תפריט סגור

שעון מים מסתובב קדימה ואחורה? מומלץ לבצע בדיקת שעון מים בעזרת אינסטלטור

בדיקת שעון מים

בדיקת שעון מים על ידי אינסטלטור מומחה

שמת לב שחשבון המים שלך מנופח מדי בזמן האחרון? יכול מאוד להיות שמד המים שלך מזייף או שישנה נזילה כלשהי שאוטוטו תתפרץ ותגרום לנזקים בדירה ואפילו בבניין שלך. אנחנו ממליצים לך להזמין בדיקת שעון מים כדי לוודא שמערכת המים אצלך בבית תקינה וכך גם המד עצמו כדי להימנע ממצבי קיצון שיעלו לך בהמון זמן ובלא מעט כסף!

איך לבצע בדיקת שעון מים?

כדי לעזור לך להבין אם יש חשש לנזילה או למד מים לא תקין, נסביר לך איך לבדוק את מד המים שלך באמצעות מספר פעולות פשוטות וללא צורך במכשור מיוחד או בידע טכני.

  • מספר סידורי
    על מד המים קיים מספר אשר משמש כתעודת זהות של מד המים שלך. המספר שלו מופיע על חשבונית המים המגיעה אליך.
  • קריאת מונה
    בתוך מד המים ישנו מד עליו מוטבעות ספרות שחורות ואדומות אשר מציינות את צריכת המים שלך.
  • פרפר מרכזי
    הפרפר הוא השעון הגדול אשר נמצא בתוך מד המים. הפרפר צריך להסתובב רק כאשר מתבצעת צריכת מים ולכן אם שעון מים מסתובב לבד כשכל הברזים סגורים, ככל הנראה יש בדירתך נזילה. אם הוא לא מסתובב כשיש צריכת מים בדירה, כנראה שהפרפר לא תקין ויש להחליפו.
  • חץ
    תפקידו של החץ הוא לסמן את זרימת המים והוא צריך להיות מכוון ממד המים לכיוון הדירה.
  • פרפר קטן
    זהו מד אשר נועד לבדיקת תקינות מד המים.

בדיקת שעון מים יצאה לא תקינה, מה לעשות?

כפי שכתבנו, שעון מים לא תקין עלול להעיד על השעון עצמו או על נזילה סמויה כלשהי שקורית אצלך בדירה. הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לך לעשות הוא לבדוק את נושא הנזילות. כדאי לסגור את הברזים בבית, אך לא את השיבר הראשי, ולראות האם שעון מים מסתובב. במידה וכן, יש לך נזילה בדירה כדאי לקרוא לאינסטלטור מומלץ שיבצע איתור נזילה במהירות לפני שייגרמו נזקים מהרטיבות. במידה ושעון המים לא תקין, יש ליצור קשר עם תאגיד המים העירוני שלך כדי שיגיעו לטפל בו. בכל מקרה אין לנסות לטפל במד המים בעצמך כדי לא לגרום חלילה לנזקים ולבעיות עם תאגיד המים.

כמה עולה בדיקת שעון מים?

אם לאחר בדיקת שעון המים שביצעת בעצמך עולה בך חשש שמד המים לא תקין, נשמח לעזור לך להפיג את החששות. יכול מאוד להיות שכבר במעמד הטלפון נוכל להגיד לך מה מצב מד המים שלך כך שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו ולקבל שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא התחייבות! במידה ונבין שדרושה הגעה של אינסטלטור, נגיע אליך עם כל הציוד והידע שצברנו במשך השנים ונתקן את התקלה במהירות, ביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד! מחיר בדיקת שעון מים לרוב יסתכם בכ 200 ₪ בלבד.

זקוקים לשירות בדיקת שעון מים? – חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן