תפריט סגור

הסרת שורשים בביוב

מנקים את הצנרת ביסודיות עם הסרת שורשים בביוב

צמחים ועצים תמיד מחפשים אזורים להתפשט אליהם כדי להתפתח ולצמוח. כדי לעשות זאת הם צריכים מים ומזון שנמצאים בשפע בצנרת הביוב שלנו. השורשים חודרים לאט ומתחילים להתעבות בתוך הצנרת, מה שגורם לסתימות ולהצפות ואף לפיצוצים בצנרת עצמה. אנשי המקצוע בפורטל אינסטלטורס מומחים בהסרת שורשים בביוב ובשיקום צנרת ביוב לאחר חדירת שורשים. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד להסרת שורשים בביוב!

הסרת שורשים בביוב 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין שירות הסרת שורשים בביוב במחירים אטרקטיביים החל מ 600 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת שירותי הסרת שורשים בביוב חייגו: 050-830-3889

הסרת שורשים בביוב

כיצד נדע אם שורשים חדרו למערכת הביוב?

דבר ראשון שיש לעשות הוא לאתר עצים גדולים או צמחייה עבותה בסביבת הבניין שלך, שנדמה כאילו צומחת מאליה ללא שום התערבות או השקייה. צמחים ועצים לא יכולים לצמוח בלי מים ודשן ולכן סביר מאוד להניח שהם חדרו למערכת הביוב שלך וניזונים ממנה. סממן נוסף הוא סתימות תכופות בצנרת בגלל שהשורשים מפריעים לפסולת להישטף כמו שצריך.

נזקים נפוצים כתוצאה מחדירת שורשים לביוב

הבעיתיות בתקלות ביוב בכלל ובחדירת שורשים בפרט לקווי הביוב היא לא החלק של הסתימות או ההצפות. בגלל שקווי הביוב מוסתרים מאיתנו ונמצאים מתחת לאדמה, אנחנו רואים רק את הנזקים בצד שלנו ולא את הנזקים שנגרמים לצנרת עצמה. לכן זה חשוב לקרוא לאיש מקצוע המומחה לשירותי אינסטלציה השונים, שיודע להסתכל על התקלה מזווית מקיפה ומלאה ויעניק לך פתרון כולל לכל ההיבטים של התקלה.

אלו חלק מהנזקים שעלולים להיגרם בגלל חדירת שורשים לביוב:

  • ניתוק והסטת קווי ביוב
  • שברים, חתכים וסדקים בקווי ביוב
  • הצפות ביוב וריחות לא נעימים
  • פגיעה ושברים בשוחות ביוב
  • מעיכות בקווי ביוב
  • קריסת קווי ביוב

בשל כל הסיבות הנ"ל, אנחנו ממליצים לך להתקשר מיד לאינסטלטור מומלץ כדי שיגיע ויבחן את מערכת הביוב שלך. זה יכול למנוע לך הרבה כאב ראש ולחסוך המון כסף!

כיצד מבצעים הסרת שורשים בביוב?

פתיחת סתימות שורשים שנצברו בתוך מערכת הביוב זה לא משהו שכל אדם פרטי יוכל לבצע.
האינסטלטורים בפורטל אינסטלטורס מתמחים בהסרת שורשים בביוב וביצעו בהצלחה מספר רב של עבודות כאלו. תהליך הסרת שורשים בביוב הוא תהליך עדין הדורש מקצועיות רבה וציוד מתקדם שיהפוך את העבודה למדויקת וחכמה יותר כמו למשל:

רובוטים משוכללים
באמצעות הרובוטים האלו ניתן לצלם את קווי הביוב ולקבל תמונת מצב מלאה שתעזור למפעילים לתכנן ביצוע מדויק של הסרת שורשים בביוב.

ניכוש השורשים על ידי דיזות
דיזה היא מכשיר אשר מתחבר לצינור לחץ ומשמש את המפעיל לנכש ולחתוך את השורשים השונים. הדיזה מוקפת בכלוב מתכת אשר מונע פגיעה בצינור הביוב עצמו כך שחיתוך השורשים לא יסכן את הצנרת.

שטיפת קו הביוב
לאחר חיתוך השורשים המפעיל יפרק את הדיזה מצינור הלחץ וישטוף את קו הביוב בלחץ מים גבוה כדי להעיף את כל שאריות השורשים מהצנרת

ניתוח מצב הצנרת
שורשים חודרים בכוח לצנרת דרך סדקים שונים בצנרת ולכן לאחר הסרתם ושטיפת קווי הביוב, יש לבדוק את מצב הצנרת כדי למנוע תקלות עתידיות שעלולות לפגוע בצנרת ולעלות לך בהמון זמן ולא מעט כסף.

טיפול מנע
בסיום התהליך, המומחים של אינסטלטורס יבצעו טיפול מנע ידידותי לסביבה שימנע מהשורשים להתפתח שוב לתוך צנרת הביוב.

כמה עולה הסרת שורשים בביוב?

נתחיל ונאמר שכל מקרה לגופו. הגובה של הצעת מחיר להסרת שורשים בביוב מתחיל ב 500 ש"ח ומשתנה בהתאם למספר גורמים כגון סוג הנזקים שהשורשים גרמו, כמה עמוק השורשים חדרו לצנרת, עובי השורשים השונים, זמן ביצוע העבודה ומיקום הצנרת עצמה. אנחנו בפורטל אינסטלטורס מומחים בהסרת שורשים בביוב ולכן לא נבזבז זמן עבודה יקר על ניחושים וניסויים וניגש מיד לעבודה, כך נחסוך לך זמן וכסף יקרים. להזמנת שירות הסרת שורשים בביוב צרו איתנו קשר בכל עת.

סוג השירות

מחיר

הסרת שורשים בביוב בבית פרטי

החל מ – 600 ₪

הזמנת שירותי ביובית כלליים

החל מ – 800 ₪

פתיחת סתימות בבית

החל מ – 350 ₪

צילום צנרת ביוב

החל מ – 800 ₪

להזמנת שירותי הסרת שורשים בביוב חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן