שירותי אינסטלציה מתקדמים במחיר הוגן

תיקון דוד שמש

הזמנת תיקון דוד שמש 24 שעות ביממה
זה יום בהיר מלא בשמש ובדיוק סיימת יום עבודה. הגעת הביתה בטוח שדוד השמש מלא במים חמים, נכנסת למקלחת והמים קפואים! כל מה שנותר לעשות זה להזמין אינסטלטור לתיקון דוד שמש שיגיע עד חצי שעה מרגע הקריאה ויחסוך לך המון כסף על הדלקת דוד חשמל, וכל זאת במחירים משתלמים!

תיקון דוד שמש בפריסה ארצית

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה לתיקון דוד שמש במחיר החל מ 500 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות תיקון דוד שמש עוד היום!

אילו תקלות דורשות תיקון דוד שמש?

  • קולטים מלוכלכים
    אין לך מים חמים ביום שמשי? דוד השמש מונח על הגג 24 שעות ביממה למשך שנים ארוכות ורצופות. עם הזמן הקולטים צוברים שכבות של לכלוך כתוצאה משילוב של גשמים, טל ואבק. השכבות האלו מונעות מקרני השמש להגיע אל הקולטים בצורה הטובה ביותר, מה שלא מאפשר לדוד לחמם את המים כמו שצריך. לכן לא בהכרח יש צורך בתיקון של הקולטים. ניקוי שלהם אחת לשנה יעזור לך לשמור על התקינות שלהם וליהנות ממים חמים יותר.
  • גוף חימום מקולקל
    גוף החימום הוא המכשיר שמחמם בפועל את המים בדוד. היות והמכשיר הזה טבול במים כל הזמן, אבנית בדוד שמש היא תופעה ידועה שלא מאפשרת לו לחמם את המים כמו שצריך. בנוסף האבנית עשויה לגרום לנזילה מהפלאנג' של הדוד.
  • תרמוסטט מקולקל
    גם התרמוסטט טבול במים וסובל מאותן בעיות כמו גוף החימום, רק שתרמוסטט מקולקל הוא צרה הרבה יותר גדולה מגוף חימום מקולקל. אם התרמוסטט לא עובד כמו שצריך, הוא לא יוכל להודיע לגוף החימום שהוא יכול להפסיק לחמם מה שעלול לגרום לפיצוץ הדוד! במקרה זה יש להזמין שירות תיקון דוד שמש בדחיפות.
  • דוד שמש מקפיץ פחת
    שמת לב שהחשמל קופץ בעיקר בשעות הבוקר? יכול להיות שיש לך נזילה בדוד שמש שנוגעת בכבל חשמלי חשוף וגורמת להקפצה של החשמל. הקולטים הסולאריים אוספים קרינה מהשמש והופכים אותה לחשמל ולחום ולכן הדוד שלך עלול לקצר. תיקון נזילה מהדוד שלך תפתור את הבעיה ללא צורך בהחלפת הדוד.

זיהוי תקלות בדוד שמש

בעזרת זוג עיניים והיגיון בריא ניתן לזהות תקלות הדורשות תיקון דוד שמש בקלות ובמהירות. המדריך שלפניך יעזור לך לזהות אותן לפני שהן הופכות להיות תקלות חמורות יותר.

  • זרם מים חלש בדוש המקלחת רק במים החמים
    דוד השמש מחמם את המים בתוך המיכל שלו ומזרים את המים החמים לדירה שלך באמצעות צינור ייעודי. עם הזמן, האבנית מצטברת בתוך הצינור הזה מה שמקטין את הקוטר שלו ומחליש את זרם המים.
  • דוד שמש לא מחמם את המים
    כאן יש מספר סיבות שעלולות לגרום לתקלה הזו. הראשונה היא קולטים מלוכלכים עליהם הרחבנו בתחילת המאמר, השנייה היא פלאנג' תקול או גוף חימום תקול. אם היה יום שמשי ואין לך מים חמים, כנראה שדוד השמש התקלקל ואין מנוס מלהזמין טכנאי דודי שמש לביתך.
חשמלאי דודים

כמה עולה תיקון דוד שמש?

סקר שוק של שלושה אינסטלטורים מספיק כדי להעניק לך שלושה מחירים שונים בטווחים שונים. ההמלצה שלנו היא לקחת את הצעת המחיר האמצעית כדי לוודא שהעבודה תהיה איכותית, מקצועית ומשתלמת. האינסטלטורים שלנו מנוסים מאוד בשירותי תיקון דוד שמש, זמינים עבורך 24 שעות ביממה ויכולים להגיע אליך בהתראה קצרה במיוחד כדי לטפל בדוד השמש בביתך. רוצה לשאול אותנו משהו לגבי תיקון דוד שמש שלך? המומחים שלנו ישמח לענות לך בשיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות!

שירותי תיקונים נוספים שאנו מעניקים:

סוג השירות

מחיר השירות

איתור ותיקון פיצוץ בצנרת

החל מ – 3000 ₪

תיקון אסלות סמויות

החל מ – 450 ₪

תיקון ברזים מטפטפים

החל מ – 200 ₪

תיקון מרזבים

החל מ – 1200 ₪

אודות אינסטלטורס

אתר אינסטלטורס קיים מתוך הצורך במתן מענה למחפשי אינסטלטור באזור המרכז.
אתרנו עובד עם מגוון רחב של אינסטלטורים מוסמכים, אשר יעניקו לכם שירות מקצועי ואדיב, ונבדקו על ידי צוות האתר בשנה האחרונה

מפת האתר

אזורי שירות:

התקשרו למספר: 053-356-5915

ואחד מנציגי האתר יעזור לכם באיתור אינסטלטור בסביבת המגורים שלכם.

שעות פעילות צוות אינסטלטורים

יום א – 7:00 עד 23:00
יום ב – 7:00 עד 23:00
יום ג – 7:00 עד 23:00
יום ד – 7:00 עד 23:00
יום ה – 7:00 עד 23:00
יום ו – 7:00 עד 14:00

Copyright © 2022 – Powered by Customify | הצהרת נגישות

המחירים באתר משתנים ואינם קבועים, המחירים נקבעים לפי אופי העבודה בלבד. המחיר הסופי יקבע בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ בבית הלקוח.

דילוג לתוכן