תפריט סגור

החלפת צינור ניקוז למזגן

החלפת צינור ניקוז למזגן במחירים ללא מתחרים!
המזגן שלך התחיל לטפטף לתוך הבית? ככל הנראה שהגיע הזמן להזמין החלפת צינור ניקוז למזגן. המים שמטפטפים מהמזגן עלולים לגרום לכתמים ולהופעה של עובש על הקיר במקרה הטוב ולסכנה ממשית כתוצאה מקצר חשמלי במקרה הרע. לכן אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנגיע לבצע החלפת צינור ניקוז למזגן במהירות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

החלפת צינור ניקוז למזגן שירות 24 שעות

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להחלפת צינור ניקוז למזגן במחיר החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות החלפת צינור ניקוז למזגן עוד היום!

להזמנת מומחה להחלפת צינור ניקוז למזגן חייגו: 050-830-3889

החלפת צינור ניקוז למזגן

מה זה צינור ניקוז למזגן?

רובנו מכירים את המזגן כשתי יחידות – המזגן עצמו והמנוע. אבל מאחורי הקלעים פועלים עוד רכיבים שונים אשר גורמים למזגן לקרר, לחמם וכמובן לנקז את הנוזלים החוצה. צינור הניקוז עשוי מנחושת שנחשבת למתכת עמידה ואמינה מאוד ולכן רוב הסיכויים שלא יהיה צורך להחליף אותו. מה שכן ניתן לעשות זה לחתוך את הצינור הזה ולחבר אליו צינור חדש על ידי מתאם. במידה והצינור עצמו ישן, אנחנו כן נמליץ להחליף אותו באחד חדש כדי לא להתעסק בתיקונים קטנים ומתישים.

מעבר לבעיות ניקוז במזגן, אנחנו ממליצים לך לבצע שטיפה לצינור ניקוז למזגן אם יש לך מזגן ישן והתחלת להשתמש בגז מזגנים חדש.

איך מבצעים החלפת צינור ניקוז למזגן?

כאן העבודה נחלקת לשניים – האם הצינור נמצא בתוך הקיר או האם הוא נמצא בחלקים החשופים יותר. במידה והצינור שנמצא בתוך הקיר דורש החלפה, האינסטלטור יאלץ לקדוח בקיר ולבצע חציבה שתאריך את התהליך, תסרבל אותו וכמובן תייקר אותו. במידה והצינור חשוף, האינסטלטור יחתוך את החלק הדולף ויחבר אליו מתאם וצינור חדש.

לאחר חיבור הצינור, בין אם הוא בקיר או לא, האינסטלטור ימרח דבק חם על התושבת של הצינור החדש כדי להגדיל את הנפח של הצינור מה שיגרום לו לאחיזה טובה יותר. לאחר שהצינור מותקן כראוי, האינסטלטור ישפוך מים לאמבט הניקוז של המזגן כדי שהם יזרמו דרך הצינור החדש ויחשפו ליקויים אם ישנם כאלו.

איך לטפל במזגן מטפטף?

באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן לנסות לתקן מזגן מטפטף בכוחות עצמך. פעולות אלו לא דורשות ידע טכני קודם או מכשור מיוחד ולכן אנחנו ממליצים לך לנסות אותן לפני חיוג לאינסטלטור.

  • בדיקת הצינור החיצוני
    המזגן עלול לטפטף מכיוון שהצינור החיצוני לא מעביר את הנוזלים החוצה. יש לכך שתי סיבות:קשר או קפל שמונע מעבר של נוזלים או לכלוך שהצטבר בו, אותו ניתן לנקות באמצעות נשיפה חזקה אל תוך הצינור.
  • בדיקת קצוות הצינור
    הצינור מתחבר לפייה אשר יוצאת מהמאייד ומגיע עד אל מחוץ לבית לשם הוא מנקז את הנוזלים. אנחנו ממליצים לבדוק שני הקצוות – החיבור אל המאייד ולוודא שהחלקו השני של הצינור נקי מהפרעות.
  • מגש ניקוז חסום
    עם הזמן מצטבר לכלוך גם במגש הניקוז ולכן בדיקה מהירה יכולה לגלות לך האם המגש סתום ולנקות אותו כדי לשחרר את הנוזלים המצטברים שם.

כמה עולה החלפת צינור ניקוז למזגן?

ישנן מספר תקלות שיכולות להרוס את צינור הניקוז של המזגן:

  1. תרמוסטט תקול
  2. גז מזגנים שאיננו מתאים לצנרת או למזגן
  3. חסימה בצנרת

כל תקלה כזו שונה מהשנייה ולכן אין לנו יכולת להעניק לך מחיר החלפת צינור ניקוז למזגן שהוא אחיד. מעבר לכך, בחלק מהמקרים האינסטלטורים שלנו ייאלצו לקדוח בקיר כדי לבצע את החלפת הצינור, מה שיאריך וייקר את התהליך. כדי להבין את סדרי הגודל של התקלה במזגן שבביתך אנחנו מציעים לך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שהמומחים שלנו יבינו ממך מה מצב צינור הניקוז ויגישו לך הצעת מחיר מדויקת וזולה ככל הניתן.

סוג השירות

מחיר השירות

החלפת צינור ניקוז למזגן מחיר כללי החל מ – 350 ₪
תיקון נזילת מים מהמזגן החל מ – 350 ₪
החלפת צינור ניקוז מכונת כביסה החל מ – 250 ₪
גילוי נזילות באמצעים מתקדמים החל מ – 1200 ₪

להזמנת מומחה להחלפת צינור ניקוז למזגן חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן