמה (מסוגלת לשאוב כ-680 ליטרים של נוזל בדקה)
  • כלי אינסטלציה
  • כלי חפירה
  • מיכל מים
  • מיכל אגירת נוזלים

בזכות הציוד החדשני, שירות של שאיבות ביוב הוא תהליך קצר ואפקטיבי שמקל מאוד על תהליך האינסטלציה וחוסך זמן. לאחר שאיבת הביוב, האינסטלטור ישטוף את קו הביוב על ידי צינור המים בלחץ גבוה המותקן בביובית וידאג שכל הפסולת שסתמה את הצנרת תעלם ולא תשוב.

כמה עולה שירותי ביובית בתל אביב?

מחיר שאיבת ביוב בתל אביב, כמו כל שירות אחר, תלוי במורכבות הבעיה ובמועד ביצוע השאיבה. לפעמים האינסטלטור יגלה שהצנרת זקוקה להחלפה או ששורשים חדרו לצנרת ויש להסיר אותם ולטפל בהם כדי שלא יחזרו, או שמא ישנם קווי ביוב נוספים שצריכים עבודה נוספת ולכן המחיר יתייקר מעט.

תהליך העבודה על תיקון הצנרת כולל שימוש ברובוטים מיוחדים אשר יכולים להיכנס לצנרת ולתת לאינסטלטור תמונה חדה של המצב שלה כדי שהטיפול יהיה מדויק ויעיל יותר. אין מה להיבהל מהמחיר מכיוון שצנרת תקינה תחסוך לך הרבה כאב ראש וכסף מיותר שהיה יוצא על פתרונות פלסטר. באותה נשימה, האינסטלטורים בפורטל אינסטלטורס מנוסים מאוד בשאיבות ביוב בתל אביב והסביבה ולכן יכולים לספק לך פתרון מקיף ומלא לתקלות הצנרת בביתך, כך שהתהליך יהיה מהיר מצד אחד ואפקטיבי מאוד מהצד השני!

להזמנת שירותי ביובית בתל אביב ולהתייעצות איתנו ללא התחייבות אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ללא היסוס. אנו נשמח לסייע בכל בעיית ביוב בבית או במשרד.

להזמנת שירותי שאיבת ביוב בתל אביב חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן