תפריט סגור

צילום צנרת ביוב

עושים סוף לתקלות הביוב עם צילום צנרת ביוב
האסלה שלך לא מדיחה את המים כמו שצריך? הסתימות בכיורים השונים כל הזמן חוזרות לך? ככל הנראה שהתקלה נמצאת בצנרת הביוב ולא אצלך בדירה, משהו שצילום צנרת אינסטלציה יכול לגלות במהירות. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו כבר עכשיו כדי שנוכל לבצע צילום צנרת ביוב ולפתור את כל תקלות הביוב בביתך אחת ולתמיד במחירים משתלמים במיוחד!

צילום צנרת ביוב שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה לצילום צנרת ביוב מחיר החל מ 800 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת מומחה לצילום צנרת ביוב חייגו: 050-830-3889

צילום צנרת ביוב

מהם הגורמים לתקלות ביוב?

רגע לפני הזמנת צילום צנרת ביוב, צריך להבין מהם הגורמים לתקלות ואיך לזהות שבאמת הגיע הזמן לצילום ביוב. החדשות הטובות הן שרובן המוחלט של התקלות נובעות משימוש לא נכון שלנו במערכת הביוב. בכל פעם שמגבונים לחים (כן, גם אלו שמתיימרים להיות נשטפים באסלה) ועוד מוצרי היגיינה שונים מגיעים לצנרת הביוב הם מתחילים להצטבר ולהקטין את קוטר הצנרת. בגזרת הכיורים, רוב התקלות נגרמות בעקבות שני דברים – לכלוך והצטברות של שומנים אשר שניהם ביחד הופכים לעיסה שסותמת את הביוב והצנרת ולא מאפשרת לנוזלים להישטף הלאה.

הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לך לעשות הוא לשאול את השכנים שלך האם גם הם סובלים מתקלות ביוב חוזרות. במידה וכן, רוב הסיכויים שתקלת הביוב קיימת ברמת הבניין וכדאי לך להזמין צילום צנרת ביוב כדי להבין מהו מקור התקלה ולפתור אותה על המקום.

איך לזהות תקלות ביוב?

ישנן שלוש תקלות עיקריות המעידות על סתימה בצנרת הביוב בביתך ואפשר לזהות אותן די בקלות.

  • ניקוז איטי – אם זיהית שהמים לא יורדים במהירות בכיורים השונים ובמקלחת או שמא האסלה לא מדיחה היטב את המים, ככל הנראה שהצנרת סתומה.
  • הצפה של מי ביוב – כאשר למים אין לאן להתנקז הם בהחלט יכולים לחזור אחורה ולעלות במקומות היחידים אליהם הם יכולים להתנקז כמו למשל חור הניקוז באמבטיה ובכיורים שלך.
  • זרימה ספונטנית של מים – אין מה לדאוג, הבית שלך לא רדוף רוחות. אם זיהית שברגע שהדחת את האסלה מים מתחילים לזרום מהברזים או שהמים עולים בכיורים בזמן שמכונת הכביסה עובדת ככל הנראה שהמים לא מצליחים להתנקז כראוי.

הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית הגיעה גם לעולם האינסטלציה וכיום, בזכותה, לא חייבים לשבור קירות או לפרק מרצפות כדי לאתר ולטפל בבעיה בצנרת. איך בכל זאת ניתן לאבחן את הבעיה? פשוט מאוד באמצעות צילום צנרת ביוב במצלמות מתקדמות וחדשניות.

צילום צנרת ביוב במעבר לבית חדש

אם אתם עומדים לקראת מעבר לבית חדש ורוצים להבטיח שהצנרת בבית תקינה, צילום צנרת או צילום קווי ביוב הוא שירות אשר יכול לאפשר לכם את קבלת התמונה המלאה על מצבה של הצנרת. צילום צנרת נעשה באמצעות מצלמה זעירה, חדשנית ומתקדמת, מדובר בהליך קצר ופשוט, אשר מאפשר לזהות אם קיימת בעיה בצנרת ובמידה ובעיה כזאת אכן מאותרת, לאתר את הגורם לה ולטפל בה בצורה המתאימה.

סוגים שונים של צילום צנרת ביוב

לא משנה איזו שיטת צילום תיבחר, האינסטלטור יהיה חייב לפתוח את צנרת הביוב ולהחדיר אליה את אמצעי הצילום כך שיש חשיבות קריטית למיקום של הצנרת ולמצב הבלאי שלה.

שתי השיטות העיקריות לצילום צנרת ביוב הן:

מצלמת סיב אופטי
שיטת הצילום הקלאסית אשר עושה שימוש במצלמה קטנה אך איכותית שמחוברת למעין כבל, מה שמאפשר לה להגיע לכל המקומות בצנרת. המצלמה משדרת את הממצאים שלה בשידור ישיר מה שאומר שאין צורך לחכות לפענוח של הסרט או לשימוש במעבדה כלשהי.

רובוטים לצילום
המילה האחרונה בתחום צילום צינורות ביוב. הרובוטים יכולים לנסוע מרחקים ארוכים בתוך הצנרת ולהעביר מידע חיוני שיעזור לאינסטלטור למצוא את התקלה במהירות. מעבר לכך, ישנם רובוטים אשר מצוידים באמצעי חיתוך ויכולים לחתוך שורשים ואפילו לנסר בטון אם עולה הצורך!

כמה עולה צילום צנרת ביוב?

מחיר צילום צנרת ביוב נקבע על ידי שלושה פרמטרים – סוג המצלמה (סיב אופטי/רובוט), אורך קו הביוב וקוטר צינור הביוב. זו הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל להעריך את כמות העבודה ולהעניק לך הצעת מחיר משתלמת וחסכונית במיוחד! צילום צנרת ביוב מחיר ללא תחרות – בפורטל אינסטלטורס המתמחה בכל שירותי האינסטלציה

 

סוג השירות

מחיר השירות

צילום צנרת ביוב מחיר כללי החל מ – 800 ₪
פתיחת סתימה במקלחת החל מ – 350 ₪
איתור נזילות ורטיבות החל מ – 1200 ₪
איתור נזילות במצלמה תרמית החל מ – 800 ₪
הפקת דוח איתור נזילות החל מ – 1500 ₪

להזמנת מומחה לצילום צנרת ביוב חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן