תפריט סגור

משאבת ביוב למרתף

התקנת משאבת ביוב למרתף במהירות ובזול
מרתף, בהיותו נמוך יותר מפני הקרקע, צריך פתרון ביוב שישאב את השפכים ויעלה אותם לפני השטח לתוך צנרת הביוב העירונית. ללא משאבת ביוב למרתף השפכים לא יוכלו להגיע לצנרת ויגרמו להצפות ולנזקים למרתף ולכל הפריטים שיהיו בו. האינסטלטורים שלנו ימליצו לך על המשאבה הנכונה ביותר עבורך המרתף בביתך ויתקינו אותה במהירות ובמינימום תקציב!

משאבת ביוב למרתף – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה למשאבת ביוב למרתף מחיר החל מ 2200 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין מגוון שירותי ביוב מהיום להיום!

להזמנת מומחה להתקנת משאבת ביוב למרתף חייגו: 050-830-3889

משאבת ביוב למרתף

כך פועלת משאבת ביוב למרתף

משאבות ביוב, או בשמן השני משאבות טבולות, הן מכשיר חשמלי אשר מבצע פעולות יניקה ודחיפה של נוזלים. המשאבה עצמה טבולה בתוך הנוזלים כדי שתוכל לשאוב אותם ולדחוק אותם הלאה לתוך צנרת הביוב העירונית ומכאן שמה. המשאבה תמוקם ליד הצינור הראשי אליו מתנקזים כל השפכים של המרתף קרי שירותים, חדר רחצה והכיורים השונים והיא פועלת על ידי מצוף שמזהה עלייה במפלס המים ואז מפעיל את השאיבה שמעבירה את השפכים הלאה.

שני סוגים של משאבות ביוב למרתף

בשוק קיימים שני סוגים של משאבות אשר מהווים פתרון לשאיבת ביוב ממקומות נמוכים ואנחנו נרחיב על כל סוג. כאן המקום לציין שמשאבת ביוב למרתף צורכת יחסית הרבה אנרגיה ולכן לוח החשמל שלך עלול להקפיץ את הפקקים ולגרום להפסקה של החשמל. לפני התקנת המשאבה אנחנו ממליצים לך להזמין חשמלאי שיבדוק את מוכנות מערכת החשמל שלך לצריכה החדשה כדי למנוע קצרים ותקלות חשמל.

משאבת ביוב למרתף רגילה
משאבה זו מבצעת פעולות יניקה ודחיקה של נוזלים במעבר חופשי ללא סינונים. משאבה זו פחות מומלצת מכיוון שכידוע הפסולת שלנו לא מכילה רק נוזלים ולכן עלול להצטבר בה לכלוך שיגרום, בחלוף הזמן, לתקלות ולהצפות.

משאבת ביוב למרתף טוחנת
אופן הפעילות של המשאבה הזו דומה מאוד לפעולה של משאבת ביוב רגילה אך שונה בדבר אחד קריטי – הנוזלים עוברים דרך סכין אשר טוחנת וקוצצת את כל הלכלוך שעובר דרך המשאבה כך שהסיכוי לסתימה ולהצפה של מים פוחת משמעותית. אנחנו ממליצים לעבוד עם המשאבה הזו כדי לחסוך בעיות אינסטלציה נוספות בעתיד.

תחזוקה שוטפת של משאבת ביוב למרתף

הדרך הכי טובה למנוע תקלות במשאבת ביוב למרתף היא לרכוש משאבה איכותית אשר עובדת בשקט, עומדת בכל התקנים המחמירים והוכחה כעמידה ואמינה. יחד עם זאת, כן נדרשת תחזוקה שוטפת למשאבה כדי שתמשיך לשרת אותך נאמנה. האינסטלטורים שלנו יכולים לעזור לך להחליף את המסנן ולוודא שהמערכת תקינה ללא הפתעות לא נעימות.

כמה עולה משאבת ביוב למרתף?

בשוק קיים מגוון רחב של משאבות ביוב למרתף בשלל מחירים ופונקציות כאלו ואחרות המתאימות כל אחת לצרכים ספציפיים. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך להיעזר באיש מקצוע שינתח את המרתף בביתך ויתאים לך משאבת ביוב שתבצע את העבודה על הצד ביותר ובמקביל תחסוך לך כסף על משאבות יקרות יותר.

סוג השירות

מחיר השירות

משאבת ביוב למרתף מחיר כללי להתקנה

*ניתן לרכוש גם משאבות דרכנו, המחיר משתנה לפי סוג המשאבה

החל מ – 2200 ₪ (המחיר עבור העבודה בלבד)
התקנת משאבה טבולה לביוב החל מ – 2500 ₪ (המחיר עבור העבודה בלבד)
התקנת משאבה להגברת לחץ של מים בבית החל מ – 1000 ₪ (המחיר עבור העבודה בלבד)
שאיבת מים בבית פרטי או בבניין החל מ – 600 ₪

פורטל אינסטלטורס ישמח לעמוד לשירותך עם כל העזרה והליווי שיהיו דרושים כדי לעזור לך לבחור משאבת ביוב למרתף הנכונה והרלוונטית לך. רוצה לדעת עוד? אנחנו מחכים לך עם תשובות לכל השאלות במוקד ההזמנות שלנו והשיחה חינם וללא כל התחייבות!

להזמנת מומחה להתקנת משאבת ביוב למרתף חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן