תפריט סגור

התקנת תנור אמבטיה

התקנת תנור אמבטיה במהירות ובזול
אין תחושה חלומית יותר מלהיכנס ולצאת מהמקלחת כשחדר האמבט מחומם, נעים וכל כך מזמין. היום קיימים מגוון רחב של פתרונות חימום כמו תנור ספירלה, מפזרי חום ומקריני חום שיספקו חדר אמבט חם ומפנק ולך רק נותר לבחור. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עכשיו כדי שנוכל להבין איזה פתרון חימום מתאים ביותר עבורך ונבצע התקנת תנור אמבטיה בביתך במקצועיות ובמחיר משתלם.

התקנת תנור אמבטיה שירות 24 שעות

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה – התקנת תנור אמבטיה מחיר החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות התקנת תנור אמבטיה עוד היום!

להזמנת מומחה להתקנת תנור אמבטיה חייגו: 050-830-3889

התקנת תנור אמבטיה

איזה תנור להזמין להתקנת תנור אמבטיה?

עודף של פתרונות חימום עלול לבלבל אותך ולגרום לך לרכוש תנור לא מתאים שבמקרה הטוב יחמם יותר מדי את חדר האמבט ובמקרה הפחות טוב לא יחמם מספיק ויהפוך למיותר. זו הסיבה שיצרנו רשימה של פתרונות חימום מובילים לאמבטיה כדי לעזור לך לעשות סדר בבלגן!

  • התקנת תנור ספירלה לאמבטיה
    התקנת תנור אמבטיה מסוג ספירלה הוא פתרון החימום הוותיק והמוכר ביותר בתחום. תנורי הספירלה שואבים חשמל וממירים אותו לאנרגיית חום על ידי שימוש בספירלה שעשויה ממתכת. בתקופה האחרונה התנורים האלו איבדו מהפופולריות שלהם מכיוון שהם צורכים המון חשמל, לא מותקן בהם תרמוסטט והספירלה שלהם חשופה ועלולה לגרום לשריפה והתחשמלות בגלל ריבוי של אדים בחדר האמבט.
  • מפזר חום לאמבטיה
    בדיוק כמו מפזרי החום הקטנים לחדרי השינה, היום ניתן למצוא מפזר חום שעשה הסבה מקצועית ומשמש כתנור אמבטיה. מפזר החום הזה מיועד לתלייה ומגיע עם חוט להדלקה וכיוונון של עוצמת החימום. המפזר מכיל גוף חימום אשר משתמש בחשמל כדי לייצר חום ומאוורר שמפיץ את החום ברחבי האמבט.
  • רדיאטור לאמבטיה
    אמצעי החימום הבטוח ביותר לשימוש באופן חד משמעי. הרדיאטור הוא גוף חימום אחד גדול אשר מכיל בתוכו שמן או מים שמתחממים במגע עם החשמל ומתפזרים בחדר. רדיאטורים הם מוצרי חשמל שצורכים המון חשמל ולא נוחים כל כך לשימוש מכיוון שהם גדולים ומגושמים. מצד שני, רדיאטור לאמבטיה הוא פתרון מצוין מכיוון שאין צורך להזיז אותו והוא יכול לחמם את המקלחת בצורה מעולה ומהירה.
  • מקרן חום לאמבטיה
    בדומה לשאר התנורים, מקרן חום פועל על בסיס גוף חימום אבל עם טוויסט בעלילה – יש לו מחזיר חום אשר מכפיל את עוצמת החום. מקרן חום לאמבטיה מוגן מפני מים, מותקן בו תרמוסטט ויש בו מנגנון אשר מנתק את זרם החשמל במקרה של נפילה כך שהוא בטוח מאוד לשימוש.
  • התקנת תנורי הלוגן ואינפרא אדום למקלחת
    אלו התנורים החדשים ביותר בקטגוריה שעברו הסבה לחדר האמבט. התקנת תנור אמבטיה מסוג זה נחשב לתנור חסכוני ובטוח מאוד אבל מצד שני הוא מתאים לחדרי אמבט קטנים ובינוניים בלבד.

כמה עולה התקנת תנור אמבטיה?

מעבר לעלות של תנור האמבטיה עצמו, ישנן עוד עלויות שיש לקחת בחשבון בעת התקנת תנור אמבטיה. נתחיל בדבר הבסיסי ביותר והוא נקודת חשמל. במידה ואין לך שקע חשמלי בחדר אמבטיה, יהיה צורך להזמין חשמלאי כדי להתקין נקודה כזו כדי להפעיל את התנור. אנחנו לא ממליצים להשתמש במאריכים או במפצלים מכיוון שכפי שהבנת, תנורי אמבטיה צורכים לא מעט חשמל והם עלולים לגרום להפסקת חשמל ואפילו לשריפה בגלל עומס חשמלי.

להלן חלק משירותי אינסטלציה נוספים שאנו מספקים ללקוחותינו:

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת תנור אמבטיה מחיר כללי החל מ – 250 ₪
התקנת / החלפת דוד שמש החל מ – 2500 ₪
תיקון דוד שמש החל מ – 500 ₪
פתיחת סתימה באמבטיה החל מ – 350 ₪
התקנת אסלה החל מ – 450 ₪
התקנת כלים סניטריים החל מ – 250 ₪
הגברת לחץ מים החל מ – 800 ₪
התקנת אטמור החל מ – 800 ₪

רוצה לדעת עוד? אינך יודע איך מתקינים תנור אמבטיה לבד? מחפש שירות של מתקין מקצועי ומוסמך? המומחים שלנו מחכים לך עם שיחת חינם במהלכה נבין יחד מהו התנור המתאים ביותר לך ונספק לך שירות התקנת תנורי אמבטיה במהירות, ביעילות ובמחיר אטרקטיבי!

להזמנת מומחה להתקנת תנור אמבטיה חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן