תפריט סגור

בדיקת לחץ מים

בדיקת לחץ מים שתחזיר את הזרם לברזים שלך
אין יותר מבאס מלהתקלח במים שבקושי זולגים מהברז ושלא נדבר על ההתנהלות הכללית בבית כשלחץ המים נמוך. מצד שני, גם לחץ מים גבוה מדי הוא לא תקין ועלול לגרום לתקלות בצנרת של דירתך. לכן הזמנת בדיקת לחץ מים בדירה יכולה לעזור לך לאזן את לחץ המים ולהימנע מתקלות משמעותיות בעתיד!

בדיקת לחץ מים שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה לבדיקת לחץ מים מחיר  החל מ 450 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת מומחה לבדיקת לחץ מים חייגו: 050-830-3889

בדיקת לחץ מים

מדוע חשוב לבצע בדיקת לחץ מים?

בישראל ישנו תקן בדיקת לחץ מים. לחץ מים מומלץ בדירה הוא בין 3 ל 5 בר. לחץ מים גבוה יותר או נמוך יותר יכול לגרום לנזקים בביתך. למשל – לחץ מים נמוך יכול לשבש את ההתנהלות התקינה בבית מבחינת שטיפת כלים, מקלחות, הפעלה של מכונת כביסה, מדיח ועוד עד לרמה שלא ניתן יהיה להשתמש בברזים. לדוגמה, הדחה של אסלה עלולה לגנוב את כל זרם המים ולנתק את כל הברזים אחרים שבבית! גם לחץ מים גבוה מדי עלול לגרום לתקלות כמו שחיקה של הצינורות והיווצרות של סדקים ואף של שברים ואפילו התנתקות של חיבורי מים.

בדיקת לחץ מים לאיתור נזילות

בדיקת לחץ מים יכולה לעזור באיתור נזילות. אם חווית זרם משתנה או מגמגם בברזים שלך, יכול להיות שהגורם לכך הוא דווקא נזילה ולא שיבוש בלחץ המים. בדיקה קצרה תוכל לאבחן מאיפה מקור הנזילה – מים קרים, מים חמים, הסקה, מערכת סולארית, מערכת כיבוי וספרינקלרים וקווי מים ראשיים, מה שיעזור לאינסטלטור לקבוע האם התקלה נקודתית או שמא נעוצה במערכת המים הכללית של הבית שלך.

מתי להזמין בדיקת לחץ מים?

בראש ובראשונה יש להזמין בדיקת לחץ מים בדירה ברגע שמזהים לחץ מים נמוך או גבוה מדי. פה מדובר על הפעילות השוטפת אצלך בבית אך כדאי להזמין את הבדיקה גם במקרים הבאים:

  • התקנה של תשתית אינסטלציה חדשה
  • שיפוץ כללי של הבית אשר כלל התעסקות עם מערכת האינסטלציה
  • לאחר ביצוע חיטוי צנרת מים לסילוק משקעים
  • לפני כניסה לדירה חדשה
  • במקרים של איתור נזילות

איך מתבצעת בדיקת לחץ מים?

באמצעות מכשיר מדידה מיוחד, האינסטלטור יוכל לבדוק מהו לחץ המים בברזים שבביתך. המכשיר הזה מדמה לחץ אטמוספרי (כמו מתחת למים) ובכך סופר את יחידות לחץ המים (יחידות בר). ישנם כל מיני סוגים של מכשירים לבדיקת לחץ מים אך הנפוצים ביניהם מגיעים ללחץ של 50 אטמוספרות.

כמה עולה בדיקת לחץ מים?

הבדיקה עצמה איננה ארוכה ולא דורשת התעסקות יתרה ולכן לרוב תסתכם בעלות הביקור עצמו. מה שיכול לייקר את ביקור השרברב הם דווקא הממצאים שיעלו מהבדיקה עצמה – נזילה, צנרת בלויה או הגברה של לחץ מים. לכל אחד מהשירותים האלו תמחור שונה ולכן לא ניתן לקבוע מחיר בדיקת לחץ מים אחיד. זו הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר קונקרטית, מדויקת ומשתלמת במיוחד שתעשה סוף לזרם החלש של המים בדירה שלך.

סוג השירות

מחיר השירות

בדיקת לחץ מים מחיר כללי החל מ – 450 ₪
התקנת אל חוזר החל מ – 400 ₪
שטיפת קווי ביוב החל מ – 500 ₪
התקנת נקודת מים החל מ – 800 ₪
התקנת משאבה להגברת לחץ מים החל מ – 1000 ₪ (תלוי בסוג המשאבה)

רוצה להתייעץ איתנו לפני הזמנת בדיקת לחץ מים? בשמחה! המומחים שלנו זמינים עבורך עשרים וארבע שעות ביממה עם כל התשובות לכל השאלות. במהלך השיחה ננסה לנתח מרחוק את מצב צנרת המים שלך ונמליץ לך איך לפעול בהמשך. אה כן, שיחת הייעוץ וההכוונה היא חינמית לחלוטין וללא כל התחייבות!

להזמנת מומחה לבדיקת לחץ מים חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן