תפריט סגור

התקנת אסלה סמויה

התקנת אסלה סמויה במהירות, ביעילות ובזול
הטרנד הלוהט של עולם השירותים והאמבטיה הוא התקנת אסלה סמויה ולדעתנו בצדק. מעבר למראה היוקרתי, האסתטי והמסוגנן, התקנת אסלה סמויה תחסוך לך מקום בחדר השירותים ותאפשר לך לנקות בצורה יעילה ויסודית יותר. האינסטלטורים שלנו ילוו אותך בתהליך התקנת אסלה סמויה מרגע בחירת האסלה עצמה, דרך השיפוץ וההתקנה ועד למתן אחריות של 100% על העבודה וכל זה במחירים משתלמים במיוחד!

התקנת אסלה סמויה שירות 24 שעות

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת אסלה סמויה במחיר החל מ 500 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות התקנת אסלה סמויה עוד היום!

להזמנת מומחה להתקנת אסלה סמויה חייגו: 050-830-3889

התקנת אסלה תלויה

מה זה אומר התקנת אסלה סמויה?

אסלה סמויה מורכבת משני חלקים עיקריים – מיכל הדחה (ניאגרה) ואסלה. במיכל ההדחה קיימים שני מנגנוני הפעלה שמאפשרים את החלפת המים:

  1. מצוף
    שסתום זה מווסת את הזרמת המים למיכל ההדחה על ידי מצוף אשר משמש אינדיקציה לכמות המים במיכל, מה שעוצר את זרימת המים כשהמים הגיעו לשיא הקיבולת ובכך מונע אפשרות של הצפות בבית.
  2. מנגנון הדחה
    המנגנון שאחראי לשאוב את המים ולהעביר אותם הלאה אל מערכת הביוב. התקנת אסלה סמויה בעצם מחביאה את מנגנון ההדחה בקיר ומאפשרת את המראה האסתטי והיוקרתי המתלווה לאסלה הסמויה.

כיצד מתבצעת התקנת אסלה סמויה?

בניגוד לדעה הרווחת, התקנת אסלה סמויה לא חייבת לכלול חציבה בקיר והיום ניתן להתקין אותה בקיר על ידי חיפוי שמתאים לכל חדר שירותים בגודל סטנדרטי. היתרון המשמעותי בשימוש בחיפוי, מעבר כמובן לבלגן הנלווה לחציבה בחדר השירותים בביתך, הוא המהירות בה השרברב יוכל לבצע את העבודה שלו ולהחזיר את חדר השירותים שלך לפעילות.

אנחנו מאוד ממליצים לך לבצע חיפוי אשר עשוי מבטון מכיוון שהוא איננו סופח מים ונחשב עמיד במיוחד לאורך זמן, בניגוד לגבס שעלול לספוח את האדים שמאפיינים את חדרי אמבט וכך להיהרס. יחד עם זאת, התקנת אסלה סמויה גונבת מחדר האמבט כ-20 ס"מ, לכן במידה וחדר האמבט בביתך אינו גדול במיוחד אנחנו ממליצים לך לבצע את החציבה.

באיזה גובה מתקינים אסלה סמויה?

ההמלצה היא להתקין את האסלה בגובה של לפחות 40 ס"מ מהרצפה כדי לנצל את כוח הכבידה ולאפשר למים להגיע אל האסלה במהירות. יש לקחת את זה בחשבון כשבוחנים התקנת אסלה סמויה כדי להבין האם חדר האמבט שלך יכול להכיל סוג אסלה זה.

האם ניתן להתקין אסלה סמויה על גבס?

בקצרה, כן. בהרחבה – ישנן אסלות סמויות אשר מותאמות לתלייה על קיר גבס, אך הקונסטרוקציה הזו שוקלת כ-150 קילוגרם וצריכה להיות מקובעת לרצפה. גבס הוא חומר חלש שלא מחזיק הרבה זמן, במיוחד בחדר מלא אדים כמו חדר אמבט. מה גם שגבס לא נועד להחזיק משקלים גבוהים ולכן הוא עלול לקרוס ולסכן את משתמשי האסלה!

כמה עולה התקנת אסלה סמויה?

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת אסלה סמויה מחיר כללי

החל מ – 500 ₪

התקנת אסלה תלויה

החל מ – 500 ₪

תיקון אסלות סמויות

החל מ – 450 ₪

התקנת כיור תלוי

החל מ – 600 ₪

התקנת כלים סניטריים

החל מ – 250 ₪

בהתקנת אסלה סמויה מחיר עשוי להשנות בהתאם למספר גורמים: חציבה בקיר או חיפוי, סוג האסלה וכמובן עיצוב האסלה שיכול להפוך לנתח הארי בשקלול. האינסטלטורים של פורטל אינסטלטורס יכולים להציע לך מגוון רחב של אסלות ובעצם ללוות אותך מרגע זה ועד לאחר סיום התהליך, כך שהמחיר הסופי כולל את כל מה שקשור להתקנה. מעוניין להחליף את האסלה הישנה שלך? רוצה לשאול את המומחים שלנו משהו? נשמח לעמוד לשירותך בשיחת חינם ללא כל התחייבות במוקד ההזמנות שלנו!

להזמנת מומחה להתקנת אסלה סמויה חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן