תפריט סגור

תיקון ניאגרה \ החלפת ניאגרה

תיקון ניאגרה ואסלות 24 שעות ביממה, בכל הארץ!

מערכת האינסטלציה שלנו עובדת כמו קסם ואנחנו מתוודעים למורכבות שלה רק כשהיא מתקלקלת וכשזה קורה, כדאי מאוד שיהיה לך אינסטלטור טוב ומקצועי זמין להגיע ולטפל בתקלה. האינסטלטורים של פורטל אינסטלטורס זמינים עבורך 24 שעות ביממה ויכולים להגיע על מנת לבצע תיקון ניאגרה קיימת או החלפת ניאגרה חדשה בהתראה קצרה ובמקצועיות בלתי מתפשרת!

תיקון ניאגרה / החלפת ניאגרה – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור לתיקון ניאגרות או החלפת ניאגרה במחיר אטרקטיבי החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות החלפת ניאגרה או תיקון מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור לתיקון ניאגרות או החלפת ניאגרה חייגו: 050-830-3889

תיקון ניאגרות ואסלות

מתי כדאי להזמין תיקון ניאגרות?

כדי להבין מה מצב הניאגרה והאסלה שלך, כדאי להכיר את התקלות הנפוצות שמאפיינות אותן. בדרך זו ניתן להעריך את מצב התקלה ולהסביר לאינסטלטור את תמונת המצב כך שכאשר הוא יגיע – הוא לא יבזבז זמן עבודה יקר על איתור וניתוח התקלה.

תקלות נפוצות בניאגרות ואסלות:

מומלץ מאוד לא לדחות תיקון ניאגרה כדי לא להחריף את הבעיה שעלולה לגרור הוצאות כספיות מיותרות ואפילו נזקים לדירה שלך. היום קיימים חלקי חילוף מלאים עבור הרוב המוחלט של האסלות והניאגרות כך שמספיק להתקשר אלינו ואינסטלטור של פורטל אינסטלטורס אשר מכיר את התחום היטב, יגיע ויתקן את האסלה והניאגרה בביתך ויחסוך לך כסף על רכישת ניאגרה ואסלה חדשות.

השתמשו בחלקים מקוריים לצורך תיקון ניאגרות ואסלות

אסלות וניאגרות מכילות מים אשר במקרה תקלה עלולים להתפשט בתוך הקירות, על הרצפה ובכל רחבי הדירה שלך ולכן הן נחשבות מערכות רגישות שיש לטפל בהן בכובד ראש ובמלוא הרצינות. כדי שתיקון ניאגרות ואסלות בביתך יהיה מושלם, מומלץ ורצוי להשתמש אך ורק בחלקים המקוריים כדי לוודא שהתקלה טופלה וישנה אחריות לחלקים השונים שהותקנו. הבעיה מתחילה אצל אינסטלטורים חובבנים אשר לא מחזיקים בציוד מקורי ולכן במקרה הטוב משתמשים בתחליפים ובמקרה הרע מאלתרים ובכך מעלים את הסיכויים שהתקלה תחזור. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך לוודא עם האינסטלטור שיש לו את החלפים המקוריים של הניאגרה והאסלה שברשותך כדי להבטיח טיפול מלא ואיכותי.

איך למצוא אינסטלטור מומלץ מומחה לתיקון ניאגרה

  • אינסטלטור מקצוען
    אינסטלטור יכול להיות מעולה בעבודה שלו ומומחה בפתיחת סתימות למשל, אך כשזה מגיע לתיקונים הוא יעדיף להחליף את כל המערכת כדי לא להתעסק בבעיות האלה ולהרוויח יותר על העבודה, וזה הטיפ הראשון שלנו. ברגע שאינסטלטור מציע לך להחליף את כל המערכת, אנחנו ממליצים לך להזמין אינסטלטור נוסף לחוות דעת שנייה כדי לוודא שזה הפתרון הנכון ביותר עבורך.
  • ציוד מלא
    כדאי לשאול את האינסטלטור האם הוא מחזיק ברשותו חלפים מקוריים לסוג האסלה והניאגרה שלך ובכך להבין אם הוא מסוגל להעניק לך טיפול מקיף וסופי. שימוש בחלפים לא מקוריים מעיד על איכות העבודה של האינסטלטור ומכניס אותך לסיכון לתקלה חוזרת.
  • המלצות
    אין טוב כבעל ניסיון ולכן אנחנו ממליצים לך לבקש מהאינסטלטור טלפונים של לקוחות עבר שלו כדי להבין דרכם האם תהליך העבודה עם האינסטלטור נעים וחלק, איך הוא פתר להם את התקלות והאם הם מרוצים מהשירות ומהמקצועיות שלו.

כמה עולה תיקון ניאגרה?

מחיר תיקון ניאגרה או החלפת ניאגרה בכללי אצלנו בפורטל מתחיל ב 350 ₪ אך הוא כמובן אינו אחיד מכיוון שמדובר בעולם שלם שיכול להתחיל מהחלפת מצוף או החלפת מנגנון ניאגרה ולהגיע מהר מאוד להחלפה של כל המערכת ולכן כדאי לעבוד עם אינסטלטור אמין שיעניק לך תמונת מצב מלאה ואמיתית. האינסטלטורים שלנו כולם ותיקים, מנוסים ומחזיקים בכל הציוד הדרוש כדי להעניק לך פתרון מלא, בין אם בתיקון התקלה ובין אם בהתקנת אסלה חדשה לגמרי.

יש לציין שברב המקרים תיקון ניאגרה סמויה עולה יקר יותר מתיקון של ניאגרה רגילה, אך כמובן שהמחיר תלוי במצב הניאגרה שלכם.

רוצה להתייעץ לגבי הניאגרה והאסלה בביתך? נשמח לעמוד לשירותך בשיחת חינם במהלכה נבין ממך את תמונת המצב ונמליץ לך על תוכנית פעולה ייחודית לך.

להזמנת אינסטלטור לתיקון ניאגרה או החלפת ניאגרה חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן