תפריט סגור

התקנת מערכת ביוב

התקנת מערכת ביוב מקצועית, יעילה ומשתלמת במיוחד!

אסור להקל ראש בהתקנת מערכת ביוב מכיוון שהמערכת אמונה על שינוע הפסולת מהבית או מהעסק שלך למערכת הביוב העירונית ועליה להיות חזקה, מבודדת ואיכותית. מערכת ביוב חובבנית עלולה לגרום לסתימות, הצפות ותקלות אינסטלציה חוזרות ונשנות שיהפכו את השגרה שלך לסיוט. אנשי המקצוע של פורטל אינסטלטורס מנוסים מאוד ויכולים לספק לך פתרונות יצירתיים, יעילים, מהירים ומשתלמים להתקנת מערכת ביוב.

אינסטלטור מומחה בהתקנת מערכת ביוב 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין שירות של התקנת מערכת ביוב החל מ 1200 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להתקנת מערכת ביוב בבית או בעסק חייגו: 050-830-3889

התקנת מערכות ביוב

מתי עולה צורך לבצע התקנת מערכת ביוב?

החלפת מערכת ביוב הוא תהליך לא פשוט ולא זול ולכן הוא משמש כמוצא אחרון לאחר שהאינסטלטור לא הצליח לתקן את בעיות האינסטלציה השונות. מומלץ לבצע התקנת מערכת ביוב חדשה במקרים הבאים:

  • מערכת ביוב ישנה מאוד שגורמת לתקלות תכופות
  • הרחבת המערכת בעקבות עומס שנוצר על ידי דיירים חדשים בבניין והתרחבות של משפחות לרוב בגלל תמ"א 38
  • חדירה של שורשי צמחים לביוב שגורמים לסדקים ואף לשברים

איך מבצעים התקנת מערכת ביוב בצורה מקצועית?

כל אינסטלטור יציע לך תוכנית פעולה שונה אך בגדול כל תוכניות הפעולה המקצועיות אמורות להיות די דומות ולכן זהו קנה מידה אמיתי לגבי האמינות והמקצועיות של האינסטלטור שראיינת. דבר ראשון מגיע שלב התכנון בו האינסטלטור בוחן את המבנה ומתאים לו את גודל המערכת והצרכים השונים הספציפיים למבנה הזה. לאחר מכן, האינסטלטור יבחן את הסביבה בה תותקן המערכת כדי לדעת היכן לחבר אותה למערכת הביוב המרכזית כדי למנוע הצפות וסתימות. חשוב מאוד שהמערכת תיבנה לפי הכללים של מכון התקנים וכמובן לפי כללי בטיחות מחמירים שימנעו תאונות וסיבוכים מיותרים. כאן המקום לציין שמומלץ מאוד לרכוש את הציוד האיכותי ביותר שניתן כדי להתקין את המערכת בצורה הטובה ביותר ולשכוח ממנה לעשרות שנים קדימה.

מה כוללת מערכת הביוב?

בשיחה עם האינסטלטור, כדאי לשאול אותו ממה מורכבת המערכת כדי להבין האם הוא מקצועי וישר או שמא מנסה לעגל פינות שעלולות לחזור אליך כמו בומרנג. הסיבה לכך היא שהרבה אינסטלטורים מחפשים להוריד מחירים אך פוגעים באיכות העבודה בדרך וגורמים לתקלות אינסטלציה רבות ומסתכלות. דבר נוסף שיש לדרוש הוא אחריות לביצוע העבודה כדי שהאינסטלטור לא חלילה "יברח" ברגע שהוא סיים את ההתקנה.
במערכת ביוב תקנית ניתן למצוא מערכת ביוב חיצונית, מערכות הדלוחין, צינורות מי גשם, צנרת פנים ביתית וקו מים חיצוני.

שירותים נלווים להתקנת מערכת ביוב

התקנת מערכות ביוב היא לא זבנג וגמרנו ולכן אינסטלטור טוב ידע להעניק לך שירותים נוספים אשר תומכים בהתקנת מערכות ביוב כדי שהתהליך יזרום ולא יתעכב בגלל הזמנת אנשי מקצוע נוספים.
השירותים השונים כוללים:

כמה עולה התקנת מערכת ביוב?

האינסטלטורים של פורטל אינסטלטורס פועלים בשקיפות מלאה ולכן מעניקים לך ליווי מלא לכל אורך התהליך שכולל תכנון קווי ביוב, הכנה לטופס 4, החלפת הצנרת עצמה ואחריות מלאה לעבודה. מחיר התקנת מערכת ביוב יקבע לאחר שנבין מהו אורך הצנרת הנדרש, מספר הבריכות שיש לבנות, מיקום עבודת החלפת הצנרת ומורכבות השטח בו תתקיים ההחלפה. יחד עם זאת, כל קבלני הביוב והמומחים שלנו מנוסים מאוד בהתקנת מערכות ביוב ולכן נוכל להעניק לך הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד עם מחירים נמוכים אך רמה גבוהה של ציוד, חומרים והתקנה שתגרום לך לשכוח ממערכת הביוב שלך לשנים רבות קדימה.

אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר למידע נוסף ולייעוץ ללא התחייבות. אנו מתחייבים לספק לך מידע אמין ושירות מקצועי לאורך כל הדרך.

להתקנת מערכת ביוב בבית או בעסק חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן