תפריט סגור

נזילת מים מהמזגן

תיקון נזילת מים מהמזגן בהתראה מיידית ובמחירים זולים במיוחד
נזילת מים מהמזגן עלולה לקרות בכל רגע ולנבוע ממגוון סיבות. הצרה האמיתית בנזילות מהמזגן היא שהסוג הזה של הנזילה לרוב לא ירעיש כך שהדרך היחידה לגלות אותה היא להיתקל בריהוט רטוב שעלול להיהרס בעקבות הנזילה. האינסטלטורים שלנו טיפלו בעשרות מקרים של נזילת מים מהמזגן וערוכים להגיע אליך תוך זמן קצר עם כל הציוד ולפתור את התקלה במהירות ובזול!

תיקון נזילת מים מהמזגן שירות 24 שעות

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה לתיקון נזילה מהמזגן במחיר החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות תיקון נזילה מהמזגן בבית מהמזגן עוד היום!

להזמנת מומחה לתיקון נזילת מים מהמזגן חייגו: 050-830-3889

נזילת מים מהמזגן

מה גורם לנזילת מים מהמזגן?

בין נסיבות הנפוצות ביותר לנזילה היא נזילת מים מהמזגן בחימום בעיקר. בנוסף חשוב לדעת שישנם סוגים שונים של נזילות, בכל מה שקשור למזגן ביתי ישנם גורמים רבים שעלולים לגרום לנזילת מים מהמזגן ולכן חשוב להכיר אותם כדי לעזור לאינסטלטור לגשת מהר יותר לתקלה ולפתור אותה במהירות. ברשימה מטה פירטנו לך את כל הגורמים לנזילה, כך שכבר בשיחת הטלפון עם האינסטלטור הוא יבין מה מקור התקלה וינחה אותך מה לעשות עד ההגעה שלו.

  • פילטר מלוכלך
    תפקידם של הפילטרים הוא לסנן את האוויר שנכנס מחוץ לבית מאבק ולכלוך. אך עם הזמן הפילטרים האלו צוברים כמות נכבדת של לכלוך ויש לנקות אותם כדי לאפשר מעבר חלק של אוויר ולמנוע מצב בו המאייד של המזגן מתאמץ ולא מצליח להזרים את המים החוצה בצורה תקינה.
  • גז חסר
    גז המזגן אחראי על קירור וחימום האוויר וכשחסר ממנו, מתחיל להצטבר קרח על המאייד מה שיגרום לנזילה של מים לתוך הבית. במקרה זה יש לבדוק האם יש דליפה של גז מהמזגן מכיוון שהגז אמור להספיק לתקופה ארוכה יחסית ואין סיבה שהוא ייגמר במהירות ובבת אחת.
  • סתימה בצינור
    המזגן מזרים את המים דרך צינור שיוצא ישירות מהמזגן עד לרחוב. סתימה בצינור הזה עלול לגרום למים לעמוד ולהישפך מהצד השני של הצינור, זאת אומרת בבית. בבדיקה פשוטה ניתן להבין האם הצינור מקופל מדי או שמא הניחו עליו משהו כבד שמונע את מעבר המים.
  • שברים או סדקים במערכת הניקוז
    זו המערכת שמשנעת את המים מהמזגן אל צינור הניקוז ומשם מחוץ לבית. שברים או סדקים במערכת הזו משבשים את היכולת שלה להוביל מים וכתוצאה מכך הם יחלחלו לתוך הבית במקום לצינור הניקוז. אם ניסית את כל שיטות הניקוי בסעיפים הקודמים ללא הצלחה, כנראה שיש לך שברים או סדקים במערכת הניקוז ואין מנוס מלהזמין טכנאי מזגנים שיבדוק את התקלה לעומק.
  • הפרשים בטמפרטורות
    סוג זה של תקלה לרוב יקרה בחודשי החורף במהלכם המזגן נדלק כדי לחמם את החדר ולא לקרר אותו. הפרשי הטמפרטורה בין הקור שבחדר לחום של המזגן עלולים ליצור אדים שיצטברו על המזגן עצמו ויטפטפו לאט על הרצפה. יחד עם זאת, אם הכמות קטנה עד מזערית אין מה לחשוש כי זוהי נזילה טבעית של אדים שהופכים לנוזל. אך אם עולה רעש מהנזילה וכמויות המים לא פרופורציונליות, כנראה שכדאי להזמין אינסטלטור שיתקן את הנזילה.
  • שימוש אינטנסיבי במזגן
    מזגן דומה מאוד לרכב בהתנהלות שלו. הוא עובד עם מנוע ומאייד שיחד יוצרים את האוויר הקר או החם שנכנס אל הבית. שימוש מוגזם במזגן, במיוחד בטמפרטורות נמוכות או גבוהות מדי, עלול לגרום למזגן להתאמץ ולהתחיל לזייף בדמות נזילה ולכן אנחנו ממליצים על הפעלה של המזגן בטמפרטורה של 25 מעלות בכל השנה.

כמה עולה לתקן נזילת מים מהמזגן?

תקלות נזילת מים הן תקלות מגוונות שיכולות לקרות מכל מיני סיבות ולכן אין אומדן מחיר אחד לכל סוגי התקלות. אינסטלטור שיגיע לטפל בנזילת מים מהמזגן יוכל לטפל ברובן המוחלט של התקלות, חוץ מאלו הנובעות מפגמים במזגן עצמו. במקרה כזה לא תהיה ברירה אלא להזמין טכנאי מזגנים שיטפל בתקלות שאין בסמכותו של החשמלאי לטפל.

 

סוג השירות

מחיר השירות

תיקון נזילה במזגן החל מ – 350 ₪
החלפת צינור ניקוז למזגן החל מ – 350 ₪

להזמנת מומחה לתיקון נזילת מים מהמזגן חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן