תפריט סגור

פתיחת סתימה במטבח

פתיחת סתימה במטבח 24 שעות ביממה על ידי אינסטלטור מומחה
כיור המטבח שלך מנקז אליו את כל השאריות שנותרו מהארוחות ומהבישולים השונים ולכן עלול להיסתם מעת לעת. פתיחת סתימה במטבח היא פעולה מהירה וזולה שיכולה להתבצע תוך חצי שעה בלבד מרגע הזמנת האינסטלטור ולכן אין טעם לחכות! האינסטלטורים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ וזמינים לך בכל שעות היממה, כולל סופי שבוע, חגים ומועדים!

פתיחת סתימה במטבח – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה לפתיחת סתימות במטבח מחיר החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי פתיחת סתימות מכל סוג מהיום להיום!

להזמנת מומחה לפתיחת סתימה במטבח חייגו: 050-830-3889

פתיחת סתימה במטבחמה גורם לכיור המטבח להיסתם?

כמו שהזכרנו בפסקה הקודמת, כיור המטבח קולט אליו את כל שיירי המזון של הבית ולכן נמצא בסיכון גבוה להיסתם. כשמכניסים למשוואה את פתח הניקוז היחסית רחב של הכיור, מקבלים נתיבי איילון של שיירי מזון ישירות אל תוך הצנרת, מה שגורם באופן טבעי לסתימות ולהצפות בכיור. כדי להבין טוב יותר מה קורה בצנרת מאחורי הקלעים, מנינו את שלושת הגורמים העיקריים לסתימות בכיור המטבח:

  • שאריות מזון – החל מקליפות, דרך שאריות אוכל וכלה בחול המגיע עם הפירות והירקות, כל שאריות המזון האלו עוברות את פתח הניקוז של הכיור ומגיעות לצנרת שלך.
  • גרגרי קפה – זה לא הגודל של הגרגירים, אלא הבוציות שלהם. גרגרי הקפה מצטברים בתחתית הצנרת שלך והופכים לשכבה עבה שלא מאפשרת זרימה חלקה של נוזלים בצנרת.
  • שומנים – שמן זית, שמן קנולה ואפילו סוגי סבונים שונים המכילים שומן עלולים לסתום את הצנרת בביתך. בגלל שצנרת המטבח כבר מכילה גרגרי קפה ושיירי מזון, השומנים האלו נדבקים אליהם והופכים לעיסה דביקה שמקטינה את קוטר הצנרת וגורמת לסתימות.

איך אפשר למנוע סתימה במטבח?

החדשות הטובות הן שאפשר למנוע סתימות בכיור המטבח יחסית בקלות! התייעצנו עם האינסטלטורים המנוסים שלנו ואלו הטיפים שהם נתנו לנו:

  1. התקנת מכסה רשת
    הפריט הזול והנפוץ הזה יכול למנוע מעבר של פסולת לא רצויה ב-95% מהמקרים, מה שאומר שיקח לכיור שלך המון זמן להיסתם אם בכלל.
  2. שפיכת גרגרי קפה ושמנים לפח
    כאמור, שני החומרים האלו, ביחד עם שאריות מזון הופכים לעיסה דביקה וצמיגית אשר מצטברת בצנרת וקשה מאוד לניקוי. אנחנו ממליצים לך לשפוך את השומן והקפה לפח במקום לכיור ובכך לשמור על הצנרת פתוחה.
  3. שפיכת מים רותחים לכיור
    מים רותחים יכולים להמיס את השומנים ולפתוח את צנרת הכיור ולכן כדאי לשפוך מים רותחים לכיור פעם בשבוע.

פתיחת סתימה במטבח באמצעים ביתיים

ישנם מספר דברים שניתן לעשות כדי לנסות לפתוח את הסתימה לפני שמזמינים אינסטלטור. כל מה שצריך זה פומפה וחומר לפתיחת סתימות:

  1. פתיחת סתימה במטבח עם פומפה
    כל חנות חומרי בניין שמכבדת את עצמה מחזיקה פומפה לכיור (להבדיל מפומפה לשירותים). פתיחת סתימה באמצעות פומפה היא פשוטה – מכסים את פתח הניקוז בפומפה ומפמפמים כדקה. לאחר מכן יש לבדוק האם הסתימה הסתדרה או לא. במידה ולא, ניתן לפמפם עוד חצי דקה ולבדוק שוב. כאן המקום לציין שפומפה לא שואבת את הסתימה אלא דוחקת אותה במורד הצנרת ולכן יש לקחת את זה בחשבון.
  2. פתיחת סתימה במטבח באמצעות חומרים כימיים
    אנחנו לא ממליצים להשתמש בחומרים האלו מכיוון שהם עלולים לפגוע הן בצנרת והן בבריאות שלך. במידה ובחרת להשתמש בהם, יש לקרוא היטב את ההוראות המופיעות על גב המוצרים ולפעול לפיהן בדיוק. לפני שפיכת החומרים יש להתמגן היטב עם מגן עיניים, מסכה על האף והפה וכפפות.

כמה עולה פתיחת סתימה במטבח?

סוג השירות

מחיר השירות

פתיחת סתימות מחיר כללי

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במטבח

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במרזב

החל מ – 600 ₪
פתיחת סתימה בשירותים החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות ביוב

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה באסלה

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות בצנרת

החל מ – 350 ₪

מחיר פתיחת סתימה במטבח משתנה לפי מורכבות הסתימה. זו עבודה שיכולה להסתיים בפתיחה וריקון של הסיפון או בהחלפה של הצנרת במקרים הקיצוניים. לכן, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שהמומחים שלנו יוכלו להבין מהי התקלה הספציפית בכיור המטבח בביתך ולהגיש לך הצעת מחיר תפורה אישית, מדויקת וכמובן משתלמת במיוחד!

להזמנת מומחה לפתיחת סתימה במטבח חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן