תפריט סגור

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב במחיר משתלם במיוחד!

ביוב היא מערכת מסועפת של צינורות אשר מתחילה אצלך בכיור / באסלה ומגיעה עד למתקני טיהור שונים ברחבי הארץ. לרוב, הצינורות האלו ישנים ולכן נוטים להיסתם במהירות בגלל שימוש לא נכון באסלה או בכיור. אנו בפורטל איסטלטורס מציעים לך שירותי פתיחת סתימות ביוב מלאים ומקיפים שיאתרו את שורש הבעיה, יפתרו אותה וישכיחו ממך סתימות בביוב לאורך זמן ובמחירים האטרקטיביים ביותר בשוק!

אינסטלטור לפתיחת סתימות ביוב 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה – פתיחת סתימות ביוב מחירים ללא תחרות החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימות ביוב חייגו: 050-830-3889

פתיחת סתימות ביוב

איך נגרמות סתימות ביוב?

כדי להבין איך מתבצעת פתיחת סתימות ביוב, נבין קודם למה התקלות האלו קורות בכלל. לרוב, סתימות ביוב נגרמות בגלל שימוש לא נכון בתשתיות הבית / העסק כך שניתן בהחלט למנוע סתימות אם רק נשנה את ההרגלים שלנו.

  • להפסיק לזרוק מגבונים לאסלה
    המגבונים האלו עשויים מחומרים לא מסיסים שלא מתפרקים במגע עם מים ולכן שומרים על הצורה המקורית שלהם עד שהם מתחילים להצטבר בביוב ומתחילים לסתום אותו. אגב, העניין הזה נכון גם למגבונים לחים שמתיימרים להיות מגבונים נשטפים. הסיבה לכך היא שאין כיום תקן שמחייב יצרניות לעמוד בסטנדרטים מסויימים לגבי הפירוק של המגבונים במגע עם מים, מה שאומר שהיצרניות לא בדיוק מתאמצות בנושא הזה.
  • לא לשפוך שמן בישול לכיור
    נכון, אין לך מסעדה בבית, אבל גם אין לך תשתיות של מסעדה בבית ולכן אפילו כמויות קטנות של שמן עלולות להצטבר בצנרת הביוב שלך ולגרום לקוטר הצינורות להצטמצם ובכך להעלות את הסיכויים לסתימה בצנרת. מומלץ לזרוק את השמן המשומש לפח האשפה.
  • להתקין מסננים בכיורים
    פתחי הניקוז בכיור המטבח ובחדר האמבט גדולים מדי ומאפשרים לפסולת מזון, שיער ועוד להישטף עם המים לתוך הצנרת ולסתום את הכיור. מסננים ימנעו מאותה פסולת להגיע לצנרת ובכך ידחו הזמנת אינסטלטור לטובת פתיחת סתימות ביוב.

פתיחת סתימות ביוב באמצעים ביתיים

אם סתימות הביוב בביתך לא חוזרות באופן תכוף, יכול להיות שניתן לפתוח אותן על ידי שימוש באמצעים ביתיים ולחסוך הזמנת שירות של פתיחת סתימות ביוב מאיש מקצוע. רוצה לדעת איך? במיוחד בשביל זה ריכזנו מספר טיפים שיעזרו לך לפתוח את הסתימות אצלך בבית או בעסק. כאן המקום לציין שאנחנו מזמינים אותך להתייעץ איתנו בחינם וללא התחייבות על תקלת האינסטלציה שלך כדי שנעזור לך לפתור אותה במהירות וביעילות.

  • פומפה
    כלי האינסטלציה המוכר והוותיק ביותר. כל מה שצריך לעשות הוא להניח את הפומפה על פתח הניקוז, למלא קצת מים ולפמפם עד שהפסולת תצא חזרה מפתח הניקוז.
  • חומרים מסיסים
    בכל חנות בניין ואפילו בסופרים השונים ניתן למצוא חומרים מסיסים כדוגמת סודה קאוסטית אשר מסוגלים לפרק חומרים שונים במגע איתם. החומרים האלו רעילים מאוד ויש להשתמש בהם בזהירות רבה תוך הקפדה על כל אמצעי הזהירות המופיעים על תווית האריזה.
  • קפיץ אינסטלטור
    הקפיצים האלו חודרים לתוך הפסולת ומפרקים אותה מבפנים. זהו פתרון מעולה אך המחירים שלהם די דומים להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימות ביוב. אם אין בכוונתך להשתמש בהם לטווח הארוך, עדיף להזמין איש מקצוע שיפתור את התקלה בצורה מקצועית.

כמה עולה פתיחת סתימות ביוב?

סוג השירות

מחיר השירות

פתיחת סתימות ביוב מחיר כללי החל מ – 350 ₪
פתיחת סתימות בצנרת החל מ – 350 ₪
הסרת שורשים בביוב החל מ – 600 ₪

פתיחת סתימה בשירותים

החל מ – 350 ₪
פתיחת סתימה במקלחת החל מ – 350 ₪

הזמינו פתיחת סתימה בביוב מחיר מוזל מ 350 שקלים בלבד!
פורטל אינסטלטורס עובד בשיתוף עם אינסטלטורים מקצועיים, ותיקים ובעלי ניסיון שפתרו כל תקלת אינסטלציה שקיימת.
המקצועיות הזו מאפשרת לנו להנגיש לך אינסטלטורים זולים מכיוון שכאשר אינסטלטור שלנו יגיע אליך, הוא לא יבזבז זמן עבודה יקר ומיותר בניתוח הבעיה והמורכבות שלה, אלא ברוב המקרים ידע כבר משיחת הטלפון איתך איזו תקלה הוא מגיע לפתור ויבנה תכנית עבודה מדויקת שתוזיל לך את העלויות! אנו מעניקים שירות פתיחת סתימות ביוב במחיר התחלתי של 350 ש"ח, המשתנה בהתאם למורכבות הבעיה. מעבר לכך, אינסטלטור טוב ידע להעניק לך פתרון ארוך טווח כך שגם אם עלות הביקור תהיה מעט יקרה, הרווח שלך מהטיפול ימשיך לזמן רב יותר.

להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימות ביוב חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן