תפריט סגור

החלפת בריכות ביוב

החלפת בריכות ביוב | תיקון בריכות ביוב
בריכות הביוב קולטות אליהן את כל השפכים של הסביבה ולכן עם השנים הן מתבלות ודורשת תיקון או אפילו החלפה. תקלות של בריכת ביוב מגיעות מכל מיני מקומות כמו תזוזה של הקרקע, חדירה אינטנסיבית של שורשים, פסולת כבדה רבה מדי ועוד. זו הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל להעריך את מצב הבריכה שלך ולהמליץ על דרכי טיפול יעילות, זריזות ומשתלמות במיוחד!

החלפת בריכות ביוב שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להחלפת בריכות ביוב מחיר  החל מ 2500 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת מומחה להחלפת בריכות ביוב חייגו: 050-830-3889

החלפת בריכות ביוב

איך מתבצעת החלפת בריכות ביוב?

בריכת ביוב היא אזור סגור שלרוב מנהל את עצמו ומנתב את הפסולת מהבית שלך אל צנרת הביוב הראשית. עם הזמן, גם הבריכה עצמה צוברת בלאי שנגרם מכל מיני סיבות שציינו למעלה. על מנת להבין אם יש צורך בשירות של החלפת בריכות ביוב או בשירותי שיקום – שרברב מקצועי קודם כל יבדוק את מצב הבריכה. כדי לעשות את זה הוא לרוב ישתמש במצלמת סיב אופטי אותה הוא יחדיר לבריכה. המצלמה תשלח את המידע המצולם למפעיל שיעבור על כל קווי הביוב והבריכה עצמה כך שניתן יהיה לזהות שברים, חדירה של שורשים, גושי בטון שהתנתקו וצנחו לתחתית הבריכה וסדקים שעלולים להתפתח לשברים.

שחרור הסתימה
לאחר שהאינסטלטור הבין מה מהות הסתימה, הוא יפעל לשחרר את הסתימה כשבמקביל הוא יעריך את מצב בריכת הביוב כדי לוודא שהתיקון יהיה אפקטיבי ויחזיק מספר שנים. יכול מאוד להיות שבמהלך הבדיקה האינסטלטור יבין שאין מנוס אלא לבנות בריכה חדשה, אך אנחנו נעשה הכל כדי לספק לך את הפתרון הנכון והמשתלם ביותר.

שטיפת קווי ביוב
השלב האחרון בטיפול בסתימה יהיה שטיפת קווי ביוב כדי לוודא שלא נשאר שום גורם שעלול להוביל לסתימה נוספת. השטיפה לרוב תתבצע באמצעות רכב הביובית אשר נועד בדיוק למצבים האלה. על גבי הביוב מותקנים כל מיני מכשירי אינסטלציה, ביניהם צינור מים בלחץ גבוה ומיכל מים, אשר ישטפו את קוו הביוב ויחלצו ממנו את כל הפסולת.

תיקון בריכת ביוב

כשהסתימה מאחורינו, במידה והאינסטלטור אבחן שאין צורך בהחלפת בריכות ביוב אלא ניתן לבצע תיקון, אפשר לפנות לתהליך שיקום בריכת הביוב. במהלך השיקום האינסטלטור יעבור על כל הסדקים והשברים ויטפל בהם על ידי תערובת מלט ייחודית. כדי למנוע חדירה של שורשים לצנרת הביוב, האינסטלטור ימרח חומר אורגני מיוחד אשר דוחה אותם ומגן על בריכת הביוב מפניהם ובמקביל יחטא את בריכת הביוב כדי להפחית את הגזים הרעילים שמטבע הדברים נמצאים בה.

כמה עולה החלפת בריכות ביוב?

מחיר החלפת בריכת ביוב משתנה בין פרוייקט לפרוייקט. אנחנו כאנשי המקצוע של פורטל אינסטלטורס, נחפש עבורכם את הפתרונות המשתלמים ביותר אשר יחסכו לכם לא מעט כסף. הקו שמוביל אותנו בהחלפת בריכות ביוב הוא התאמה לצרכים ולמגבלות של המקום. כשאנחנו ניגשים לפרויקט התקנת בריכות ביוב אנחנו בוחנים את האזור בו תותקן הבריכה, מחליטים על גודל הבריכה הייעודית והחומר ממנה נבנה אותה, תוך כדי התחשבות בצנרת אשר בנויה באזור.

סוג השירות

מחיר השירות

החלפת בריכות ביוב מחיר כללי החל מ – 2500 ₪
שאיבות ביוב החל מ – 800 ₪
צילום צנרת ביוב החל מ – 800 ₪
איתור ותיקון פיצוץ בצנרת החל מ – 3000 ₪

תהליך הקמת מערכות ביוב והחלפת בריכות ביוב בפרט כרוך בלא מעט פתרונות לוגיסטיים אשר אנחנו ממליץ לעשות רק עם מומחים שיוודאו שהבריכה תתאים לאזור ובמקביל ישמרו על קווי הביוב ולא יגרמו חלילה לנזקים נוספים. נשמח לייעץ לך ולכוון אותך בשיחת חינם ללא עלות וללא התחייבות כך שיחד נגיע לפתרון הטוב, היעיל והחסכוני ביותר עבורך!

להזמנת מומחה להחלפת בריכות ביוב חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן