תפריט סגור

דוח איתור נזילות

דוח איתור נזילות על ידי אינסטלטור מומחה
הצרה האמיתית בנזילות היא לא פיצוצי צנרת אותם אפשר לגלות ברגע שהם קורים, אלא נזילות קטנות שמטפטפות לאט לאט ועלולות לגרום לנזקים עצומים. דוח איתור נזילות יכול לעזור לך להבין מה מצב הנזילות בנכס שלך בין זה בית פרטי, דירה או משרד ולטפל בנזילות האלו לפני שהן יגרמו נזקים נוספים לרכוש.

דוח איתור נזילות – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה המפיק דוח איתור נזילות מחיר החל מ 1500 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי איתור נזילות מכל סוג מהיום להיום!

להזמנת דוח איתור נזילות חייגו: 050-830-3889

דוח איתור נזילות

כיצד אינסטלטור מבצע איתור נזילות?

איתור נזילה היא עבודה מורכבת יחסית שיכולה להיות מהירה מאוד או להתעכב למספר לא מבוטל של שעות. הסיבה לכך היא שישנן נזילות כל כך קטנות שדורשות החלפה של מספר מכשירים לאיתור נזילות באותה הבדיקה. ישנם מספר כלים לאיתור נזילות:

  • מצלמה טרמית
    המצלמה הזו יכולה לאתר חום ולכן האינסטלטור יזרים מים רותחים דרך הצנרת כדי להבין מהיכן הם דולפים.
  • איתור בגז
    לפעמים הנזילה כל כך קטנה שאי אפשר לקלוט אותה במצלמה תרמית ולכן האינסטלטור יזרים לתוך הצנרת גז אשר צבוע בצבע זרחני. לאחר מספר דקות הגז יתחיל לעלות מהצנרת ויסגיר את מקור הנזילה.
  • מד לחץ
    המים המגיעים אל הדירה שלך מוזרמים בלחץ גבוה כדי שיוכלו להגיע מחנוכיית המים ועד לברזים השונים בדירה שלך. במידה וישנה נזילה, לחץ המים יפחת ויבסס את החשד לנזילה.
  • מד לחות
    לעיתים הנזילה תהיה מתחת לרצפות שלך, אך לא ברמה שאפשר לאתר באמצעות מכשירי המדידה השונים. כאן ישתמש האינסטלטור במד לחות אשר יעניק לו אינדיקציה לגבי כמות המים בחול שמתחת לרצפות שלך. במידה והוא יהיה גבוה מדי, כנראה שישנה נזילה שיש לטפל בה בהקדם.

מה מופיע בדוח איתור נזילות?

ישנם שני סעיפים עיקריים אשר מופיעים בדוח איתור נזילות, באמצעותם ניתן להבין את מצב הנזילות בדירה או במשרד:

  1. פירוט הנזילות והליקויים שנגרמו
    בסעיף הזה האינסטלטור יפרט היכן נמצאו הנזילות, מה ההיקף שלהן ולאיזה נזקים הן גרמו במידה ונגרם נזק.
  2. הצעות לתיקון הנזילות
    אינסטלטור מקצועי יעניק לך, בנוסף לשירות של איתור נזילות, גם דרכים לתקן את כל הליקויים. זהו סעיף חשוב מכיוון שהוא יעניק לך אומדן לגבי עלות התיקונים השונים, משך הזמן הדרוש לאינסטלטור לתקן את הליקויים האלו וכמובן יתן לך את האפשרות לבחור אילו תיקונים לבצע עכשיו ואילו ניתן לדחות למועד מאוחר יותר.

מתי להזמין דוח איתור נזילות?

דוח שכזה דורש השקעה של זמן וכסף ולכן היינו ממליצים לך להזמין אותו במקרים הבאים:

  • מעבר לדירה חדשה – חלק מהבדיקות לקראת מעבר לדירה חדשה צריכות לכלול איתור נזילות כדי לוודא שהנכס תקין ולא מחכות לך הפתעות לא נעימות ויקרות.
  • הכנה לעונה הגשומה – נזילות לא מודיעות לנו לפני שהן פורצות, לכן כדאי להזמין דוח איתור נזילות לפני החורף המביא איתו גשמים שמעמיסים על הצנרת ועלולים לגרום לפיצוצים בצנרת.
  • מחלוקת משפטית – במידה והשכנים מתלוננים על רטיבות ומאשימים אותך בעניין, ניתן בהחלט להזמין דוח איתור נזילות כדי להבין מהיכן הגיעה הנזילה ולהוכיח אחרת.

כמה עולה דוח איתור נזילות?

מחיר דוח איתור נזילות עשוי להשתנות בהתאם למספר פרמטרים כגון: גודל הדירה, סוג הדירה – האם מדובר בבית קרקע או דירה בבניין? מהות הבדיקה – האם הבדיקה תתבצע בעקבות תקלה בקו ביוב, תקלת צנרת חיצונית / פנימית? שיטת הבדיקה – האם הבדיקה תתבצע באמצעות מצלמה טרמית / באמצעות גז / מד לחות? ועוד… בשל ריבוי הפרמטרים לבדיקה לא ניתן לקבוע מחיר לדוח איתור נזילות מראש.

סוג השירות

מחיר השירות

דוח איתור נזילות מחיר כללי החל מ – 1500 ₪
בדיקת רטיבות החל מ – 350 ₪
תיקון נזילת מים מהמזגן החל מ – 350 ₪
החלפת צינור ניקוז למזגן החל מ – 370 ₪
תיקון נזילה באסלה החל מ – 270 ₪
צילום צנרת ביוב החל מ – 800 ₪

אנו בפורטל אינסטלטורס מומחים בתחום האינסטלציה ומהווים עבורך כתובת אחת ונכונה לכל שירות אינסטלציה שתזדקקו לו. באופן כללי נוכל לציין שמחיר דוח איתור נזילות מתחיל אצלנו בכ- 750 שקלים, אך כמובן אנו מזמינים אותך ליצור איתו קשר על מנת לקבל הצעת מחיר מדוייקת והוגנת עבור הדירה שלך.

להזמנת דוח איתור נזילות חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן