תפריט סגור

חנוכיית מים \ מרכזיית מים

החלפת מרכזיית מים במהירות, ביעילות ובזול
מרכזיית המים מאפשרת שליטה מירבית על כל נקודות המים שבבית על ידי הוצאת צינורות מים לכל נקודה ובמקביל דואגת שזרם המים בבית לא יפגע בגלל שימוש במספר ברזים. האינסטלטורים שלנו מנוסים מאוד בהחלפת מרכזיית מים ויכולים לעזור גם לך ליהנות מזרם מים אחיד ועוצמתי לכל שימושי המים שלך בבית!

התקנה / תיקון חנוכיית מים / מרכזיית מים

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה, מקצועי ואמין במחיר החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור מומחה לחנוכיות מים חייגו: 050-830-3889

אינסטלטור מומלץ

איך לדעת שהגיע הרגע להזמין החלפת מרכזיית מים?

רוב חנוכיות המים הישנות עשויות ממתכת אשר מטבע הדברים מחלידה עם הזמן כתוצאה ממגע ישיר עם המים. חנוכיית מים מלאת חלודה עלולה לגרום לשתי תקלות:

  • פיצוץ בחנוכיית המים
    לאט לאט החלודה מתחילה לאכול את הצנרת וגורמת לו לאבד את צורתו המקורית, מה שגורם לסדקים ולבסוף לפיצוץ בצנרת שיאלץ אותך להוציא כספים שלא תכננת. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך להקדים תרופה למכה ולהזמין החלפת חנוכיית מים לפני שהחלודה תפוצץ את הצנרת.
  • מים בריאים יותר
    החלודה מתערבבת עם המים ומגיעה לברזים שלך בבית מה שאומר שמי השתייה והשטיפה שלך לא יהיו איכותיים מספיק כמו שהם יכולים להיות עם חנוכיית מים חדשה.

תיקונים ושיפוצים לפני הזמנת חנוכיית מים

לא תמיד יש צורך להזמין החלפת חנוכיית מים וייתכן מאוד שתיקון או הזזה של החנוכייה תפתור אותך מהזמנת חנוכיית מים חדשה.

  • הזזת חנוכיית מים
    נתחיל בזה שבהחלט אפשרי להעתיק חנוכיית מים ממקום למקום. זו אמנם עבודה לא פשוטה מכיוון שחוץ מרכישה של חנוכיית מים חדשה, כל העבודה מאוד דומה להתקנה חדשה אך החיסכון ברכישת מרכזייה חדשה יכול לפצות על סכום העבודה.
  • תיקון נזילות במרכזיית מים
    אם מרכזיית המים שלך חדשה אך התחילה לדלוף מכל סיבה כלשהי, לא בטוח שצריך להזמין החלפת מרכזיית מים. באמצעות איטום מחדש או החלפה של רכיב ספציפי בחנוכייה נוכל לחסוך לך כאב ראש ולא מעט כסף.

איך לבחור אינסטלטור להחלפת מרכזיית מים?

גוגל עמוסה באנשי מקצוע שיציעו לך החלפת חנוכיית מים במחירים זולים במיוחד שיהפכו את שאר הצעות המחיר ליקרות ללא סיבה. רוב הפעמים אלו יהיו אינסטלטורים ללא ניסיון במקרה הטוב או אינסטלטורים חאפרים במקרה הפחות טוב כך שלא משנה איך מסתכלים על זה, התקלות כבר בדרך.

התקנת חנוכיית מים על ידי אינסטלטור מקצועי תאפשר לך לקבל עבודה מקצועית, יעילה, מהירה וחשוב מכל – בעלת אחריות שתגן עליך במקרים של תקלות לא צפויות. מכיוון שמדובר במי השתיה והשטיפה של הבית שלך, אנחנו ממליצים לך לבחור אינסטלטור בעל ניסיון עם רפרטואר התקנות עשיר אשר התקין בהצלחה מספר גדול של מרכזיות מים.

כמה עולה החלפת חנוכיית מים?

ישנם שני סוגים של חנוכיות מים – 8 ו-12 יציאות, אך שתי החנוכיות מגיעות עם ברזי ניתוק של מים חמים וקרים. מחיר החלפת חנוכיית מים תלוי בסוג חנוכיית המים הדרושה לך ובנגישות לאיזור בו תותקן החנוכייה. אנחנו ממליצים להתקין את חנוכיית המים במסתור הכביסה כדי שתהיה למכונה סמיכות לנקודות ויהיה קל ואסתטי הרבה יותר להתקין את החנוכייה. אם הנך זקוק להחלפת חנוכיית מים, החלפת בריכת ביוב או התקנת מערכת ביוב בשלמותה – פנה אל המומחים שלנו אשר ישמחו לסייע לךבכל תהליך בצורה מקצועית ביותר.

להזמנת אינסטלטור מומחה לחנוכיות מים חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן