תפריט סגור

התקנת נקודת מים

כל מה שצריך לדעת על התקנת נקודת מים
רכשת בר מים חדש או שבדיוק התחלת שיפוץ בבית? ככל הנראה תידרש לך התקנת נקודת מים חדשה אחת לפחות. איך עושים את זה בצורה חכמה וחסכונית? מתקשרים אלינו כדי שנוכל לסייע לך בייעוץ, הכוונה והתקנת הנקודה בפועל כך שהתהליך יהיה קצר, יעיל, מהיר וכמובן – משתלם במיוחד!

הוספה/העברה/התקנת נקודת מים – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת נקודת מים מחיר החל מ 800 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי התקנת נקודת מים מכל סוג מהיום להיום!

להזמנת מומחה להתקנת נקודת מים חייגו: 050-830-3889

התקנת נקודת מים

מתי להזמין התקנת נקודת מים?

נקודת מים היא חיבור בין צנרת המים הראשית (שיבר) לבין ברז או מוצר חשמלי כזה או אחר כמו תמי 4, מדיח כלים, מכונת כביסה וכו'. חשוב מאוד לתכנן את התקנת הנקודה כדי להבטיח שהיא תהיה תקינה ויעילה לאורך זמן ולא חלילה תתקלקל ותגרום לנזילות של מים שיביאו איתן תקלות נוספות. מעבר לכך, התקנה של נקודת מים היא הזדמנות נהדרת לבחון את הצנרת הקיימת כדי להבין האם כדאי כבר לבצע החלפת צנרת שלמה. הסיבה לכך היא שהעברת נקודת מים דרך הקיר כרוכה בשבירה של קירות ואריחי רצפה ולכן אם כבר הזמנת אינסטלטור לעבודה מרוכבת כזו, אולי עדיף לנצל את המצב להחלפה של כל הצנרת.

איך מתבצעת הוספת נקודת מים?

הבית שלך מרושת בצינורות מים אשר עוברים לכל אורכו וטמונים בקירות וברצפה שלו. התקנת נקודת מים היא פעולת חיתוך של צינור המים והתקנה של מפצל אשר הופך לברז ממנו יצאו המים ולכן השאלה היא לא איך מוסיפים נקודת מים, אלא איפה מתקינים אותה.

התקנת נקודת מים סמויה
התקנה זו מומלצת לבתים שנמצאים כרגע בתהליכי שיפוץ מכיוון שהם כרוכים בחציבה בקיר (במידה ומדובר בקיר בטון) או בהסרה של אריחים במידה ומדובר בקיר אריחים. אנחנו תמיד נמליץ להתקין את נקודת המים בקיר ולא ברצפה מכיוון שהתקנת נקודת מים ברצפה הרבה יותר מורכבת וכוללת חיבורים ומפצלים שעם הזמן עלולים להתקלקל ולגרום לנזילות.

התקנת נקודת מים גלויה
במידה ואין לך אפשרות לחצוב בקירות כדי להתקין את הנקודה הסמויה, ניתן בהחלט לחבר נקודה בחיבור ישיר מהצנרת על ידי צינור גלוי. זהו פתרון פחות אסתטי, אך זול הרבה יותר ועם מעט יצירתיות יכול להיות מעולה.

כמה עולה התקנת נקודת מים?

כפי שהבנת, ישנן שתי אופציות להתקנה – סמויה וגלויה ומטבע הדברים הן משפיעות על מחיר התקנת נקודת מים הסופי. התקנת נקודת מים גלויה תהיה זולה יותר מכיוון שהאינסטלטור לא צריך לחצוב בקיר ולהשקיע שעות עבודה מרובות כמו בהתקנת נקודת מים סמויה. מעבר לכך, גם כמות החיבורים לנקודה צריכה להילקח בחשבון. ניתן לחבר נקודת מים לשלושה צינורות שונים – מים קרים, מים חמים וביוב ולכן ככל שיהיו יותר חיבורים, כך מחיר ההתקנה יתייקר. הגורם האחרון שיש לקחת בחשבון הוא אורך הצינור בו ישתמש האינסטלטור, כשמחיר הבסיס יכלול צינור עד שלושה מטרים וכל מטר נוסף יחויב בעלות סמלית.

לפניכם מחירון קצר של שירותי אינסטלציה נוספים שאנו מעניקים ללקוחותינו:

 

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת נקודת מים מחיר כללי החל מ – 800 ₪
איתור ותיקון פיצוץ בצנרת החל מ – 3000 ₪
בדיקת רטיבות החל מ – 350 ₪
בדיקת לחץ מים החל מ – 450 ₪
הגברת לחץ מים החל מ – 800 ₪
התקנת אל חוזר החל מ – 400 ₪
התקנת אטמור החל מ – 800 ₪

אנחנו ממליצים לך להזמין שירות של אינסטלטור מקצועי שביצע כמה וכמה התקנות נקודות מים מכיוון שתקלות בנקודות מים עלולות לגרום לנזילות ולהצפות של מים, שכידוע, עלולות להזיק לריהוט ולמוצרי החשמל שבדירה שלך ואפילו לתשתית הבניין כולו!

התקשרו אלינו עוד היום והזמינו באמצעות הפורטל שלנו מומחה בתחום האינסטלציה אשר יתקין נקודת מים בביתכם בצורה מקצועית ויעילה.

להזמנת מומחה להתקנת נקודת מים חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן