תפריט סגור

אינסטלטור בנס ציונה

אינסטלטור בנס ציונה 24 שעות בשגרה ובחירום

אינסטלטור בנס ציונה יהיה זמין עבורך בכל שעה מהיום, כולל בשבתות ובחגים מהסיבה הפשוטה שתקלות אינסטלציה יכולות לקרות בכל רגע נתון והן לא מתחשבות בלו"ז שלך. בפורטל אינסטלטורס ניתן למצוא אנשי מקצוע בעלי תעודות שמחזיקים בידע עמוק בתחום, ניסיון רב בפתרון תקלות אינסטלציה וציוד חדשני שיטפלו בתקלות שלך במהירות, באפקטיביות וכמובן במחירים נוחים במיוחד!

אינסטלטורים בנס ציונה 24 שעות ביממה לשירותך

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור בנס ציונה מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 250 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה בנס ציונה מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור בנס ציונה חייגו: 050-830-3889

אינסטלטור בנס ציונהכמה עולה שירות אינסטלטור בנס ציונה?

מגוון השירותים הרחב שניתן למצוא אצל האינסטלטורים בפורטל אינסטלטורס מאפשר לך לקבל פתרונות אינסטלציה וביוב מקיפים ומלאים שיסדרו את המערכות השונות בביתך אחת ולתמיד. בין היתר ניתן להזמין אינסטלטור בנס ציונה כדי להחליף דוד שמש, לשפץ חדר אמבט, להחליף חנוכיית מים, להתקין כלי סניטריה חדשים ואפילו להחליף קווי ביוב. זו הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולקבל שיחת ייעוץ והכוונה בחינם במהלכה נבין מהם הצרכים שלך ונתאים לך תכנית עבודה ייחודית, יעילה ומהירה במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

שירותי אינסטלציה בנס ציונה

אינסטלטור בנס ציונה מחיר השירות

פתיחת סתימה בשירותים בנס ציונה

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור בנס ציונה

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במקלחת בנס ציונה

החל מ – 350 ₪

תיקון נזילה בברז בנס ציונה

החל מ – 250 ₪

תיקון נזילה באסלה בנס ציונה

החל מ – 270 ₪

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית בנס ציונה

החל מ – 1200 ₪

התקנת ברז בנס ציונה

החל מ – 250 ₪

התקנת סיפון בנס ציונה

החל מ – 350 ₪

התקנת אסלה סטנדרטית בנס ציונה

החל מ – 450 ₪

איתור נזילות על ידי אינסטלטור בנס ציונה

מערכת המים עוברת מחנוכיית המים בצינור אחד לתוך הדירה שלך ושם מתפצלת לפי כמויות הברזים והאסלות שנמצאים אצלך בבית. חלק מהדרך עוברת בקירות ושם עלולה לפרוץ תקלה חריפה שעלולה לגרום לנזקים כבדים ולהוצאות מיותרות. התקלה הזו היא נזילת מים. הצרה הגדולה היא שאי אפשר לעלות על נזילות בקיר אלא רק כשמתגלים התסמינים השונים ולכן חשוב מאוד להיות עם האצבע על הדופק ולשים לב לתסמינים האלו. בין היתר ניתן לזהות נזילות בקיר על ידי התסמינים הבאים:

  • סימני עובש ורטיבות
  • התנפחות בקירות
  • חשבון מים לא פרופורציונאלי
  • רעשים של מים זורמים למרות שכל הברזים סגורים

נזילות בקיר עלולות להיגרם ממגוון סיבות כגון צנרת ישנה, קדיחה לתוך הצנרת, סדקים שונים, בלאי של הצנרת, תכנון לקוי, התקנה חובבנית ועוד. אינסטלטור בנס ציונה יחזיק ברשותו מצלמות מתקדמות באמצעותן הוא יעלה על מקור הנזילה ויחסוך חפירות מיותרות ברצפה ובקירות. לאחר גילוי מקור הנזילה (שלא בהכרח חייב להימצא בסמוך לנזילה עצמה), אינסטלטור בנס ציונה יטפל בתקלה תוך מינימום פגיעה בקירות או ברצפות ויוודא שהתקלה לא תחזור.

ככה אינסטלטורים בנס ציונה מטפלים בנזילות מים

תהליך איתור נזילה וטיפול בה הוא תהליך עדין ורגיש מכיוון שהזמן פועל לרעתנו מצד אחד אך מהצד השני אנחנו לא רוצים ליצור נזקים היקפיים מיותרים. בעבר, אינסטלטור היה צריך לחשוף את כל צנרת המים כדי להבין מהיכן יוצאת הנזילה ואילו היום, בזכות פיתוחים טכנולוגיים, ניתן לאתר את מקור הנזילה ללא כל הרס של הקירות או הרצפה. ישנן מספר שיטות טכנולוגיות חדישות לזיהוי נזילה והן:

מצלמה תרמית
מצלמה זו מסוגלת לאתר מקורות חום ולכן האינסטלטור יעביר מים חמים בצנרת ויעקוב אחרי כדי לגלות היכן בורחים המים.

סיב אופטי
ניתן להחדיר מצלמה זעירה לתוך הצנרת ולהוביל אותה בפיתולים השונים כדי לזהות מהיכן המים בורחים.

גז ידידותי לסביבה
דרך נוספת לאתר את הנזילה היא לפזר גז ידידותי לסביבה לתוך הצנרת וגילוי הסדקים השונים על ידי הרעש הבוקע מהשתחררות הגז מהצנרת.

חוסר טיפול בזמן של נזילות בקיר עלול להוביל למפגעים אסתטיים חמורים שידרשו ממך הוצאות כספיות כבדות, כתמי עובש ופטריות אשר הוכחו כמסוכנות לבני האדם וכמובן סיכון ממשי להצפה בגלל פיצוץ צינור.

אם זיהית חלק מהתסמינים שהזכרנו קודם, אנחנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנגיע במהירות ונטפל בנזילה ונמנע ממנה להפוך לבעיה חמורה.

להזמנת אינסטלטור בנס ציונה חייגו: 050-830-3889

שירותי אינסטלציה בקרבת נס ציונה: אינסטלטורים ברחובות | אינסטלטור ביבנה | אינסטלטורים מומלצים בראשון לציון

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן