תפריט סגור

התקנת אל חוזר

חשבון המים שלך גבוה מדי? התקנת אל חוזר תחסוך לך המון כסף!
לצערנו, מונה המים שאנחנו כל כך סומכים עליו מזייף מדי פעם ומחייב אותנו סתם. התקנת אל חוזר על שעון המים יכולה לחסוך לך עד 25% בחשבון המים בהתקנה פשוטה, מהירה וזולה! האינסטלטורים שלנו פרוסים בכל הארץ ויכולים להגיע אליך במהירות ולבצע התקנת אל חוזר תוך חצי שעה מרגע הקריאה!

התקנת אל חוזר שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת אל חוזר מחיר  החל מ 400 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות התקנת אל חוזר גם מהיום להיום!

להזמנת מומחה להתקנת אל חוזר חייגו: 050-830-3889

התקנת אל חוזר

מה כוללת התקנת אל חוזר?

רגע לפני שנצלול לתהליך עצמו, רצינו להכיר לך את האביזר הזה שקוראים לו שסתום אל חזור. שעון המים שלך מורכב על גבי צנרת המים המגיעה מתאגיד המים העירוני אליך לדירה וכך הוא מודד את כמות המים שזורמת דרכו כדי שתאגיד המים ידע לחייב אותך על הצריכה שלך. הבעיה עם השעון הזה שהוא יכול לזוז רק בכיוון אחד ולכן כשהמים חוזרים (נגיע לזה), השעון סופר לך גם את החזרה שלך ובעצם מחייב אותך כפול. התקנת אל חוזר תמנע מהמים לחזור וכך תמנע את החיובים הכפולים האלו.

התקנת אל חוזר
האינסטלטורים המנוסים שלנו יוכלו להתקין את השסתום תוך רבע שעה לכל היותר, מה שאומר שהעבודה מהירה וזולה. כל מה שהאינסטלטור יעשה זה לסגור את שיבר המים שלך, לפרק את שעון המים, להתקין את השסתום ולחבר מחדש את שעון המים. זה הכל!

כל הסיבות להזמין התקנת אל חוזר

בכללי אנחנו ממליצים לך להתקין שסתום אל חוזר אם אין לך אחד כזה גם אם צריכת המים שלך תקינה והחיובים שלך תקינים. הסיבה לכך היא שאי אפשר לדעת באמת מתי יתחילו תקלות כאלו ואחרות ולכן עדיף להיות על הצד הבטוח.

צריכת מים גבוהה מדי
קפיצה בחיובי מים בצורה פתאומית ודרסטית יכולה להעיד על שני דברים – נזילת מים וחיובים על מים חוזרים. הדבר הראשון שהיינו ממליצים עליו הוא להזמין אינסטלטור לגילוי נזילות רק כדי להוריד את הדאגה הזו מהראש. אם כבר האינסטלטור הגיע, היינו מבקשים ממנו לבדוק את שעון המים ולהתקין שסתום אל חזור במהירות ועל חשבון הביקור שלו.

החלפת מונה על ידי התאגיד או העירייה
גם שעוני מים צוברים בלאי ולכן הרשויות השונות מחליפות אותם מעת לעת. לצערנו, שמענו לא מעט מקרים מלקוחות שלנו שבאורח פלא בדיוק אחרי החלפת השעונים התחילו לשים לב לחיובים גבוהים מהממוצע.

מים חוזרים כתוצאה ממגורים בבניין
מה זה בעצם מים חוזרים? שאלה מצוינת! כדי להתגבר על כוח המשיכה, המים מוזרמים בלחץ גבוה אל בנייני המגורים, מה שמאפשר להם להגיע לקומות הגבוהות. הפרשי לחצים במים עלולים לגרום להם לחזור חזרה (לדוגמה אם פתחת מים והשכנים מלמעלה פתחו גם הם את המים, הם יחזרו למטה בגלל הפרשי הלחצים). כך המונה סופר פעמיים את אותם המים שכבר שילמת עליהם ומחייב אותך כפול.

כמה עולה התקנת אל חוזר?

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת אל חוזר מחיר כללי החל מ – 400 ₪
איתור ותיקון פיצוץ בצנרת החל מ – 3000 ₪
בדיקת לחץ מים החל מ – 450 ₪
שטיפת קווי ביוב החל מ – 500 ₪

היות ומדובר בעבודה פשוטה ומהירה, אינסטלטור מקצועי יגבה לך את עלות הביקור + עלות השסתום. ניתן לרכוש את השסתום בעצמך, אבל צריך לקחת בחשבון שהוא צריך להתאים לצנרת ולשעון המים ולכן אנחנו ממליצים לרכוש שסתום אל חוזר מהאינסטלטור עצמו. משהו אחד שיכול לייקר את עלות ההתקנה היא התאמה של הצנרת במידה ועולה הצורך. יש לך שאלות נוספות? נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם! כל מה שצריך לעשות זה להתקשר למוקד ההזמנות שלנו והמומחים שלנו יעזרו לך בשמחה.

להזמנת מומחה להתקנת שסתום אל חוזר חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן