תפריט סגור

אינסטלטור בהוד השרון

אינסטלטור בהוד השרון 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים!

תקלת אינסטלציה יכולה לקרות בכל רגע נתון ולכן חשוב מאוד להכיר אינסטלטור בהוד השרון שיוכל להגיע אליך תוך זמן קצר, בכל רגע מהיום. בפורטל אינסטלטורס ניתן למצוא מגוון רחב של אינסטלטורים בהוד השרון אשר מחזיקים בתעודות הסמכה, מבצעים השתלמויות תקופתיות ומשתמשים בציוד החדשני ביותר לפתרון תקלות אינסטלציה. המומחיות והציוד החדשני מאפשרים לנו להעניק לך שירותי אינסטלציה מקצועיים במחירים נמוכים מבלי לפגוע באיכות העבודה!

אינסטלטור בהוד השרון זמין עבורך 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור בהוד השרון מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה בהוד השרון מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור בהוד השרון חייגו: 050-830-3889

אינסטלטור בהוד השרון

כמה עולה שירות אינסטלטור בהוד השרון?

מגוון השירותים הרחב שפורטל אינסטלטורס יכול להעניק לך, יוזיל לך משמעותית את עלות התיקונים מכיוון שהכל נעשה עם אינסטלטור בהוד השרון, על המקום. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי ליהנות משיחת ייעוץ והכוונה חינמית לחלוטין במהלכה נבין מהן תקלות האינסטלציה בביתך ונגיש לך תוכנית פעולה קונקרטית, יעילה, אפקטיבית וכמובן – סופר משתלמת!

שירותי אינסטלציה בהוד השרון

אינסטלטור בהוד השרון מחיר השירות

פתיחת סתימה באסלה בהוד השרון

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור בהוד השרון

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במקלחת בהוד השרון

החל מ – 350 ₪

תיקון נזילה בברז בהוד השרון

החל מ – 250 ₪

תיקון נזילה באסלה בהוד השרון

החל מ – 270 ₪

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית בהוד השרון

החל מ – 1200 ₪

התקנת ברז בהוד השרון

החל מ – 250 ₪

התקנת סיפון בהוד השרון

החל מ – 350 ₪

התקנת אסלה סטנדרטית בהוד השרון

החל מ – 450 ₪

תחומי ההתמחות של אינסטלטור בהוד השרון

לפניך רשימה של חלק משירותי אינסטלציה הניתנים בהוד השרון:

  • איתור נזילות
    באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, יש לנו את היכולת לאתר את הנקודה הספציפית ממנה דולפים המים מבלי להרוס את הקירות או הרצפות. המצלמות האלו מאפשרות לנו לטפל נקודתית בבעיה ובכך לחסוך זמן עבודה יקר והרס של תשתיות הבית.
  • תיקון רטיבות
    סימני רטיבות בבתים הם מראות שכיחים שאפשר לתקן במהירות. אך לפעמים ישנן רטיבויות אשר נסתרות מהעין ואותן יש לגלות על ידי אמצעים תרמיים מיוחדים שיודעים להתחקות אחרי חום המים. לאחר איתור הרטיבות, אנחנו נתקן אותה ונאטום את האזור בצורה כזו שלא ניתן יהיה לדעת שקרתה שם תקלת אינסטלציה.
  • פיצוץ צנרת
    תקלת האינסטלציה המפחידה ביותר. פיצוץ בצינור עלול לגרום להצפת מים בדירה ולהרס של רכוש ואפילו של תשתית הבניין. האינסטלטורים בפורטל שלנו מבינים את מערכת האינסטלציה לעומק ויכולים לטפל בפיצוץ במהירות וביעילות. במידת הצורך, האינסטלטורים שלנו ידעו להזמין ביובית שתשאב את כל המים ותהפוך את התהליך לקצר ואפקטיבי הרבה יותר!
  • התקנת כלים סניטריים
    כדי לוודא שהכלים הסניטריים שלך הותאמו במלואם למערכת האינסטלציה בבית שלך, כדאי לך לשכור את שירותיו של אינסטלטור בהוד השרון שיגיע ויתקין את הכלים השונים. זווית הראייה המקיפה שלו תעזור לך להתקין את הכלים הנכונים, במיקומים הנכונים.
  • הגברת לחץ מים
    מים עולים לדירות ולמשרדים השונים על ידי לחץ שמגיע ממרכזיית המים. לפעמים, הזרם הזה נחלש וצריך חיזוק.
    סתימות

עבודת הדגל של אינסטלטורים. מעבר לפתיחת סתימה באסלה או בכיור, אינסטלטור בהוד השרון יכול להעניק לך תמונת מצב מלאה של התשתיות שלך ולאתר תקלות עמוקות יותר כמו חדירת שורשים לצנרת הביוב, בקעים וסדקים בצנרת, פינוי פסולת כבדה שהצטברה מצנרת הבניין ועוד.

איך אפשר לשמור על הצנרת תקינה לאורך זמן?

רוב תקלות האינסטלציה נגרמות בגלל תחזוקה לקויה ויכולות להימנע בקלות על ידי מספר פעולות פשוטות שאינן דורשות ידע טכני או ציוד מיוחד.

התקנת מסננים על פתחי הניקוז
מסננים פשוטים שאפשר לרכוש בכל חנות חומרי בניין ימנעו מפסולת להגיע לסיפון ולצנרת וכך ימנעו הצטברות של לכלוך שתגרום לסתימה.

שפיכת מים רותחים לפתחי הניקוז

סבונים, חומרי ניקוי ושמפו למיניהם מכילים שומן אשר מצטבר לאט לאט בצנרת ועלול לגרום לסתימות. שפיכה של מים רותחים אחת לחודש תעזור למוסס את השומן הזה ולפתוח את הצנרת.

שימוש תקין באסלה
הקפדה על השלכה של נייר טואלט בלבד לאסלה תמנע סתימות שנגרמות על ידי מגבונים (גם כאלו שכביכול נשטפים באסלה) ומוצרי היגיינה אחרים.

אינסטלטורים בהוד השרון 24 שעות

האינסטלטורים שלנו הם הרבה מעבר לפתיחת סתימות. הניסיון, המקצועיות והאהבה למקצוע פתחה אותם לרכוש עוד ועוד יכולות אשר מעניקות לך סל פתרונות רחב לכל דרישות האינסטלציה והמים שבבית שלך. היכולת שלהם מאפשרת להם להסתכל על מערכות האינסטלציה והמים שלך כמקשה אחת ולתכנן את הפתרונות שיעבדו בסינרגיה מלאה עם המערכות האלו, כך שהפתרון יהיה יעיל, אפקטיבי ומקיף.

התקשרו אלינו עוד היום ותהנו מקשת רחבה של שירותי אינסטלציה שתוכלו לקבל מאינסטלטור בהוד השרון מטעם הפורטל אינסטלטורס 24 שעות ביממה.

להזמנת אינסטלטור בהוד השרון חייגו: 050-830-3889

שירותי אינסטלציה בקרבת הוד השרון: אינסטלטורים בכפר סבא | אינסטלטור ברעננה | אינסטלטורים מומלצים בהרצליה

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן