תפריט סגור

איזה חומר לפתיחת סתימות בכיור או במקלחת הכי מומלץ לשימוש ביתי? – הטיפים שלנו

חומר לפתיחת סתימות בכיור ובמקלחת

כל מה שצריך לדעת על חומר לפתיחת סתימות במקלחת
סתימות במקלחת לרוב נגרמות בגלל שיער הראש שלך ושל בני הבית שנתקע בצנרת והופך לעיסה יחד עם שומנים שמגיעים מהסבון והשמפו שלך. רוב האינסטלטורים לא ממליצים על שימוש בחומר לפתיחת סתימות במקלחת אבל לפעמים הוא יכול לתת מענה כעזרה ראשונה. פרטים נוספים על איך להשתמש נכון בחומר לפתיחת סתימות במקלחת בהמשך!

שיטות לפתיחת סתימות במקלחת

חומרים לפתיחת סתימות במקלחת הם חומרים חזקים וחומצתיים שבשימוש לא נכון עלולים לסכן אותך. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך לנסות שיטות אחרות לפני המעבר לתותחים הגדולים.

פומפה
מכשיר האינסטלציה הוותיק יכול לעזור לך לפתוח את הסתימה בקלות וביעילות. כל מה שצריך לעשות הוא למלא מעט מים ולפמפם את הפומפה כחצי דקה. לאחר מכן יש להזרים מים ולראות האם הסתימה נפתחה. במידה ולא אפשר להמשיך לנסות לפמפם לעוד איזו דקה ולבחון את המצב. כאן המקום לציין שפומפה דוחפת את הסתימה הלאה בצנרת ולא מוציאה את הלכלוך החוצה לכן אם יש לך סיבה להאמין שהלכלוך עלול לגרום לבעיות בחלק אחר של הצנרת, אולי עדיף שלא להשתמש בפומפה.

ניקוי קופסת הביקורת
הקופסה הזו נמצאת מתחת לפתח הפלסטיק ואליה גורפים לפעמים את המים של הספונג'ה לאחר הניקוי. עם הזמן הקופסה הזו צוברת לכלוך שמורכב משיער ושומנים שונים הנמצאים בסבונים ובשמפו ולכן ניקוי שלה בהחלט יכול לעזור לפתוח את הסתימה.

משחולת
ניתן לשחרר את הלכלוך שמצטבר במקלחת על ידי רכישה של קפיץ / ספירלה לפתיחת סתימות מכל חנות חומרי בניין. הקפיץ נכנס בין פתחי הניקוז ומאפשר לך למשוך החוצה את כל הלכלוך.

שימוש בחומרים לפתיחת סתימות במקלחת

כאמור, ניתן לרכוש את החומרים האלו בכל חנות בניין ואף ברשתות שיווק מזון שונות. רגע לפני שנרחיב את הדיבור עליהם, נזכיר לך שמדובר בחומרים מסוכנים ולכן יש לנקוט באמצעי הזהירות הבאים לפני שבאים איתם במגע:

  1. יש לעטות משקפי מגן מכיוון שהאדים של החומרים האלו עלולים לגרום לנזקים לעיניים.
  2. יש להשתמש במסכה או לעטוף את האף והפה בבד כדי לא לנשום את האדים הרעילים.
  3. יש להשתמש בכפפות בכל התעסקות עם החומרים האלו כדי למנוע מהם לגרום נזקים לכפות הידיים שלך.
  4. יש לאוורר ככל הניתן את חדר האמבט במהלך ההתעסקות עם החומרים ולאחר מכן.
  5. לאחר השימוש יש לשטוף היטב את האיזור כדי לוודא שכל החומרים התנקזו ולא מסכנים אותך.
  6. יש להרחיק ילדים ובעלי חיים מהאזור במהלך ואחרי השימוש בחומרים האלו.
  7. יש לקרוא את הוראות היצרן הכתובות על צידו האחורי של התכשיר.

סוגי חומרים לפתיחת סתימות במקלחת

ישנן שתי משפחות חומרים מהן מורכבים החומרים השונים – חומרים על בסיס כימי או על בסיס אנזימים מעכלים. החומרים על בסיס כימי מומלצים פחות מכיוון שהם מפרקים כל חומר ולכן עלולים לגרום נזק לצנרת. לעומת זאת, חומרים על בסיס אנזימים מעכלים ומפרקים אך ורק את החומרים האורגניים (שיער) ולכן מומלצים יותר לשימוש.

ככלל, אנחנו ממליצים לך להשתמש בחומרים לפתיחת סתימות במקלחת אך ורק כאשר הסתימות הן קלות כדי לא לגרום נזק לצנרת. חומר פותח סתימות בכיור לא שונה מהחומרים שהזכרנו למעלה ולכן ניתן בהחלט להשתמש באותם החומרים גם לפתיחת סתימות בכיור.

זקוקים לשירות פתיחת סתימות במקלחת? – חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן