תפריט סגור

אינסטלטור בקריית אונו

פתרון כל תקלות הביוב על ידי שירותי אינסטלציה בקריית אונו

תקלות האינסטלציה הנפוצות כמו נזילות וסתימות הן לרוב סימפטום לתקלה עמוקה וחריפה יותר. כדי לאתר את התקלות האלו במינימום זמן ומקסימום יעילות, אינסטלטור בקריית אונו צריך להחזיק בציוד חדשני כמו מצלמות תרמיות, סיבים אופטיים וניסיון רב בתחום. אינסטלטורים של פורטל אינסטלטורס כולם ותיקים, בעלי תעודות הסמכה ומכירים את ענף האינסטלציה לעומק כך שהפתרון שיתקבל יהיה האיכותי ביותר, במחירים אטרקטיביים במיוחד!

אינסטלטור בקריית אונו זמין עבורך 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור בקריית אונו מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה בקריית אונו מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור בקריית אונו חייגו: 050-830-3889

אינסטלטור בקריית אונו

כמה עולה אינסטלטור בקריית אונו?

אנחנו מבינים שתקלות אינסטלציה עלולות לקרות בכל רגע נתון ולכן האינסטלטורים שלנו זמינים עבורך בכל שעות היממה. המומחיות והציוד החדשני שלהם מאפשרים לך ליהנות מעבודת אינסטלציה מקצועית בכל רגע מהיום ובמחירים משתלמים במיוחד!

שירותי אינסטלציה בקריית אונו

אינסטלטור בקריית אונו מחיר השירות

פתיחת סתימה בשירותים בקריית אונו

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור בקריית אונו

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במקלחת בקריית אונו

החל מ – 350 ₪

תיקון נזילה בברז בקריית אונו

החל מ – 250 ₪

תיקון נזילה באסלה בקריית אונו

החל מ – 270 ₪

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית בקריית אונו

החל מ – 1200 ₪

התקנת ברז בקריית אונו

החל מ – 250 ₪

התקנת סיפון בקריית אונו

החל מ – 350 ₪

התקנת אסלה סטנדרטית בקריית אונו

החל מ – 450 ₪

אינסטלטורים בקריית אונו 24 שעות ביממה

תקלות נפוצות במערכת האינסטלציה
מערכות האינסטלציה דומות מאוד זו לזו, אך בנויות בצורה שונה כל אחת לפי ההשקעה בה והאינסטלטור שבנה אותה. יחד עם זאת, תקלות האינסטלציה לרוב יהיו מורכבות מאותה משפחה מכיוון שהגורם מספר 1 להן הוא שימוש לא נכון.

  • הצטברות של שיער בצנרת
    אנחנו מנשירים שיער באופן יומיומי והשיער נופל בעבודה או על הרצפה בבית. כשהשיער נופל במקלחת, הוא נשטף לתוך הצנרת ולאט לאט מתחיל לתפוס נפח, מה שעם הזמן יגרום לסתימה של הצנרת.
  • זליגה של מזון לתוך הסיפון
    תפקידו של הסיפון הוא להיות פילטר בין פתח הניקוז שבכיור שלך לבין מערכת הביוב. כיור המטבח קולט אליו המון שאריות של מזון שנשארות בו אחרי הבישול, כשחלק מהשאריות האלו זולג לתוך הסיפון אשר עלול להיסתם.
  • שומן ושמן בישול
    סבונים ושמפו מכילים שומנים שנשטפים עם המים לתוך הצנרת, מה שגורם להצטברות של חומר שומני בצנרת שמקטין את הקוטר שלה והופך אותה למועדת לסתימה.
  • זריקת מגבונים לחים, קיסמי אוזניים ומוצרי היגיינה שונים לאסלה
    האסלה שלנו מסוגלת להתמודד עם פסולת בכמות מסוימת אך המשאבים שלה מוגבלים בגלל בלאי והתיישנות ולכן היא עלולה להיסתם בגלל השלכה של כל דבר שהוא איננו נייר טואלט.

כך נדע שהגיע הזמן לקרוא לאינסטלטור בקריית אונו

כיום ניתן להשיג ציוד אינסטלציה לבית בכל חנות חומרי בניין ואפילו ברשתות השיווק הקמעונאיות ולכן אנחנו בהחלט מעודדים אותך לנסות לפתור את התקלות בעצמך במידה והן חדשות ולא חוזרות על עצמן וכמובן תוך הקפדה מלאה על הוראות השימוש. ברגע שלא הסתדרת עם הטיפול בבעיה, אנחנו ממליצים לך להתקשר אלינו כדי לקבל ייעוץ והכוונה בחינם כדי שנבין מהן תקלות האינסטלציה בביתך ואיך לפתור אותן במהירות, ביעילות ובמחירים מעולים!

עם הטיפים האלו לא צריך שירותי אינסטלציה בקריית אונו

רוב תקלות הביוב נגרמות בגלל חוסר ידע ושימוש לא נכון במערכות האינסטלציה שונות ולכן כל מה שצריך הוא שינוי הרגלים קטן ולא מורגש כדי לחסוך הזמנה של אינסטלטורים בקריית אונו. כדי לעזור לך בנושא, גיבשנו לך מספר טיפים פשוטים שלא מצריכים ידע קודם או מומחיות כלשהי באינסטלציה.

  • שטיפת הצנרת עם מים רותחים
    מים בטמפרטורות גבוהות מסוגלים למוסס הצטברויות שונות של שומנים אשר מתנקזים לצנרת אחרי השימוש בסבונים ושמפו למיניהם. מומלץ להרתיח מים בקומקום ופשוט לשפוך אותם לתוך פתחי הניקוז השונים בכיורים אצלך בבית.
  • כיסוי פתחי הניקוז במסננים
    כיורי המטבח, האמבט והמקלחת קולטים אליהם המון פסולת מסוגים שונים שנשטפת לתוך הצנרת בגלל פתחי הניקוז הרחבים. התקנה של מסננים שאפשר לרכוש בכל טמבוריה יעזרו למנוע את הזליגה שלהם לצנרת ובכך יקטינו משמעותית את כמות הפסולת שתצטבר בצינורות השונים.
  • לא להשליך פסולת כבדה לאסלה
    עם הזמן, צנרת הביוב של הדירה והבניין שלך אוגרת פסולת שונה שמגיעה לאסלה. הפסולת הזו מצטברת וגורמת לתקלות אינסטלציה שעלולות להפוך להצפות וסתימות לא נעימות. אין להשליך מגבונים לחים (גם כאלו שנחשבים למסיסים), קיסמי אוזניים, פדים וכדומה על מנת למנוע מפח נפש והוצאות כספיות מיותרות.

להזמנת אינסטלטור מקצועי ואמין בקריית אונו אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר באמצעות האתר. אנשי המקצוע שלנו מיומנים ומנוסים והם יספקו לך קשת רחבה של שירותי אינסטלציה בהתאם לצורך שלך.

להזמנת אינסטלטור בקריית אונו חייגו: 050-830-3889

שירותי אינסטלציה בקרבת קריית אונו: אינסטלטורים ביהוד | אינסטלטור ברמת גן | אינסטלטורים מומלצים בפתח תקווה

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן