תפריט סגור

התקנת אסלה תלויה

התקנת אסלה תלויה מחיר נמוך עם שירות ברמה הגבוהה ביותר
הטרנד החזק ביותר היום בעולם האמבט הוא אסלה תלויה, ובצדק. האסתטיות שלה הופכת את חדר השירותים ליוקרתי הרבה יותר, כמעט כמו במלון חמישה כוכבים. האינסטלטורים שלנו יכולים לבצע התקנת אסלה תלויה, החל משלב בחירת האסלה ועד לשלב ההתקנה במחירים משתלמים במיוחד!

התקנת אסלה תלויה – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת אסלה תלויה מחיר החל מ 500 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי התקנת אסלות מכל סוג מהיום להיום!

להזמנת מומחה להתקנת אסלה תלויה חייגו: 050-830-3889

התקנת אסלה תלויה

כל מה שצריך לדעת על התקנת אסלה תלויה

האסלה התלויה ששוטפת את בתי ישראל בשנים האחרונות היא אסלה מעוצבת אשר יושבת באוויר, ללא חלק תחתון, בניגוד לאסלות הישנות יותר – מונבלוק ו-P אשר מחוברות ישירות לרצפה. לרוב תתבצע התקנת אסלה תלויה עם מנגנון סמוי אשר מוסתר בקיר, בנישה מיוחדת אשר נבנית מגבס. אגב, זו הסיבה שחלק מהאנשים קוראים לסוג האסלה הזה אסלה סמויה. ניתן להרכיב ניאגרה רגילה יחד עם אסלה תלויה, אבל עיצובית זה מאוד לא נכון ולא שווה את המאמץ.

מתי כדאי להזמין התקנת אסלה תלויה?

היות ומדובר בהתקנה מורכבת הכוללת חציבה בקיר ובניית מחיצת גבס, אנחנו ממליצים לך להתקין אסלה תלויה בזמן שיפוץ הדירה או בזמן מעבר לדירה חדשה. העבודה הכרוכה בהתקנת האסלה עלולה לקחת מספר ימי עבודה וקשה מאוד להתנהל בלי שירותים בבית.

איך לבחור נכון אסלה תלויה?

מספר הדגמים שקיים בשוק רק עולה ועולה עם הזמן, מה שיוצר לא מעט בלבול ואפשרות לבחור אסלה לא נכונה אשר לטווח הרחוק תגרום לך להוציא עוד ועוד כספים. כדי לעזור לך בנושא, גיבשנו רשימת טיפים קלה ואיכותית:

רכישת אסלה תלויה עם תו תקן
תו תקן ישראלי מעניק לך ביטחון שהאסלה עברה סדרת מבחנים ובדיקות אשר בדקו את העמידות שלה לחומרים שונים, היכולת שלה לשאת משקל וכמובן את עוצמת שטיפת המים.

מותגים מובילים
חברות מובילות כגון דרוויט, גבריט וגרואה מייצרות אסלות תלויות מזה זמן רב ולכן יכולות להעניק לך מוצר איכותי עם 7 שנות אחריות.

שטיפה מלאה של האסלה
כאשר רוכשים אסלה תלויה יש לשים דגש על יכולות שטיפת המים שלה ולוודא שהמים לא נשטפים אך ורק בחלקה האחורי של האסלה.

בחירת שיפוע נכון לאסלה
לוע רחב ועמוק יכול לקלוט יותר פסולת, מה שאומר שהאסלה שלך תישאר נקייה לאורך זמן.

כמה עולה התקנת אסלה תלויה?

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת אסלה תלויה מחיר כללי החל מ – 500 ₪
התקנת כיור תלוי החל מ – 600 ₪
תיקון אסלה סמויה החל מ – 450 ₪
החלפת אסלה החל מ – 500 ₪

כאשר מדובר באסלה תלויה מחיר התקנה מורכב ממספר עבודות קטנות ובהתאם מושפע ממספר פרמטרים כגון חציבה בקיר, בנייה של מחיצת גבס וכמובן מחיר האסלה עצמה.

מחיר עבודות הבנייה יכול להיות קבוע, אבל מחיר האסלה תלוי בתקציב שלך ובדגם האסלה אותו תבחר לחדר השירותים בביתך. המחירים נעים מ-400 שקלים ועד ל-7000 שקלים כך שבאמת הכל תלוי בתקציב שלך. השרברבים שלנו מנוסים מאוד בהתקנת אסלה תלויה וביצעו בהצלחה עשרות רבות של התקנות מסוג זה.

רוצה לשאול אותנו משהו? נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות במהלכה נבין מהם הצרכים הספציפיים שלך ונתקין לך אסלה תלויה מדויקת עבורך ועבור המשפחה שלך. זקוק לתיקון ניאגרה סמויה בביתך? הצוותים שלנו זמינים לך גם לכל שירותי תיקון השונים

להזמנת מומחה להתקנת אסלה תלויה חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן