שירותי אינסטלציה מתקדמים במחיר הוגן

התקנת טוחן אשפה

התקנת טוחן אשפה מקצועי, איכותי וזול
התקנת טוחן אשפה יכולה לשדרג ולשפר את איכות החיים שלך ותחסוך לך המון התעסקות עם הפסולת שהמטבח שלך מייצר. האינסטלטורים שלנו מתמחים בהתקנות טוחן אשפה ויכולים להגיע אליך לכל אזור בארץ תוך חצי שעה בלבד מרגע הקריאה!

התקנת טוחן אשפה שירות 24 שעות

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת טוחן אשפה במחירים אטרקטיביים!
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות התקנת טוחן אשפה עוד היום!

מה כוללת התקנת טוחן אשפה?

התפעול של טוחן האשפה קל, יעיל, זריז ולא דורש ידע טכני כלשהו. כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את ברז המים הקרים, להכניס אל הטוחן את הפסולת שהצטברה בכיור וללחוץ על כפתור. הקסם כבר קורה מעצמו.
הרכבת טוחן אשפה היא עסק קצת יותר מורכב שדורש הכנה מראש ולכן כדאי להכיר את התהליך. בדקנו עם מתקין טוחן אשפה מהצוות שלנו מהו כולל ולהלן התוצאות:

  • הכנת הכיור להתקנה
    כדי למנוע מצב בו סביבת העבודה תתמלא במים ותתלכלך, האינסטלטור ינתק את השיבר הראשי ויפרק את הסיפון מעל לדלי שיקלוט את הנוזלים והפסולת.
  • החלפת פתח היציאה של הכיור
    פתח הניקוז המוכר לא מעביר דרכו פסולת גדולה ולכן הופך ללא רלוונטי בהתקנת טוחן אשפה. לכן האינסטלטור יחליף אותו בפתח חדש עשוי גומי, אותו הוא יאטום על ידי שני אטמי גומי.
  • חיבור טוחן האשפה
    לאחר שהאינסטלטור בנה את התשתית הרצויה, הוא יחבר את טוחן האשפה אל הכיור ואל הסיפון וטוחן האשפה שלך מוכן!
  • חיבור לחשמל
    טוחן האשפה מופעל על ידי כפתור קטן שקיים בכיורים חדשים אך לא קיים בכיורים ישנים. במידה ויש לך כיור ישן, האינסטלטור יקדח בו חור קטן ויתקין עליו את הכפתור בקלות ובמהירות. מעוניין להחליף את הכיור הישן בחדש לפני התקנת הטוחן? אין שום בעיה, נוכל לסייע לך גם בהרכבת כיורים מכל סוג.

איך לשמור על טוחן האשפה?

כמו בכל מוצר, תחזוקה שוטפת תעזור לשמור על טוחן האשפה החדש שלך תקין לאורך זמן. אנחנו ממליצים לך לעבור על המדריך למשתמש שמגיע עם הטוחן כדי להבין מה מותר לטחון ומה עלול לגרום לשחיקה מוקדמת של הדיסקית הטוחנת ואף לתקוע את הטוחן. כדי לעזור לך לשמור על הטוחן שלך טוב יותר גיבשנו שני כללי ברזל אשר תקפים לכל סוג טוחן:

  1. עדיף להזרים מים קרים אל הטוחן מספר שניות לפני ההפעלה שלו וכ-20 שניות אחרי ההפעלה שלו כדי לשטוף היטב את כל השאריות.
  2. אסור בתכלית האיסור לטחון את החומרים הבאים: עצמות, קליפות ביצים, שמנים, מזון המכיל סיבים, פלסטיק, ניילון, קרטון, נייר, זכוכית, סקוצ'ים, גומי וכל מה שהוא לא אוכל.

כמה עולה התקנת טוחן אשפה?

מחיר התקנת טוחן אשפה מושפע משני גורמים – מחיר טוחן האשפה עצמו ומורכבות ההתקנה עצמה. טוחן אשפה סטנדרטי עולה בסביבות 400 שקלים ואילו ההתקנה עצמה תלויה בסוג הכיור שלך. אם מדובר בכיור ישן, יש להכין אותו לטוחן האשפה על ידי קדיחה והתאמת כפתור ההפעלה של טוחן האשפה. מעבר לכך צריך לקחת בחשבון את האילוצים שקשורים למטבח הספציפי שלך – ארון קטן מתחת לכיור, צינורות ביוב שמפריעים להתקנה, התקנה של סיפון חדש במידה ויעלה הצורך ואולי התקנת מתאם למדיח כלים.

יחד עם זאת, האינסטלטורים שלנו התקינו בהצלחה עשרות טוחני אשפה ולכן אנחנו יכולים להבטיח לך התקנה מהירה, יעילה, מקצועית וכמובן – משתלמת במיוחד! יש בביתך טוחן והנך זקוק לתיקון? אנו מעניקים גם שירות של תיקון טוחני אשפה במחירים אטרקטיביים.

אודות אינסטלטורס

אתר אינסטלטורס קיים מתוך הצורך במתן מענה למחפשי אינסטלטור באזור המרכז.
אתרנו עובד עם מגוון רחב של אינסטלטורים מוסמכים, אשר יעניקו לכם שירות מקצועי ואדיב, ונבדקו על ידי צוות האתר בשנה האחרונה

מפת האתר

אזורי שירות:

התקשרו למספר: 053-356-5915

ואחד מנציגי האתר יעזור לכם באיתור אינסטלטור בסביבת המגורים שלכם.

שעות פעילות צוות אינסטלטורים

יום א – 7:00 עד 23:00
יום ב – 7:00 עד 23:00
יום ג – 7:00 עד 23:00
יום ד – 7:00 עד 23:00
יום ה – 7:00 עד 23:00
יום ו – 7:00 עד 14:00

Copyright © 2022 – Powered by Customify | הצהרת נגישות

המחירים באתר משתנים ואינם קבועים, המחירים נקבעים לפי אופי העבודה בלבד. המחיר הסופי יקבע בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ בבית הלקוח.

דילוג לתוכן