תפריט סגור

תיקון ברז מטפטף

הברז מטפטף ללא הפסקה? פורטל אינסטלטורס כאן בשבילך!
קשה למצוא רעשים מרגיזים יותר מרעש של ברז מטפטף, במיוחד בשעות הלילה. מעבר לזה, ברז מטפטף יכול לבזבז כ-3 ליטרים של מים ביום, מה שהופך את הטיפול בתקלה הזו לנחוץ במיוחד. פורטל אינסטלטורס מציע לך שירות תיקון ברז מטפטף בכל רחבי הארץ, עשרים וארבע שעות ביממה, שישים סוף לטפטופים!

תיקון ברז מטפטף שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה לתיקון ברז מטפטף מחיר  החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת מומחה לתיקון ברז מטפטף חייגו: 050-830-3889

תיקון ברז מטפטף

מהן הסיבות לברז מטפטף?

החשודה העיקרית והמיידית בברז מטפטף היא גומיית האטם של הברז. עם הזמן הגומייה הזו מתייבשת ונשחקת, מה שגורם לה לאבד מיכולות האיטום ולהתחיל לדלוף מים. גם שימוש לא נכון בברז עלול לגרום לברז מטפטף. עם הזמן, הברגה לא תקינה של ידיות הברז עלולה לגרום לשחיקה בצירים ולחוסר יכולת לסגור את הברז עד הסוף.

אשמה נוספת היא האבנית המצויה בשפע במים שלנו. האבנית מתחילה להצטבר לאט לאט בכל המקומות בהם המים נוגעים, כולל בחלקים פנימיים בתוך הברז אשר מתחילים להשחק להיהרס ככל שעובר הזמן.

רוב הסיכויים שהברז שלך מטפטף באזור נקודת החיבור שבין גוף הברז לצוואר הברז מכיוון שהאזור הזה ידוע כמועד לפורענות. אם זה המצב, הדליפה של המים ככל הנראה נגרמת מגומיית איטום שחוקה או סגירה לא הדוקה של ציר הברז. הסיבות אותן הזכרנו לעיל תקפות גם לבעיה של ברז מזיגה מטפטף.

תיקון ברז מטפטף בכוחות עצמך

רגע לפני שנסביר לך איך לתקן ברז מטפטף לבד, ישנן שתי פעולות שכדאי לך לבצע כדי שהבית שלך לא יוצף מים – סגירת השיבר הראשי בחנוכיית המים וסגירה של ברז הניל שמוביל את המים אל הכיור שלך. ועכשיו אנחנו יכולים להתחיל.
התקלות בברז עלולות לקרות בשני מקומות שונים הנקראים ציר הברז וראש הברז:

תיקון ציר ברז מטפטף

  1. כאשר ציר ברז מטפטף תיקון שלו נעשה בעצם על ידי שימוש במפתח שוודי. יש לשחרר את ההברגה שנמצאת בין גוף הברז לצוואר הברז.
  2. בתוך ציר ההברגה מסתתרת גומיית האטם שככל הנראה התייבשה וגורמת לטפטוף ולכן יש להחליף אותה. אנחנו ממליצים לך לקחת את הגומייה הבלויה לחנות לחומרי בניין כדי שיספקו לך את אותה הגומייה בדיוק.
  3. לאחר שהחלפת את הגומיות הגיע הזמן לסגור את הברז ולהדק אותו היטב באמצעות המפתח השוודי כדי למנוע דליפת מים.

תיקון ראש ברז מטפטף

כאן יש תיקון אחד – פשוט לשלוף את ראש הברז מהידית ולהחליף אותו ואת גומיית האיטום בחדשים ולא לשכוח להדק את הברז היטב.

כמה עולה תיקון ברז מטפטף?

מחיר תיקון ברז מטפטף לרוב מסתכם במחיר הביקור של האינסטלטור מכיוון שהעבודה מהירה ולא מורכבת ועדיף לך להחליף ברז ישן וחלוד בברז סטנדרטי חדש כשהעלות היא אותה עלות. אם יש לך העדפות לסוגי ברזים מסוימים, ניתן בהחלט לרכוש ברז דרך האינסטלטור שיגיע להתקין אותו וכך יחסוך לך בעלות הביקור.

סוג השירות

מחיר השירות

תיקון ברז מטפטף מחיר כללי החל מ – 250 ₪
התקנת כלים סניטריים החל מ – 250 ₪
התקנת ברז החל מ – 250 ₪

בבואך להחליף ברז בכיור או במקלחת, אנחנו ממליצים לך לרכוש ברזים שעשויים מניקל מכיוון שזהו חומר שנחשב עמיד יותר בפני פגעי המים והזמן וכמובן לדרוש תעודת אחריות בת 5 שנים לפחות. כדאי לך לוודא שתעודת האחריות מכסה מקרים של התקנה לא מקצועית של הברז כדי שהעלות לא תתגלגל אליך.

יש לך שאלות נוספות? נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות עם המומחים שלנו שיעזרו לך לתקן ברז מטפטף במהירות, ביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד!

להזמנת מומחה לתיקון ברז מטפטף חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן