שירותי אינסטלציה מתקדמים במחיר הוגן

החלפת דוד שמש

החלפת דוד שמש במקצועיות, במהירות ובמחיר ללא תחרות!

למרות שאנחנו לא שומעים מהם ביום יום, גם דוודי שמש מתקלקלים ודורשים החלפה מעת לעת. התחלת לשמוע טפטופים מהגג? חשבון המים התנפח? המים החמים נגמרים מהר מדי? כנראה שהדוד תקול וצריך להחליף אותו. אם כבר החלפת דוד שמש, אז רק בעזרת המומחים לדוודים של אינסטלטורס!

החלפת דוד שמש 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן לבצע החלפת דוד שמש במחיר אטרקטיבי החל מ 2500 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן גם
להזמין מגוון שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

כל מה שצריך לדעת על החלפת דוד שמש

החלפת דוד שמש שונה מהתקנת דוד שמש. התקנה של דוד כרוכה בתהליך שלם הכולל התקנת דוד שמש עצמו, קולט סולרי, מעמד לדוד וחיבור הדוד לצנרת. התקנת דוד שמש הוא תהליך ארוך ויקר יותר אך קורה רק פעם אחת. אם לאחר מכן תידרש לבצע החלפת דוד שמש – כל האביזרים הנלווים שלו ישארו כמובן במקומם.

איך לדעת מתי הגיע הזמן להחלפת דוד שמש?

לא כל תקלה אומרת שהדוד הלך ויש צורך להחליף אותו בחדש. לפעמים ניתן להחזיר את הדוד לחיים על ידי תיקון קל של אחד החלקים או איטום של דליפת מים קלה. יחד עם זאת, אם הדוד שלך בן מעל לשמונה שנים והתחילה לו דליפה רצינית, כנראה שלא יהיה מנוס מהחלפת דוד שמש.

איך להתאים דוד שמש לפי גודל למשפחה שלי?

דוודים מגיעים בקיבולות שונות ולכן כדאי להתאים את גודל הדוד לצריכה הספציפית שלך ושל המשפחה שלך. אפשר לחשב את זה על ידי מספר נפשות כפי שריכזנו עבורך כאן בטבלה:

עד 2 נפשות

80 ליטר

2-4 נפשות

120 ליטר

4-6 נפשות

150 ליטר

6 נפשות ומעלה

200 ליטר

כיצד לבחור יצרנית דוודי שמש איכותית?

בישראל קיימות המון חברות המייצרות דוודי שמש, מה שמקשה את הבחירה הרלוונטית לבית ולמשפחה שלך. יצור הדוודים מתחלק לשניים – חברות שמייצרות בעצמן וחברות שרוכשות דוודים וממתגות אותם. אפשרויות הרכישה גם הן מתחלקות לשניים כשלכל אחת היתרונות והחסרונות שלה:

רכישת דוד ממפיץ מורשה

ניתן לרכוש דוד של מותג מסויים כמו אמקור, אור הטבע, כרומגן ונמרוד ישירות ממפיץ מורשה ולבקש ממנו שיתקין עבורך את הדוד.

רכישת דוד ממתקין דודי שמש מקצועי

המתקין יאפשר לך לבחור דוד ממבחר החברות השונות ויבצע את ההתקנה לאחר הבחירה.
חשוב לציין שיש מתקינים שלא יסכימו להתקין דוודים שלא הם רכשו ולכן לא מומלץ לרכוש דוד לבד ואז לחפש מתקין.

 

כמה עולה החלפת דוד שמש?

מעבר לרכישה של דוד שמש חדש, החלפת הדוד כרוכה בהתקנה שלו על הגג ולכן המחיר יכלול גם את השירות הזה. כדי לעזור לך להבין טוב יותר בנושא ולוודא שקיבלת את כל מה שמגיע לך מהמתקין, נפרט עבורך את מכלול השירותים המתלווים להתקנת דוד:

  • פירוק ופינוי של הדוד הישן
  • הובלת הדוד אליך
  • העלאת הדוד לגג
  • התקנת הדוד

מחירי הדוד משתנים בהתאם לנפח הדוד ולחברה המייצרת ולרוב ינועו בין 850 ₪ לדוד קטן ועד ל-1500 ₪ לדוד 200 ליטר. גם לסוג הגג עליו יותקן הדוד יש משקל בהצעת המחיר הסופית – גג מבטון שטוח יהיה זול משמעותית מהתקנה על גג רעפים וגג בן מעל ל-30 שנים, והסיבה לכך היא הסיכון שהמתקין לוקח על עצמו בהתקנה. כמו כן, באופן כללי במקרים של החלפת דוד שמש מחיר השירות אצלנו בפורטל אינסטלטורס מתחיל ב – 2500 ש"ח. לאחר שהחלפת את הדוד שמש לאחד חדש אנו ממליצים בחום להתקין בו מסנן אבנית כדי למנוע / להפחית ככל הניתן את הצטברות האבנית.

חשמלאי דודים

אחריות על דוד שמש

החברות היצרניות מספקות תעודות אחריות לדוודים שלהם. כעיקרון רוב הדוודים אמורים להחזיק עד 15 שנים, אך החברות יעניקו לך תעודת אחריות ל-4 שנים בלבד. כדאי מאוד לשאול איזה סוג אחריות החברה נותנת מכיוון שישנן שתי תעודות אחריות – מלאה (הכוללת כיסוי מלא של תיקונים וחלפים) וחצי מלאה (כוללת השתתפות עצמית על תיקון ו/או החלפת חלקים).

בנוסף להתקנת דודי שמש פורטל אינסטלטורס יכול להעניק לך מגוון רחב של שירותים כגון: תיקון ניאגרות ואסלות, פתיחת סתימות, התקנת מערכת ביוב, התקנת מוצרי סניטציה ועוד.

אם הנכם זקוקים להחלפת דוד שמש או לכל שירות אחר בתחום האינסטלציה אל תהססו לפנות אלינו! אצלנו בפורטל אינסטלטורס תמצאו רק מתקינים מוסמכים ומנוסים אשר יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם ובמחירים נוחים לכל כיס.

אודות אינסטלטורס

אתר אינסטלטורס קיים מתוך הצורך במתן מענה למחפשי אינסטלטור באזור המרכז.
אתרנו עובד עם מגוון רחב של אינסטלטורים מוסמכים, אשר יעניקו לכם שירות מקצועי ואדיב, ונבדקו על ידי צוות האתר בשנה האחרונה

מפת האתר

אזורי שירות:

התקשרו למספר: 053-356-5915

ואחד מנציגי האתר יעזור לכם באיתור אינסטלטור בסביבת המגורים שלכם.

שעות פעילות צוות אינסטלטורים

יום א – 7:00 עד 23:00
יום ב – 7:00 עד 23:00
יום ג – 7:00 עד 23:00
יום ד – 7:00 עד 23:00
יום ה – 7:00 עד 23:00
יום ו – 7:00 עד 14:00

Copyright © 2022 – Powered by Customify | הצהרת נגישות

המחירים באתר משתנים ואינם קבועים, המחירים נקבעים לפי אופי העבודה בלבד. המחיר הסופי יקבע בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ בבית הלקוח.

דילוג לתוכן