תפריט סגור

החלפת ברז מקלחת

החלפת ברז מקלחת בזול ובמהירות
החלפת ברז מקלחת נשמעת כמו עבודה פשוטה שלא מצריכה ידע מקצועי או ציוד טכני אבל האמת היא שההחלפה הזו עלולה להסתבך די בקלות ולגרום לנזילות, רטיבות ונזק לתשתית המקלחת. איסנטלטור מוסמך מטעם פורטל אינסטלטורס יכול להגיע אליך מהרגע להרגע ולבצע החלפת ברז מקלחת מהירה וזולה 24 שעות ביממה, מתי שנוח לך!

התקנת ברז אמבטיה שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת ברז אמבטיה במחיר משתלם החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור להחלפת ברז במקלחת חייגו: 050-830-3889

החלפת ברז מקלחת

החלפת ברז מקלחת על ידי מומחים

אנחנו תמיד בעד לנסות לתחזק את הבית בכוחות עצמך אבל ישנם מקרים שהסיבוכים שעלולים לקרות כתוצאה מניסיונות כושלים פשוט לא שווים את זה. החלפת ברז מקלחת היא מאחת הפעמים שאנחנו דווקא כן ממליצים להזמין אינסטלטור מוסמך וזה מכמה סיבות:

  • ייעוץ והכוונה ברכישת הברז עצמו
    לא כל הברזים מתאימים לכל סוגי חיבורי המים. ישנם מערכות אינסטלציה ישנות שלא יוכלו להעביר מספיק זרם מים לברז החדש וכך החלומות על זרם מים מפנק עלולים להתנפץ לך בגלל חוסר התאמה. אינסטלטור מוסמך ידע כבר בשיחת הטלפון איתך אילו ברזים יתאימו למערכת האינסטלציה הספציפית שלך.
  • איתור תקלות חבויות במערכת האינסטלציה
    יכול מאוד להיות שהתקלה שבגללה רצית להחליף ברז לא כזו קריטית והאינסטלטור יוכל לפתור אותה ולחסוך לך החלפת ברז מקלחת. מצד שני, האינסטלטור יוכל לעלות על תקלות חמורות יותר שהיו הורסות לך את הברז החדש תוך זמן קצר ולטפל בהן מיידית.
  • הדבקת אריחים בצורה מקצועית
    המקלחת היא אזור שמכיל קירות ומים וכידוע, הערבוב ביניהם לא בריא בכלל. הדבקה לא נכונה של האריחים עלולה לגרום למים לחדור לקירות ולגרום לשלל בעיות כמו רטיבות בתוך בקיר, עובש, טחב ואפילו לחלחל עד לתקרת השכנים.

מה גורם לתקלות בברז המקלחת?

המים בישראל מלאים באבנית שעם הזמן מתחילה להצטבר על ברז המקלחת. ככל שהאבנית תצטבר יותר ויותר, כך יתחילו בעיות של זרימה איטית מראש הברז ואיתה תרד האיכות של המקלחת. מעבר לזה, בברז עצמו מותקנות גומיות שנועדו למנוע נזילות אך גם הן נשחקות ומתייבשות עם השנים ולכן מתחילות לזייף עם הזמן. ישנה עוד תקלה אחת מעצבנת במיוחד היא חוסר יכולת לכוון את המים בגלל שידית הברז מלאה באבנית. ברגע שהברז סובל מאבנית ומגומיות שחוקות, ככל הנראה שהגיע הזמן להתחדש בברז חדש.

איך מתבצעת החלפת ברז אמבטיה?

ישנם שני סוגי ברזים במקלחת – אינטרפוץ וברז רגיל. נתחיל בהחלפת אינטרפוץ ולכן הדבר הראשון שאינסטלטור מומחה יעשה כדי להחליף ברז מקלחת הוא, כמובן, לסגור את ברז המים של הבית שלך. לאחר מכן יתחיל האינסטלטור לפרק את האריחים של הברז ולחשוף את מערכת הברז שחבויה בקיר כדי להחליף אותה במערכת חדשה. החלפת ברז רגיל במקלחת לא דורשת עבודה מורכבת מדי והיא די דומה להחלפה רגילה ולכן האינסטלטור יסיים אותה במהירות.

כמה עולה החלפת ברז מקלחת?

השאלה הראשונה שנשאל אותך היא האם רכישת הברז תתבצע דרכנו או בצורה עצמאית ולאחר מכן נוכל לנסח הצעת מחיר ספציפית למנגנון הברז שאצך במקלחת. פורטל אינסטלטורס מחזיק במלאי גדול של ברזי מקלחת מכל הסוגים כך שנוכל להגיע ולבצע התקנת ברז אמבטיה במקלחת מא'-ת' בלי לפגוע בשגרת היום שלך ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

סוג השירות

מחיר השירות

החלפת ברז מחיר כללי החל מ – 250 ₪
החלפת ברז אמבטיה \ מקלחת החל מ – 350 ₪
החלפת ברז ניל החל מ – 250 ₪
החלפת ברזים לכיורים החל מ- 250 ₪
החלפת אינטרפוץ או תיקון החל מ – 2500 ₪
שחרור סתימה במקלחת החל מ – 350 ₪
התקנת אטמור החל מ – 800 ₪

להזמנת אינסטלטור להתקנת ברז אמבטיה חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן