תפריט סגור

התקנת ברז ניל

התקנת ברז ניל במהירות, בקלות ובזול!
ברז ניל הוא ברז קטן אשר אחראי על הזרמת המים אל הניאגרה והברזים שבדירה שלך. עם הזמן הברזים האלו צוברים קורוזיה, נסדקים ואף נשברים, מה שאומר שיש להזמין שירות התקנת ברז ניל כמה שיותר מהר כדי להמשיך את שגרת החיים בבית. האינסטלטורים שלנו זמינים עבורך עשרים וארבע שעות ביממה ויכולים להגיע אליך תוך חצי בלבד מרגע הקריאה!

התקנת ברז ניל – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת ברז ניל מחיר החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי התקנת ברזים מכל סוג מהיום להיום!

להזמנת מומחה להתקנת ברז ניל חייגו: 050-830-3889

התקנת ברז נילהתקנת ברזי ניל בשיטת עשה זאת בעצמך

אם להיות כנים, החלפת ברז ניל היא פעולה פשוטה שלא מצריכה ידע טכני עמוק או ציוד מיוחד. אם זיהית שברזי הניל שלך מתמלאים בקורוזיה, מחלידים או מתחילים לטפטף – כנראה שהגיע הזמן להתקנת ברז ניל חדש.

אילו כלי עבודה דרושים להתקנת ברז ניל?

ישנם מספר כלי עבודה שכן דרושים להחלפת ברז ניל, אבל הם נפוצים מאוד וגם אם אין לך אותם בבית כנראה שבסביבה שלך בטוח יהיה:

  • מפתח שוודי
  • ברז ניל – אנחנו ממליצים לך בחום לרכוש ברז ניל תוצרת גרמניה כדי להבטיח שהברז יהיה איכותי ויחזיק לך לאורך זמן. ישנם שני סוגי ברזי ניל לשני שימושים שונים: ברז ניל דגם "1/2 – "1/2 המיועד מיכל הדחה | ברז ניל דגם "3/8 – "1/2 המיועד לברז פרח מתחת לכיור. עם הברז החדש מגיעה רוזטה לכיסוי ולכן יש לוודא שהיא קיימת בעת רכישת הברז
  • מטלית
  • טפלון

כל השלבים להתקנתו של ברז ניל

באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן להחליף את ברז הניל בקלות ובמהירות. כל מה שצריך לעשות זה לעקוב אחרי ההוראות, למלא אותן בזו אחר זו וזה הכל!

  1. דבר ראשון יש לסגור את ברז המים הראשי כדי למנוע הצפת הדירה במים. הברז הראשי שלך יכול להיות במספר מקומות שונים – ארון מחלק המים בתוך הדירה שלך או ליד שעון המים הראשי של הבניין.
  2. יש לפרק את צינור המים הגמיש אשר מחובר לברז. צינור זה מוביל את המים מהברז אל הברזים השונים או לניאגרה. בתוך הצינור ישנה גומייה אוטמת ויש לשים לב שהיא לא נופלת ונעלמת בעת ההברגה.
  3. כעת יש לפרק את ברז הניל הישן על ידי סיבוב הברז נגד כיוון השעון. במידה והקורוזיה או החלודה השתלטו על הברז ועושות לך חיים קשים, ניתן להיעזר במפתח שוודי.
  4. לפעמים, בגלל השחיקה של הברז עלולים להישאר שאריות של טפלון ופשתן בהברגה בקיר ולכן יש לשים לב שההברגה נקייה מהם.
  5. יש לחבר את הרוזטה לברז וללפף טפלון על על התבריג של ברז הניל, נגד כיוון ההברגה.
  6. לאחר שהברז מוכן, יש להבריג אותו לקיר ולהדק אותו היטב (משהו כמו 3 סיבובים בכיוון השעון)
  7. לאחר הסיבובים הידניים, אנחנו ממליצים לך להדק את הסיבובים על ידי מפתח שוודי. כדי לשמור על הברז, ניתן לעטוף אותו במטלית ורק אז להדק אותו עם המפתח.
  8. עכשיו הברז מותקן וניתן לחבר את הצינור הגמיש מחדש (כולל גומיית האיטום שהתחבאה בתוכו)
  9. אפשר לפתוח את המים בחזרה כדי לבדוק את התקנת הברז ולאחר מכן לפתוח את הברז עצמו כדי לראות האם המים זורמים והאם אין נזילה. במידה ואין נזילה אפשר להצמיד את הרוזטה לקיר ולקלף את השכבת הסיליקון המגנה על הברז.

אנחנו בפורטל אינסטלטורס בשבילך כאן לכל שאלה במידה וברז הניל דולף וההתקנה לא בוצעה כמו שצריך! המומחים שלנו יענו על כל השאלות שלך בשיחת חינם למוקד ההזמנות שלנו! לצפיה במחירון המלא לחצו כאן.

כמה עולה התקנת ברז ניל?

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת ברז ניל מחיר כללי החל מ – 250 ₪
החלפת ברז בכיור החל מ – 250 ₪
החלפת ברז מטבח החל מ – 350 ₪
החלפת ברז מקלחת החל מ – 350 ₪
התקנת אינטרפוץ החל מ – 2500 ₪
תיקון ברז מטפטף החל מ – 250 ₪

היות וההתקנה הזו נחשבת להתקנה פשוטה, לרוב היא תסתכם בעלות ביקור האינסטלטור ובעלות של ברז הניל. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לתאם התקנת ברז ניל בזמנים הנוחים לך!

להזמנת מומחה להתקנת ברז ניל חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן