שירותי אינסטלציה מתקדמים במחיר הוגן

תיקון טוחן אשפה

תיקון טוחן אשפה בקלות ובמהירות
טוחן האשפה שלך הפסיק לעבוד פתאום או התחיל להשמיע רעשים חשודים? ככל הנראה שהוא התקלקל וכדאי לך להזמין טכנאי טוחן אשפה לבדיקה ותיקון התקלה. התיקונים בדרך כלל יהיו זריזים מכיוון שישנן מספר תקלות שחוזרות על עצמן כך שהביקור של האינסטלטורים שלנו יהיה מהיר, זריז, יעיל וכמובן – משתלם במיוחד!

טוחן אשפה – תיקון ושירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה לתיקון טוחן אשפה במחיר אטרקטיבי!
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות תיקונים לטוחן אשפה מהיום להיום!

תיקון טוחן אשפה באמצעים ביתיים

מכיוון שישנן תקלות פשוטות שניתן לטפל בהן ללא ידע טכני או מכשור מיוחד, לא על כל תקלה של טוחן האשפה כדאי להזמין אינסטלטור ולכן יצרנו עבורך מדריך תיקון טוחן אשפה קל וידידותי למשתמש:

בדיקת נקודת החשמל
לפעמים נקודת החשמל מתקלקלת מה שעלול לגרום לך לחשוב שאולי טוחן האשפה התקלקל. כדי לוודא שהנקודה תקינה, אנחנו ממליצים לחבר מכשיר חשמלי אחר ולבדוק אם הוא פועל. במידה ולא – יש לקרוא לחשמלאי כדי שיטפל בשקע.

צינורית תקולה
במידה וטוחן האשפה שלך פועל באמצעות מתג פנאומטי, יכול מאוד להיות שמקור הבעיה בצינורית אשר מחברת בין הטוחן לבין המתג עצמו. כדי לוודא שהצינורית תקינה, יש לשלוף אותה, לנשוף לתוכה אוויר ולחבר אותה בחזרה.

כפתור בטיחות פעיל
כדי לשמור על הבטיחות שלך, מתחת לטוחן ממוקם כפתור בטיחות קטן שעלול להילחץ בגלל תזוזות מתחת לכיור. מומלץ לבדוק האם משהו נגע בו והפעיל אותו.

חדירה של גוף זר
כיור המטבח שלך מכיל המון חלקים של אשפה הכוללים קליפות, עצמות, חלקי פלסטיק, זכוכית ואפילו חלקי מתכת שמשתרבבים אליו. הפסולת הזו עלולה להגיע אל הטוחן ולתקוע אותו לכן כדאי לבדוק את הנושא. כל מה שצריך לעשות זה להוציא את הטוחן מהחשמל, להסיר את הגומיה ולבדוק האם יש שם משהו שתוקע את טוחן האשפה שלך.

הפעלה ידנית של הטוחן
עברת על כל הסעיפים שכתבנו אבל הטוחן שלך עדיין לא עובד? הגיע הזמן להשתמש בנשק יום הדין ולהפעיל את הטוחן ידנית. בתחתית הטוחן קיים פתח אליו ניתן לחבר את מפתח האלן שקיבלת עם טוחן האשפה ולסובב את הטוחן ידנית. יש לסובב את הטוחן עד שהוא מתחיל להסתובב בחופשיות ולאתחל אותו על ידי לחיצה על כפתור האתחול שנמצא בתחתית הטוחן.

תקלות שמצריכות הזמנת טכנאי טוחן אשפה

מעבר לתקלות שפירטנו קודם, ישנן עוד כל מיני תקלות שעלולות לצוץ בטוחן האשפה שלך. את התקלות האלו קשה מאוד לפתור באמצעים ביתיים ולכן כדאי להזמין אינסטלטור מומלץ שיעזור לך במלאכה.

  • תיקון טוחן אשפה נוזל – טוחן האשפה שלך ממוקם בכיור ומחובר לסיפון, מה שאומר שעוברים דרכו לא מעט נוזלים. עם הזמן הגומיות עלולות להתבלות ולגרום לנזילה של הסיפון מתחת לכיור. מעבר לכך, הטוחן עצמו עלול לספוג חבטות ולהיסדק כך שנזילה היא תקלה די נפוצה.
  • תיקון טוחן אשפה שמעלה ריח – הפסולת הרבה שטוחן האשפה מטפל בה עלולה להצטבר בכיור ובסיפון עצמו ולכן כדאי לנקות אותם מדי פעם על ידי ניקוי הגומיה שבכיור והסיפון.

כמה עולה תיקון טוחן אשפה?

מחיר תיקון טוחן אשפה מושפע ממורכבות העבודה והתיקונים השונים שהאינסטלטור יצטרך לעשות. כדי לקבל מחיר מדויק אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו ולשתף אותנו בבעיה, כך שנבין אותה ונספק לך הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

לפניכם מחירון קצר של שירותי אינסטלציה נלוווים נוספים שהצוות שלנו מעניק ללקוחותיו:

סוג השירות

מחיר השירות

החלפת כיור במטבחהחל מ – 700 ₪
פתיחת סתימה בכיורהחל מ – 350 ₪
תיקון ברז מטפטףהחל מ – 250 ₪

 

אודות אינסטלטורס

אתר אינסטלטורס קיים מתוך הצורך במתן מענה למחפשי אינסטלטור באזור המרכז.
אתרנו עובד עם מגוון רחב של אינסטלטורים מוסמכים, אשר יעניקו לכם שירות מקצועי ואדיב, ונבדקו על ידי צוות האתר בשנה האחרונה

מפת האתר

אזורי שירות:

התקשרו למספר: 053-356-5915

ואחד מנציגי האתר יעזור לכם באיתור אינסטלטור בסביבת המגורים שלכם.

שעות פעילות צוות אינסטלטורים

יום א – 7:00 עד 23:00
יום ב – 7:00 עד 23:00
יום ג – 7:00 עד 23:00
יום ד – 7:00 עד 23:00
יום ה – 7:00 עד 23:00
יום ו – 7:00 עד 14:00

Copyright © 2022 – Powered by Customify | הצהרת נגישות

המחירים באתר משתנים ואינם קבועים, המחירים נקבעים לפי אופי העבודה בלבד. המחיר הסופי יקבע בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ בבית הלקוח.

דילוג לתוכן