תפריט סגור

התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה

המדריך המלא להתקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה
החלטת לרכוש מייבש כביסה? מזל טוב! כדי לחסוך במקום בבית שלך, אנחנו ממליצים על התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה כך שעל אותו שטח פנים יהיו לך שני מכשירי חשמל. האינסטלטורים שלנו יכולים לבצע התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה בקלות, במהירות ובמחירים משתלמים במיוחד!

התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה – שירות 24 שעות

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להתקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה מחיר החל מ 300 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה מכל סוג מהיום להיום!

להזמנת מומחה להתקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה חייגו: 050-830-3889

התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסההתקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה בצורה נכונה

בניגוד למה שכולם חושבים, התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה היא לא לזרוק את המייבש מעל מכונת הכביסה וסיימנו. כדי לעשות את זה נכון כדאי לעבוד לפי השלבים הבאים:

  1. הזמנת מייבש כביסה מאותה החברה של מכונת הכביסה
    הסיבה לכך פשוטה – אותה החברה מייצרת את מוצרי החשמל שלה בערך באותו הגודל, מה שיבטיח שמייבש הכביסה יוכל לעמוד על המכונה ללא חשש. מה גם שסוגר ההרכבה אשר תפקידו לייצב את המייבש יעבוד הרבה יותר טוב על מכונת כביסה מאותו היצרן. מעבר לפן הטכני, גם בפן העיצובי המכונה והמייבש יראו הרבה יותר טוב כשהם מגיעים מאותו היצרן. במידה ועדיין לא רכשת מייבש כביסה, כדאי למדוד את האורך והעומק של מכונת הכביסה כדי לבחור מייבש כביסה שיוכל להתאים למידות האלו ולא יחרוג מהן.
  2. הכנת הנישה למייבש הכביסה
    לפני הזמנת מייבש הכביסה, אנחנו ממליצים לך לבדוק את הגובה שלו כדי להבין האם דרוש שיפוץ קטן או הכנה של ארון מיוחד לטובת המייבש. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לך הוא שהמתקינים יגיעו ולא יוכלו להתקין את המייבש בגלל מגבלות מקום.
  3. הכנת תשתית
    מייבש כביסה צריך נקודת חשמל משלו וגישה לנקודת ביוב כדי לפעול כמו שצריך. אנחנו ממליצים לך להתקין נקודת חשמל נפרדת כדי לא ליצור עומס על איזור החשמל הספציפי בו נמצאים מכונת הכביסה והמייבש, שעלול לגרום לקפיצות חשמל. נקודת הביוב של מכונת הכביסה יכולה לשמש גם כנקודת הכנה למדיח כלים וכך לחסוך לך התקנה של נקודה חדשה.

איך מתבצעת התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה?

לאחר שווידאת שענית על כל הסעיפים שכתבנו קודם, הגיע הזמן להתקין את מייבש הכביסה. לפני התקנת המייבש, המתקינים ירכיבו מעמד למייבש על גבי מכונת הכביסה אשר מתחבר למקומות מיוחדים על גבי המכונה. אנחנו ממליצים לך לוודא שהמתקינים לא שכחו להדביק אטמי גומי על הרגליות כדי למנוע שחיקה ופגיעה בחלק העליון של מכונת הכביסה.

מה גם שכדאי לך לוודא שהמשטח עליו יושבת מכונת הכביסה הוא משטח יציב ולא משופע בשום צורה. הסיבה לכך היא שמכונת הכביסה רוטטת בזמן ההפעלה שלה ואם היא תהיה על קרקע לא יציבה, המייבש עלול ליפול ממנה ולגרום ללא מעט נזק.

כמה עולה התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה?

שירותי אינסטלציה

מחיר השירות

התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה מחיר כללי

החל מ – 300 ₪

התקנת נקודת מים

החל מ – 800 ₪

התקנת כלים סניטריים

החל מ – 250 ₪

בדיקת לחץ מים

החל מ – 450 ₪

הגברת לחץ מים

החל מ – 800 ₪

החלפת צינור ניקוז מכונת כביסה

החל מ – 250 ₪

מחיר התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה תלוי בהימצאות של נקודות חשמל וביוב באזור ההתקנה, רכישת המעמד וההתקנה הפיזית של המייבש. זו הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר קונקרטית, מדויקת ותפורה אישית לבית שלך!

להזמנת מומחה להתקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן