תפריט סגור

אינסטלטור בגבעת שמואל

אינסטלטור מומלץ בגבעת שמואל אפשר למצוא רק בפורטל אינסטלטורס!

היום ניתן לראות פרסומות לאינסטלטורים בגבעת שמואל בכל מקום החל מהמגנטים על הדלת, דרך פרסומות במקומונים השונים וכמובן בגוגל. מה שמבדיל אינסטלטור חובבן לאינסטלטור בגבעת שמואל שהוא לא פחות ממעולה הם השירות המלא, המומחיות ומגוון השירותים. כל האינסטלטורים בפורטל אינסטלטורס מחזיקים בתעודות הסמכה, עוברים השתלמויות תקופתיות ועובדים עם הציוד החדשני ביותר כדי להעניק לך פתרון אינסטלציה מקיף במחירים ללא מתחרים!

אינסטלטור בגבעת שמואל זמין עבורך 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור בגבעת שמואל מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה בגבעת שמואל מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור בגבעת שמואל חייגו: 050-830-3889

אינסטלטור בגבעת שמואל

כמה עולה אינסטלטור בגבעת שמואל?

שירותי אינסטלציה הן מילות קוד למגוון רחב של תיקונים וטיפולים בצנרת ובכלל שאינסטלטור בגבעת שמואל יכול לבצע אצלך, החל מהחלפת ברזים, דרך החלפת דוודי שמש וכלה בשיפוץ חדר האמבט. המחירים כמובן משתנים משירות לשירות, אך אנחנו יכולים להבטיח לך שהאינסטלטורים בפורטל אינסטלטורס יעניקו לך שירות מעולה, עבודה מקצועית וכמובן – מחירים אטרקטיביים במיוחד!

שירותי אינסטלציה בגבעת שמואל

אינסטלטור בגבעת שמואל מחיר השירות

פתיחת סתימה באסלה בגבעת שמואל

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור בגבעת שמואל

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במקלחת בגבעת שמואל

החל מ – 350 ₪

תיקון נזילה בברז בגבעת שמואל

החל מ – 250 ₪

תיקון נזילה באסלה בגבעת שמואל

החל מ – 270 ₪

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית בגבעת שמואל

החל מ – 1200 ₪

התקנת ברז בגבעת שמואל

החל מ – 250 ₪

התקנת סיפון בגבעת שמואל

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה באסלה בגבעת שמואל

החל מ – 350 ₪

הצפה? מזמינים אינסטלטור בגבעת שמואל!

הגעת הביתה וגילית שהוא הפך לונציה? כנראה שמערכת הביוב של הבניין קרסה והגיע הזמן לטפל בה כמו שצריך. הצפות מתרחשות בדרך כלל בעונת הגשמים בגלל צנרת ישנה, תכנון לקוי של הצנרת, תקלות איטום ועוד והן עלולות לגרום לנזקים לבית שלך ואפילו לתשתית הבניין! לכן ברגע שזיהית הצפה אנחנו ממליצים לך להזמין אינסטלטור בגבעת שמואל כדי שיטפל בתקלה במהירות וביעילות. כשהוא יגיע, האינסטלטור ינתק את החשמל לדירה כדי למנוע התחשמלות ומיד יבצע שאיבת הצפות על ידי מכשור מיוחד שמסוגל לשאוב כמויות גדולות של נוזלים במהירות ובכך יציל את הבית שלך מנזקים מיותרים. לאחר השאיבה, האינסטלטור יאתר את מקור התקלה, יטפל בה ויחזיר את החיים שלך למסלולם.

טיפים שידחו הזמנת אינסטלטורים בגבעת שמואל

מערכת האינסטלציה היא לא מערכת מסובכת וניתן בהחלט לשמור עליה תקינה באמצעים ביתיים ועל ידי תחזוקה שוטפת. כל מה שצריך לעשות הוא לעקוב אחרי ההוראות הפשוטות ולבצע את התחזוקה הזו פעם בשלושה חודשים. אם לא הסתדרת עם ההסבר שלנו, נשמח להעניק לך שיחת הכוונה וייעוץ ללא עלות וללא התחייבות ונדריך אותך איך לבצע את התחזוקה השוטפת.

פעולת המנע

כיצד לבצע אותה?

ניקוי של הסיפון

הסיפון הוא מעין פילטר שקולט אליו את הנוזלים מהכיור במטבח ובאמבטיה. עם הזמן, מצטברת אצלו פסולת אשר מגיעה יחד עם הנוזלים וגורמת לסתימות.
איך לנקות את הסיפון?
כל מה שצריך לעשות הוא למקם דלי מים מתחת לסיפון ולפתוח אותו. אחרי שהוא בחוץ, יש לנקות אותו עם חפץ חד ודק (מברג יעשה את העבודה) ולהחזיר למקום. יש לשים לב שכל הגומיות הוברגו כראוי כדי למנוע נזילות.

התקנת מסננים בכיורים השונים

הנוזלים העוברים בכיורים השונים מכילים גם חלקי מזון, שיער ועוד פסולת שונה שמחלחלת לתוך הצנרת ועם הזמן מתחילה לסתום אותה. מסננים פשוטים שניתן לרכוש בכל חנות בניין יעצרו את הפסולת הזו מלהגיע לסיפון וכך ימנעו את הסתימה הבאה.

שטיפת הצנרת במים רותחים

הצנרת קולטת אליה שאריות מזון, שיער וגם שומן מהסבונים והשמפו שלנו אשר יחד הופכים לעיסה שסותמת את הצנרת. שפיכה של מים רותחים אל פתח הניקוז תעזור למוסס את הפסולת הזו.

שירותי אינסטלטורים בגבעת שמואל 24 שעות

הצרה הגדולה בכל מה שקשור לתקלות אינסטלציה היא שהן יכולות לקרות בכל רגע נתון ללא התראה מוקדמת. זה יכול לתפוס אותך בלילה, בסוף השבוע ובחגים השונים ולכן ההמלצה שלנו היא לעבוד עם אינסטלטור בגבעת שמואל הזמין עבורך בכל שעות היממה ויכול להגיע אליך בהתראה קצרה עם כל הציוד הנדרש כדי לפתור את תקלות הביוב במינימום פגיעה בדירה ובשגרת החיים שלך.
להזמנת אינסטלטור אמין ומקצועי הזמין עבורך 24 שעות ביממה צור קשר עם נציגי פורטל אינסטלטורס. אנו נשמח לסייע לך בעת צרה.

להזמנת אינסטלטור בגבעת שמואל חייגו: 050-830-3889

שירותי אינסטלציה בקרבת גבעת שמואל: אינסטלטורים בבני ברק | אינסטלטור ברמת גן | אינסטלטורים מומלצים ביהוד

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן