תפריט סגור

כמה עולה ביקור אינסטלטור? מחיר ביקור אינסטלטור הוגן יפתיע גם אתכם!

כמה עולה ביקור אינסטלטור

כמה עולה ביקור אינסטלטור?

שאלת השאלות שהמענה עליה יהיה מעט מורכב בזכות היכולות הרבות של האינסטלטור. במאמר זה ננסה לעזור לך להבין בכמה תסתכם עלות ביקור אינסטלטור לפי תחומי השירות שלו והמורכבויות השונות איתן הוא נאלץ להתמודד בדרך לטיפול בתקלת האינסטלציה שלך.

מה כוללים שירותי אינסטלציה?

ברגע שנשמעת המילה אינסטלטור המחשבות ישר נזרקות לפתיחת סתימות, טיפול בנזילות ובעיות כלליות בצנרת. אבל אינסטלטור מומלץ יכול לעזור לך בעוד המון שירותים כגון:

התקנת דודי שמש

כן כן, האינסטלטור שלך יכול לשפץ ולהחליף דודי שמש בדיוק כמו חברת הדוודים עצמה. שווה לבדוק עם האינסטלטור את מחירי ההתקנה מכיוון שיכול מאוד להיות שהסכום שהוא יגבה יהיה נמוך יותר מחברה שמגיעה להתקנה.

שיפוץ חדרי אמבט

ההיכרות העמוקה של האינסטלטור עם צנרת המים והביוב עוזרת לו לתכנן טוב יותר מכל איש מקצוע את חדר האמבט. הראייה הרחבה שיש לאינסטלטור מאפשרת לו לתכנן את התקנת הצינורות השונים של המים ושל הביוב, בצורה כזו שתמקסם את מעבר הנוזלים ותפחית משמעותית את כמות הצנרת שעוברת בחדר האמבט.

התקנת כלים סניטריים

תיכננת שיפוץ והגעת לשלב בחירת הכלים הסניטריים? אינסטלטור מומחה יוכל לעזור לך לבחור את הכלים הנכונים ביותר מבחינת המחיר והן מבחינת התכנון הנכון של חדר האמבט כמכלול.

הגברת לחץ מים

המים שמגיעים מתאגידי המים השונים משונעים בצנרת על ידי לחץ מים. ככל שעולים בקומות, כך הלחץ יורד ולמים קשה יותר לטפס למעלה ולכן אינסטלטור יכול להגביר את לחץ המים ולשפר את איכות החיים שלך במהירות ובקלות.

איתור תקלות צנרת לפני רכישת נכס

הגיע הזמן לרכוש בית חדש? איזה כיף! אך איך ניתן לדעת מה קורה בתוך הקירות ומתחת לרצפות? אינסטלטור יוכל לבצע בדיקת תקינות של מערכות המים והביוב שבדירה ולעלות על תקלות כאלו ואחרות שעלולות לגרום לך להרבה כאב ראש ולהוצאה לא צפויה של כספים.

טיפול בתקלות ביוב

צנרת הבית שלך מחוברת לצנרת הבניין ומשם מובלת לצנרת העירונית ולמתקני הטיהור השונים. לפעמים תקלת הביוב שלך היא לא באמת שלך ונגרמת בגלל שהצנרת של הבניין נסתמה כתוצאה מהשלכה של פסולת כבדה (מגבונים לחים מכל הסוגים, אמצעי היגיינה שונים, מקלות אוזניים וכו'), חדירה של שורשים לתוך הצנרת ופיצוצי צנרת כתוצאה מבלאי. לכן, דבר ראשון שהאינסטלטור יבדוק זה את מערכת הביוב בדירתך כדי להבין מהו מקור הבעיה. אם הוא ימצא שהבעיה טמונה בצנרת של הבניין, הוא ימשיך את הטיפול על ידי הזמנה של רכב ביובית אשר מותאם לצנרת של הבניין.

מחיר ביקור אינסטלטור

כפי שהבנת, כל ביקור אינסטלטור שונה בתכלית מהשני ולכן אין מחיר ביקור אינסטלטור אחיד. עלות ביקור סטנדרטית של אינסטלטור לרוב תנוע בסביבות 250 ₪ כשהעלות תכסה תיקונים קטנים כמו פתיחת סתימה מקומית או עצירת נזילה. אם העבודה תדרוש מהאינסטלטור שעות עבודה מרובות או התקנה של ציוד יקר, מחיר הביקור יעלה בהתאם.

אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל להבין מהי בעיית האינסטלציה בביתך ואיך אנחנו יכולים לפתור לך אותה בדרך המהירה, היעילה והחסכונית ביותר!

זקוקים לשירותי אינסטלטור? – חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן