תפריט סגור

איך פותחים סתימה בשירותים?

איך פותחים סתימה בשירותים?

איך פותחים סתימה בשירותים לבד וללא ציוד מיוחד?

אל דאגה, במאמר הזה אנחנו נסביר לך איך מבצעים פתיחת סתימה בשירותים במהירות ובקלות באמצעות אביזרים שניתן להשיג בכל חנות לחומרי בניין. אנחנו ממליצים לך לטפל בסתימה ברגע שהיא קורית כדי שהמצב לא יחריף וידרוש התערבות של אינסטלטור.

רגע לפני שמתחילים – הוראות בטיחות

נקדים רגע את הסוף, אבל אם החלטת להשתמש בכימיקליים כלשהם יש לוודא שהם לא יתערבבו בטעות ויגרמו לתהליכים כימיים קיצוניים כשבנוסף, אנחנו ממליצים לך להשתמש בכפפות גומי ומשקפי הגנה כדי להבטיח ששום חומר לא מגיע לידיים או חמור מכך, לעיניים שלך.
כמו כן כדאי לפרוש מגבות באיזור האסלה כדי לשמור על סביבה יבשה ולמנוע זליגה של מים או חומרים כימיים על הרצפה, מה שעלול ללכלך אותה באופן בלתי הפיך.

פתיחת סתימות באמצעים ביתיים

  • ישנם שני אביזרים שיכולים לעזור לך לפתוח אסלה והם פומפה לשירותים וקפיץ ספירלה כשההבדל ביניהם הוא בשיטת הפעולה.
    פומפה
    כשמה כן היא, הפומפה משתמש בפמפום של לחץ אוויר אשר דוחק את הפסולת עמוק יותר לצינור הביוב ובכך משחרר את הסתימה.
  • קפיץ ספירלה
    זהו מכשיר מתכתי אשר פוער חור בעיסה שהצטברה באסלה ומפרק אותה עד שהיא נשטפת לתוך הצנרת.
    היות וקפיץ ספירלה יקר יותר ומעט מסובך יותר לתפעול, אנחנו ממליצים לך להתחיל את התהליך עם הפומפה שלרוב תעשה את העבודה. במידה ולא, אפשר לרכוש קפיץ ספירלה לפתיחת סתימה בכל חנות כלי בניין.

איך פותחים סתימה בשירותים באמצעות פומפה?

לאחר שוידאת שאיזור האסלה מכוסה מגבות, יש לרוקן את האסלה מהנוזלים המיותרים באמצעות דלי עד לגובה שיכסה את הפומפה במלואה. לאחר מכן יש להתחיל את תהליך הפמפום למשך 30 שניות רצופות ולנסות להדיח את המים לאחר מכן.

איך פותחים סתימה בשירותים באמצעות ספירלה?

במידה והפומפה נכשלה לפתוח את הסתימה, הגיע הזמן להשתמש בספירלה. כל מה שצריך לעשות זה להחדיר את הקפיץ לשירותים עד שהוא נתקע בגוש הפסולת ולהתחיל לסובב את ידית הקפיץ כדי שתפער חור בפסולת ותשחרר אותה. יש להדיח את האסלה בתום סיבוב הקפיץ כדי לוודא שהסתימה שוחררה סופית.

תחזוקה נכונה של האסלה
הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות ונזילות באסלה היא תחזוקה נכונה. כדי לשמור על הצנרת שלך פתוחה, אין לזרוק מגבונים לחים מכל סוג (גם אלו שמתיימרים להיות נשטפים), קסמי אוזניים, פדים וכל מוצר היגייני אחר מלבד נייר טואלט.

מה לעשות אם הסתימה חוזרת?

במידה ושמרת על כללי השימוש הנכונים באסלה אך הסתימות חוזרות, יכול מאוד להיות שמקור התקלה נעוץ בצנרת הבניין. עם הזמן מצטברת בצנרת המון פסולת של שאר השכנים בבניין שלא תמיד שומרים על הכללים ולכן מעמיסים על הצנרת הראשית ועלולים לסתום גם אותה. אם ביצעת את פעולות פתיחת האסלה במלואן אך הסתימות חוזרת, נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות כדי שנבין יחד מהו מקור התקלה ונפתור אותה במהירות וביעילות!

זקוקים לשירות פתיחת סתימות? – חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן