תפריט סגור

החלפת גומיה בניאגרה

החלפת גומיה בניאגרה בקלות ובמהירות
גילית נזילה מהניאגרה שלך? האינסטלטורים שלנו יוכלו להדריך אותך ולהגיע אליך בהתראה קצרה מאוד עם כל הציוד הדרוש כדי לעצור את הנזילה. הבעייתיות בנזילה מהניאגרה היא הזרם האיטי והשקט של המים. לאט לאט הנזילה תגבר ותוכל חלילה לגרום לרטיבות ברצפה, עובש, טחב וכתמים על האריחים השונים ולכן אנחנו ממליצים לך ליצור איתנו כבר עכשיו כדי שנגיע ונעצור את הנזילה!

החלפת גומיה בניאגרה – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להחלפת גומיה בניאגרה מחיר החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות החלפת גומיה בניאגרה מכל סוג מהיום להיום!

להזמנת מומחה להחלפת גומיה בניאגרה חייגו: 050-830-3889

החלפת גומיה בניאגרה

זו הדרך לזהות נזילה בניאגרה סמויה

נזילה מהניאגרה עלולה לקרות בכל מיני צורות ולכן חשוב לנו לעזור לך להבין איך אפשר לזהות נזילה בוודאות לפני שפותחים את הניאגרה. הדרך לגלות את הנזילה היא פשוטה מאוד – כל מה שצריך לעשות הוא לטפטף כמה טיפות של צבע מאכל (בעדיפות לצבעים אדום או כחול) לתוך הניאגרה ולהוריד את המים. במידה והאסלה נצבעת בצבעים שבחרת, יש לך נזילה ומומלץ להחליף את הגומיה.

איך להחליף גומיה בניאגרה?

רגע לפני הזמנת אינסטלטור אפשר בהחלט לנסות לבצע החלפת גומיה בניאגרה סמויה בכוחות עצמך, ללא צורך במכשור מתקדם או ידע טכני כלל. ההמלצה שלנו היא להחליף גומייה בניאגרה כל 3 שנים ולכן אם שכחת מתי עשית זאת בזמן האחרון, כנראה שכדאי לך לבצע החלפת גומייה בניאגרה שלך.

מצד שני, אנחנו כן ממליצים להתייעץ עם אינסטלטור מכיוון שפתיחת הניאגרה הסמויה מאפשרת לך לקבל הצצה למנגנון ולשאר הרכיבים בתוך הניאגרה ולזהות תקלות קטנות לפני שהן מתפתחות לכאב ראש גדול.

קיימים שני אטמים שיש להחליפם והם:

אטם לפעמון ניאגרה – עיגול גומי בקוטר של כ-64 מ"מ ובעובי של כ-4 מ"מ עם חור באמצע. אנחנו ממליצים לך לרכוש את האטם של חברת פלסאון אשר נחשב ליקר יותר, אך לאיכותי ביותר.
אטם למצוף ניאגרה – דומה מאוד לאטם לפעמון אך מעט קטן ממנו – קוטר 30 מ"מ ועובי של כ-3 מ"מ. גם כאן נמליץ לך לרכוש אטם מצוף מתוצרת פלסאון.

  • שלב ראשון – זיהוי סוג הגומיה הספציפי הדרוש לך
    יצרניות הניאגרות השונות משתמשות בסוגים שונים של גומיות ולכן הדבר הראשון שיש לעשות הוא לזהות את שם היצרנית של הניאגרה שבביתך. העניינים עלולים להסתבך מעט אם מדובר בהחלפת גומיה בניאגרה פלסאון מכיוון שניאגרה זו בנויה בצורה שונה והגומיות שבה מפוזרות בכל מיני מקומות.
  • שלב שני – רכישת הגומיה
    אנחנו ממליצים לך לשלוף את הגומיה הסוררת ולקחת אותה פיזית לחנות חומרי בניין כדי לרכוש בדיוק את אותה הגומיה ולמנוע מצב בו היא לא תתאים.
  • שלב שלישי – החלפת גומיה בניאגרה
    לאחר שווידאת שהגומיה נכונה יש להחליף את הישנה בגומיה החדשה, להדק אותה היטב ולהתבונן במשך מספר שניות שהנזילה אכן נעצרה.

במידה והנזילה בניאגרה ממשיכה אנחנו כן נמליץ לך להזמין אינסטלטור מכיוון שניאגרה סמויה היא מערכת מורכבת ועדינה שעלולה להיפגע כתוצאה מסגירה לא נכונה של גומייה.

כמה עולה החלפת גומיה בניאגרה?

הגומיה עצמה מאוד זולה (עולה כמה שקלים) אך העבודה עלולה להתייקר במידה והאינסטלטור ימצא תקלות נוספות או התחלות של תקלות חדשות. יחד עם זאת, האינסטלטורים שלנו מקצוענים מאוד בהחלפת גומיות בניאגרה ולכן יוכלו לעזור לך במקסימום מקצועיות ובמינימום הוצאה!

סוג השירות

מחיר השירות

החלפת גומיה בניאגרה מחיר כללי החל מ – 250 ₪
נזילה בשירותים החל מ – 300 ₪
תיקון אסלות סמויות החל מ – 450 ₪
התקנת אסלה החל מ – 450 ₪

להזמנת אינסטלטור להחלפת גומיה בניאגרה חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן