תפריט סגור

התקנת כיור תלוי

התקנת כיור תלוי במחירים משתלמים במיוחד
ישנו מגוון רחב של כיורים להתקנה, אך אחד המומלצים שלנו הוא כיור תלוי. הסיבה לכך היא שכיור זה ישרת אותך נאמנה ויספק את כל הצרכים שלך מחד, ולא יתפוס לך מקום מאידך. התקנת כיור תלוי נחשבת להתקנה פשוטה שיכולה להתבצע בזמן שיא על ידי האינסטלטורים שלנו. רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד? אנחנו מחכים לך במוקד ההזמנות שלנו!

התקנת כיור תלוי שירות 24 שעות

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת כיור תלוי במחיר החל מ 600 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות התקנת כיור תלוי עוד היום!

להזמנת מומחה להתקנת כיור תלוי חייגו: 050-830-3889

התקנת כיור תלוי

איך מתבצעת התקנת כיור אמבטיה תלוי?

הדבר הראשון שיש לעשות הוא לבחור כיור איכותי. אנחנו מאוד ממליצים לך להשקיע בבחירת הכיור מכיוון שחברה מקצועית תעניק לך מוצר מעולה, שירות לקוחות ותעודת אחריות, כך שיהיה לך ראש שקט בכל מה שקשור לכיור החדש שלך. יש לשים לב שהכיור מגיע עם כל מה שצריך כדי להתקין אותו, דהיינו, אטמים, ברגים וצינורות. את חומרי האיטום יספק האינסטלטור שיבצע את ההתקנה של הכיור התלוי.
ישנם שלושה חומרי גלם מהם מייצרים כיורים והם נירוסטה, גרניט וחרס שהוא החומר הנפוץ ביותר בכיורים בישראל. כל החומרים מעולים ולרוב זו יותר שאלה של עיצוב מאשר של איכות החומר.

התקנת כיור תלוי שלב אחר שלב

זה נכון שניתן לפרק את הכיור הישן בכוחות עצמך אבל אנחנו בהחלט ממליצים להשאיר את העבודה הזו לאינסטלטור שממילא מגיע כדי להתקין את הכיור החדש. זו עבודה פשוטה עבורו והיא לא תייקר את העלות בצורה משמעותית. פירוק לא נכון של הכיור הישן עלול לגרום לנזקים לקיר אליו הוא צמוד וגם לרצפה במידה והוא יפול לך מהידיים, שלא נדבר על הפגיעה הפיזית שעלולה להיגרם לך.

התקנת הכיור החדש
לרוב, הכיור התלוי יותקן בגובה של 90 ס"מ מהרצפה. היות ומדובר בהתקנת כיור אמבטיה תלוי, כדאי להכין מראש כיסא מתכוונן עליו ניתן יהיה להניח את הכיור בזמן הכיוונון שלו.
לאחר מכן האינסטלטור יחבר את צינורות המים החמים והקרים ואת צינור הניקוז שיורד מהכיור אל הסיפון ומשם לביוב. עכשיו כשהכיור מותקן – האינסטלטור ייקבע אותו למקומו באמצעות ההברגות שלו, כשההמלצה היא לקדוח חורים חדשים ולא לחבר את הכיור לחורים הישנים כדי להימנע ממצב בו החורים רטובים.
שלב אחד לפני האחרון הוא בדיקת האטימות של הצינורות השונים על ידי פתיחה של השיבר הראשי ושימוש בכיור. מומלץ לתת למים לזרום מספר דקות כדי לוודא שאין נזילה מאף צינור והכיור הותקן בהצלחה. לבסוף, האינסטלטור יאטום את הכיור על ידי רובה או סיליקון ויסיים את ההתקנה.

מה כוללת האחריות על כיור תלוי?

יש להתעקש על תעודת אחריות מטעם החברה המייצרת של הכיור ולוודא שהיא מכילה אחריות על נזקי ייצור, כתמים על הכיור ושריטות.

כמה עולה התקנת כיור תלוי?

ברמת העיקרון, מחיר התקנת כיור תלוי אינו גבוה מכיוון שההתקנה היא פשוטה שצריכה לקחת לכל היותר שעת עבודה אחת. מחיר ההתקנה עלול להתייקר במצבים בהם קשה לפרק את הכיור בשל גישה לקויה או בגלל נזקים וליקויים שהתגלו בצנרת.

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת כיור תלוי מחיר כללי החל מ – 600 ₪
התקנת ברז החל מ – 250 ₪
התקנת כלים סניטריים החל מ – 250 ₪
פתיחת סתימה בכיור החל מ – 350 ₪
החלפת סיפון החל מ – 350 ₪

אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל חוות דעת מקצועית על הכיור הנוכחי שלך והצעת מחיר אטרקטיבית להחלפת הכיור הישן בכיור תלוי חדש!

להזמנת מומחה להתקנת כיור תלוי חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן