תפריט סגור

ספירלה לפתיחת סתימות

ספירלה לפתיחת סתימות באסלה ובביוב
לא על כל סתימה צריך לקרוא לאינסטלטור ובהחלט ניתן לנסות לפתוח סתימות קלות באמצעים ביתיים שניתן לרכוש בקלות. אצלנו ניתן לרכוש ספירלה לפתיחת סתימות שתעזור לך בתחזוקה השוטפת של מערכת הביוב שלך ותחסוך לך ביקור של אינסטלטור!

בכל זאת זקוקים לאינסטלטור לפתיחת סתימה?

אינסטלטור מומחה בעבודה עם ספירלה לפתיחת סתימות מחיר החל מ- 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור מקצועי חייגו: 050-830-3889

ספירלה לפתיחת סתימות

מה גורם לסתימות באסלה ובביוב?

האסלה והכיורים השונים אצל בבית מחוברים למערכת הביוב אשר תפקידה הוא לשנע את הפסולת הביתית למתקני הטיהור השונים שמפוזרים בארץ. עם הזמן, ויחד עם תנופת הנדל"ן הגבוהה, מערכת הביוב מתיישנת והיכולת שלה לקלוט פסולת פוחתות וכך מתחילות לצוץ להן תקלות ביוב כאלו ואחרות. תקלות הביוב באסלה ובכיורים שונות במהות שלהן אבל יכולות להיפתר על ידי רכישת ספירלה לפתיחת סתימות.

ספירלה לפתיחת סתימות באסלה
שימוש לא נכון באסלה עלול לגרום לפסולת להצטבר בצנרת הקרובה במקרה הטוב ולתקלות במערכת הביוב של הבניין במקרה הפחות טוב. זריקה של מגבונים (גם כאלו שכביכול אמורים להישטף באסלה), פדים, קיסמי אזניים וכל מה שהוא לא נייר טואלט עלול לגרום לסתימה.
ספירלה לפתיחת סתימות בתוך הביוב
כשאנחנו אומרים ביוב אנחנו מתכוונים לצנרת המחוברת לכיורים השונים שלך. כיור המטבח סובל מזליגה של מזון ושאר פסולת אשר באופן טבעי נמצאת במטבח ואילו הצנרת בחדר האמבט תסבול יותר מהצטברויות של שומן מהסבונים ושאריות שיער אשר מקטינים את קוטר הצנרת ולבסוף סותמים אותה.

איך להשתמש בספירלה לפתיחת סתימות?

באמצעות ספירלה לפתיחת סתימות ניתן לפתור את רוב תקלות הביוב ולכן יצרנו מדריך שימוש מלא בספירלה שיעזור לך לפתוח את הסתימות ולחסוך זמן ביקור יקר של אינסטלטור.

ספירלה לפתיחת סתימות באסלה
ישנם כמה שלבים בדרך לפתיחת סתימות באסלה כשהראשון הוא פתיחת סתימות באמצעות פומפה. הפומפה דוחקת את הפסולת לתוך הצנרת ובכך משחררת את הסתימה. לא תמיד הפומפה תעבוד מכיוון שלפעמים הפסולת דחוסה מאוד והואקום שהפומפה מייצרת לא יספיק לכן כאן נכנסת הספירלה לעבודה.

השימוש בספירלה הוא פשוט יחסית וכל מה שצריך לעשות הוא לדחוף את הספירלה לתוך צנרת השירותים עד שהיא מגיעה לפסולת שחוסמת את הצנרת. ברגע הזה יש לסובב את הספירלה כדי שתפער חור בגוש הפסולת ותפרק אותו לתוך הצנרת.

ספירלה לפתיחת סתימות ביוב
רגע לפני השימוש בשני האביזרים, אנחנו ממליצים לשפוך מים רותחים לתוך הצנרת כדי לנסות להמיס חלק מהפסולת ואולי להימנע מהשימוש בפומפה ובספירלה. גם כאן אנחנו ממליצים לנסות להשתמש בפומפה כדי לדחוק את הפסולת הלאה בצנרת אך במידה והניסיון לא צלח, יש להשתמש בספירלה כדי לשחרר את הסתימה. השימוש בספירלה מאוד דומה לשימוש באסלה ולכן יש לדחוף את הספירלה לתוך צנרת הניקוז ולסובב ברגע שהיא נוגעת בגוש הפסולת.

חשוב לציין אם מדובר בפתיחת סתימות ביוב קשה במיוחד אפילו הטיפים האלו לא יעזרו, במידה ושתי השיטות לא עובדות, אנחנו ממליצים להזמין אינסטלטור שיגיע ויפתח את הסתימה במהירות וללא נזקים מיותרים.

כמה עולה ספירלה חשמלית לפתיחת סתימות?

מחיר פתיחת סתימה עם ספירלה חשמלית נגזר ממורכבות התקלה, זמן ביצוע פתיחת הסתימות וכמובן התכשירים והאביזרים שהאינסטלטורים שלנו ישתמשו בהם. יחד עם זאת, הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו להעניק לך עבודה ברמה הגבוהה ביותר בזמן הקצר ביותר ובכך לחסוך לך המון זמן ולא מעט כסף!

סוג השירות

מחיר השירות

פתיחת סתימות בעזרת ספירלה מחיר כללי

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות בתוך השירותים

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות במרזבים

החל מ – 600 ₪
שחרור סתימה באמבטיה החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות בכיורים

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בביוב

החל מ – 350 ₪

שחרור סתימה באסלה

החל מ – 350 ₪

טיפול בסתימות בתוך הצנרת

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במטבח

החל מ – 350 ₪
Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן