תפריט סגור

אינסטלטור בבני ברק

שירותי אינסטלציה בבני ברק מזמינים מהמומחים!

הכיור מוצף? הקירות התנפחו והעלו עובש? הגיע הזמן להחליף את הצנרת? אינסטלטור בבני ברק של פורטל אינסטלטורס כאן לעזרתך 24 שעות ביממה! תקלות אינסטלציה יכולות לפרוץ בכל רגע נתון ולכן אנחנו כאן כדי להעניק לך שירות מלא בכל רגע מהיום עם מיטב המומחים והציוד הנדרשים כדי לפתור את התקלות ביעילות, במהירות וכמובן – במחירים משתלמים במיוחד!

אינסטלטור בבני ברק זמין עבורך 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור בבני ברק מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה בבני ברק מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור בבני ברק חייגו: 050-830-3889

אינסטלטור בבני ברק

כמה עולה אינסטלטור בבני ברק?

מגוון השירותים הרחב שהאינסטלטורים של הפורטל יכולים להעניק משפיע על המחיר הסופי של העבודה. יחד עם זאת, המקצועיות, הניסיון והציוד החדשני מאפשרים לנו לספק לך פתרונות אינסטלציה איכותיים במחירים נמוכים במיוחד!

שירותי אינסטלציה בבני ברק

אינסטלטור בבני ברק מחיר השירות

פתיחת סתימה באסלה בבני ברק

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור בבני ברק

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במקלחת בבני ברק

החל מ – 350 ₪

תיקון נזילה בברז בבני ברק

החל מ – 250 ₪

תיקון נזילה באסלה בבני ברק

החל מ – 270 ₪

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית בבני ברק

החל מ – 1200 ₪

התקנת ברז בבני ברק

החל מ – 250 ₪

החלפת סיפון בבני ברק

החל מ – 350 ₪

התקנת אסלה סטנדרטית בבני ברק

החל מ – 450 ₪

אילו שירותים מעניק אינסטלטור בבני ברק?

בנוסף לפתיחת סתימות ותיקון נזילות, אינסטלטור בבני ברק יוכל לטפל בכל מערכת האינסטלציה שלך בקלות וביעילות מכיוון שהוא מכיר את עולם האינסטלציה מקרוב ורכש ניסיון רב בתחום. היתרון הברור בלהזמין אינסטלטור מפורטל אינסטלטורס מתבטא בשירות מלא וראייה רחבה ומלאה של מערכת האינסטלציה הייחודית בביתך. מכיוון שישנם סוגים רבים של בנייה, כל מערכת נבנית בצורה אחרת ולא פעם מתגלה בה תכנון לקוי שגורם לתקלות כרוניות במערכת. רק אינסטלטור עם ניסיון וידע יוכל לגרום לכלל מערכת האינסטלציה שלך לנגן כמו בקונצרט ולהפסיק את התקלות לתמיד. כשהאינסטלטור שלנו יגיע אליך, הוא יבחן את המערכת הספציפית שלך ויגבש תכנית עבודה מקיפה וייחודית ורק אז יגש לפתרון, שיכול להיות מורכב ממספר שירותים במקביל כגון:

  • פתיחת סתימות ביוב
  • תיקון פיצוצי צנרת
  • תיקון צנרת פגומה
  • החלפת חנוכיית מים
  • איתור נזילות
  • תיקון נזילות
  • החלפת צנרת
  • שירותי ביובית לתקלות ביוב מורכבות יותר
  • בדיקה והחלפת גופי חימום לדוודי שמש וחשמל
  • שיפוץ חדרי אמבט

שירותי אינסטלטורים בבני ברק 24 שעות ביממה

שאלות נפוצות בתחום האינסטלציה
בפורטל אינסטלטורס ניתן למצוא אינסטלטורים בבני ברק אשר מחזיקים בתעודות הסמכה מקוריות ועוברים השתלמויות שונות אשר מעשירות את הידע שלהם ועוזרות להם לעזור לך בפתרון תקלות אינסטלציה. עם הניסיון הצלחנו לזקק מספר שאלות שחוזרות בכמעט כל ביקור שלנו ולכן החלטנו לענות עליהן כאן כדי לספק לך מידע שיעזור לך לבחור נכון אינסטלטור בבני ברק.

למה הכיור מעלה ריח של ביוב?
פתחי הניקוז הפתוחים של הכיורים השונים הם הדלת למערכת הביוב שלך, של הבניין ושל העיר. מעת לעת מצטבר לכלוך בפתחי הניקוז האלו שגורם למיני סתימות אשר מצד אחד לא פוגעים בשגרת הכיור אך כן עלולים להעלות ריח של ביוב.

מה אפשר לעשות כדי להעביר את ריח הביוב?
היות וריח הביוב לא בהכרח עולה מסתימה כלשהי, ניתן לנסות לנקות את הסיפון ולבדוק האם הריח נעלם. ההוראות לפירוק הסיפון הן פשוטות ולא מצריכות ידע קודם או מכשור טכני כלשהו. דבר ראשון יש לייבש את הכיור ולהציב דלי מתחתיו. לאחר מכן יש לפתוח את הסיפון ולרוקן את הנוזלים שבו לתוך הדלי. בשלב השלישי יש לנקות את הסיפון על ידי מברג או כל חפץ דק אחר ולבסוף להבריג אותו בחזרה. יש לוודא שהסיפון מוברג כראוי ולכן מומלץ לפתוח את המים כשהדלי עדיין מתחת לכיור כדי שאם חלילה ישנה נזילה, היא תיעצר בדלי. רוצה שנעזור לך לנקות את הסיפון? בשמחה! טלפון קטן אלינו ללא עלות וללא התחייבות ונלווה אותך בתהליך.

איתור נזילות בקירות
נזילות שמקורן בגומיות יבשות או לא תקינות קל מאוד לזהות מכיוון שהמים מטפטפים על הרצפה ויוצרים שלולית שקל להבחין בה. נזילות בקירות זה סיפור אחר לגמרי מכיוון שהן סמויות מהעין ומתגלות רק כשמאוחר מדי. אבל אם זיהית חלק מהתסמינים הבאים, כנראה שיש לך נזילה בקירות:

  • עלייה בחשבון המים
  • קירות מנופחים
  • כתמי עובש
  • רעשים של מים זורמים למרות שהברזים סגורים

אם גם אתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור בבני ברק צרו קשר עם נציג פורטל אינסטלטורס 24 שעות ביממה ותקבלו שירות מקצועי ומהיר במחירים אטרקטיביים.

להזמנת אינסטלטור בבני ברק חייגו: 050-830-3889

שירותי אינסטלציה בקרבת בני ברק: אינסטלטורים מומלצים ברמת גן | אינסטלטור בתל אביב | אינסטלטורים בפתח תקווה

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן