תפריט סגור

התקנת כלים סניטריים

התקנת כלים סניטריים במחירים משתלמים במיוחד
הגיע הזמן לשפץ קצת את הבית? האינסטלטורים שלנו מומחים בשיפוצים קלים ומורכבים בחדרי רחצה ויכולים לעזור גם לך בהתקנת כלים סניטריים מהירה, יעילה ומקצועית. אנחנו זמינים עבורך בכל שעות היממה מה שמאפשר לך להזמין התקנת כלים סניטריים בזמנים הנוחים לך, בהתראה קצרה ובמחירים האטרקטיביים ביותר!

התקנת כלים סניטריים – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה במחיר אטרקטיבי – התקנת כלים סניטריים מחיר החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות אינסטלציה סניטרית מכל סוג מהיום להיום!

להזמנת מומחה להתקנת כלים סניטריים חייגו: 050-830-3889

התקנת כלים סניטריים

מה כוללת התקנת כלים סניטריים?

כלים סניטריים מאחדים תחתם התקנת ברז, התקנת כיור תלוי או עומד, התקנת אמבטיה והתקנת אסלה, תלוי בצורך הייחודי שלך. במאמר הבא נשתף אותך בניסיון שלנו בתחום התקנת כלים סניטריים כדי לעזור לך להבין קצת יותר בעולם הזה, כך שהשיחה שלך אל איש המקצוע תהיה הרבה יותר נכונה ומקצועית.

  • התקנת ברז
    ישנם שני סוגי ברזים – סוללה ופרח. ברזי הסוללה הם נוף הולך ונעלם ולכן רוב הסיכויים שהברז הבא שלך יהיה ברז פרח. ההמלצות שלנו בנוגע להתקנת ברז הן:

מי רוכש את הברז?
האינסטלטורים מחזיקים במלאי של ברזים ולרוב גם במחירים טובים אז כדאי לך להתייעץ עם האינסטלטור לפני ביצוע הרכישה. אם בחרת לרכוש את הברז בעצמך, אנחנו ממליצים לך לשלוח תמונה שלו לאינסטלטור כדי שההתקנה של הברז תהיה מהירה וחסכונית יותר. בשני המקרים כדאי לוודא ששני הצדדים יודעים מי רוכש את הברז ודואג לתעודת האחריות שמגיעה איתו.
כמה עולה התקנת ברז?
לרוב מחיר התקנת ברז יסתכם בעלות הביקור של השרברב, במידה והחלטת לרכוש את הברז בעצמך.

  • התקנת כיור
    היום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי כיורים (שקועים, מונחים, התקנה שטוחה) אשר מיוצרים מסוגים שונים של חומרי גלם (חרס, נירוסטה, אקריליים וגרניט).
    כדי ליהנות מכיור איכותי שיחזיק מעמד וישרת אותך נאמנה, אנחנו ממליצים לך לבחור מותג מוכר ומקצועי אשר יעניק לך אחריות של לפחות 3 שנים. כאן המקום לציין שהתקנה לא נכונה של הכיור עלולה לפגוע באחריות ולכן חשוב לבחור באינסטלטור מקצועי להתקנת כיור.
  • התקנת אסלה
    שוק האסלות התקדם מאוד בתקופה האחרונה והיום כמעט ולא ניתן לראות את אסלת ה-P אשר מורכבת מחרס ומיכל הדחה מפלסטיק. השלב הבא באבולוציה של האסלות היא אסלת מונבלוק אשר מורכבות כולה מחרס וכבר כוללת בתוכה את מיכל ההדחה. האסלה החדשנית ביותר היא האסלה התלויה אשר מרחפת מעל הרצפה וכוללת ניאגרה סמויה אשר מותקנת בשיקוע גבס מיוחד.

כמה עולה התקנת כלים סניטריים?

כפי שהבנת, כלים סניטריים הם שלושה סוגים שונים של מוצרים ולכן אין אפשרות לקבוע מחיר התקנת כלים סניטריים. כל הצעת מחיר בתחום האינסטלציה תפורה אישית לצרכים של הלקוח ולכן אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנגיש לך הצעת מחיר קונקרטית ואטרקטיבית במיוחד!

מחירון התקנת כלים סניטריים

מחיר השירות

התקנת ברזים

החל מ – 250 ₪
החלפת כיור במטבח החל מ – 700 ₪
התקנת ברז ניל החל מ – 250 ₪
התקנת אסלות החל מ – 450 ₪
התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה החל מ – 300 ₪

להזמנת מומחה להתקנת כלים סניטריים חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן