תפריט סגור

שטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב במחירים זולים
מערכת הביוב קולטת אליה את כל השפכים והפסולת אשר מגיעים מכל דירה ומשרד בישראל, מה שהופך אותה למערכת עמוסה מאוד שעלולה להיסתם בכל רגע. שטיפת קווי ביוב מאפשרת לך לנקות את קווי הביוב של הבניין שלך ולפתוח דף חדש בכל מה שקשור לזרימה התקינה של השפכים ובכך למנוע סתימות והוצאה מיותרת של כספים!

שטיפת קווי ביוב שירות 24 שעות

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה לשטיפת קווי ביוב במחיר החל מ 500 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי ביובית עוד היום!

להזמנת מומחה לשטיפת קווי ביוב חייגו: 050-830-3889

שטיפת קווי ביוב

מה גורם לסתימות בקווי ביוב?

  • הצטברות של לכלוך
    מעבר לשפכים עצמם, הכיורים והאסלה שאצלך בדירה קולטים בנוסף פסולת שלא מתכלה והיא – מגבונים לחים (גם אלו שכביכול נשטפים באסלה), מוצרי היגיינה שונים, שאריות של מזון, שיער והמון שומן המגיע מהסבונים ומהשמפו שלנו. כל אלו נאגרים לאט לאט בקווי הביוב ומקטינים את קוטר הצנרת כך שהיא לא מסוגלת להתמודד עם הפסולת והצנרת נסתמת.
  • בלאי של הצנרת
    מעבר לשפכים ולפסולת, הצנרת צוברת בלאי עם הזמן שגורם לסדקים ואף לפיצוצים בצנרת כך שבכל פעם מתבצע תיקון קטן אשר הופך את הצנרת לשמיכת טלאים לא יציבה שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
  • צנרת ישנה
    הבעיה הגדולה ביותר בצנרת הביוב היא דווקא היתרון שלה – הצנרת פועלת ללא מגע יד אדם מכיוון שהיא בנויה בשיפועים ומתנהלת על ידי כוח הכבידה בלבד. זו הסיבה שאנחנו לא שומעים על הצנרת אלא רק בעיתות משבר, מה שמקשה להבין מה מצב הצנרת והאם יש צורך לטפל בה.

מתי להזמין שטיפת קווי ביוב?

כמו שאמרנו, קווי הביוב מוליכים את הפסולת והשפכים המגיעים מכל הבניין שלך. אם חווית סתימות תכופות ולמרות שהאינסטלטור ביקר בדירה שלך הוא לא זיהה שום דבר חריג, כדאי לדבר עם השכנים כדי להבין האם גם הם סובלים מסתימות כרוניות. במידה וכן, ככל הנראה שיש בעיה בקווי הביוב וכדאי להזמין אינסטלטור כדי שיעניק לך חוות דעת מקצועית. הסיבה לכך היא שלפעמים צנרות ישנות לא יוכלו לעמוד בשטיפה החזקה ולכן יגרם נזק במקום תועלת.

איך מתבצעת שטיפת קווי ביוב?

על מנת לבצע שטיפת קווי ביוב, האינסטלטור יזמין ביובית שהיא רכב אשר מיועד כולו לטיפול בבעיות ביוב מורכבות. הביובית נושאת עליה מתקן לאגירת נוזלים וצינור מים בלחץ גבוה בדיוק בשביל ביצוע השטיפה. דבר ראשון האינסטלטור יפסיק את זרימת המים בבניין ולאחר מכן יפתח את צנרת הביוב ויצלם את הצינורות מבפנים כדי להבין מה מקור הסתימות. אחרי שהצוות יטפל בבעיה שגרמה לסתימה (חדירת שורשים לצנרת, פיצוץ בצנרת, הצטברות של פסולת) הוא ישטוף את הצנרת בלחץ מים גבוה שפשוט שוטף את כל מה שנקרה בדרכו ובעצם מחדש את הצנרת ומאתחל אותה.

כמה עולה שטיפת קווי ביוב?

מילת המפתח בכל מה שקשור לקווי ביוב היא מניעה. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך לנהל תחזוקה שוטפת של קווי הביוב בבניין שלך בצורת שטיפת קווי ביוב, חידוד נהלי השלכת הפסולת לאסלה ובקרה אחרי הצנרת באופן כללי. במידה והאינסטלטור ימליץ רק על שטיפת קווי ביוב – העבודה לא תהיה יקרה מדי ולכן מומלץ לבצע אותה מעת לעת. לפניך מחירון מקוצר של חלק משירותי הביוב שלנו. ניתן לראות את כל שירותי האינסטלציה שאנו מעניקים במחירון אינסטלציה הכללי.

סוג השירות

מחיר השירות

שטיפת קווי ביוב מחיר כללי החל מ – 500 ₪
פתיחת סתימות ביוב החל מ – 350 ₪
צילום קווי ביוב החל מ – 800 ₪
הגברת לחץ מים החל מ – 800 ₪

להזמנת מומחה לשטיפת קווי ביוב חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן