תפריט סגור

החלפת ברז מטבח

החלפת ברז מטבח בקלות, במהירות ובזול!
ברז המטבח הוא ככל הנראה הברז המשמעותי ביותר בבית. באמצעותו ניתן לבשל ולנקות את איזור המטבח העמוס ולכן חשוב מאוד שברז המטבח יהיה תקין. המים בישראל מכילים אבנית שלאט לאט סותמת את הברז מה שיגרום בסופו של דבר להחלפת ברז מטבח כדי לאפשר את הפעילות התקינה שלו. האינסטלטורים שלנו מחזיקים מספר רב של דגמי ברזים למטבח כך שבוודאות נוכל למצוא את הברז המתאים ביותר למטבח שלך!

 החלפת ברז מטבח שירות 24 שעות ביממה

מחיר החלפת ברז מטבח החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה כלליים מהיום להיום!

לייעוץ עם אינסטלטור מומחה בהחלפת ברז במטבח חייגו: 050-830-3889

החלפת ברז מטבח

מתי צריך להזמין החלפת ברז מטבח?

תקלות בברז המטבח לא קורות בבת אחת אלא הן סוף של תהליך ארוך במהלכו קרו כל מיני תהליכים שקשה לשים לב אליהם. אנחנו ממליצים לך להזמין החלפת ברז במטבח ברגע שהתחלת להרגיש שנהיה קשה יותר לפתוח ולסגור את המים מכיוון שרוב הסיכויים שהקושי הזה מרמז על הימצאות של עובש בברז. ככל שהטיפול בברז יהיה מוקדם יותר, כך הטיפול בתקלה יהיה מהיר וזול יותר.
תקלה נפוצה נוספת היא חוסר יכולת לכוונן את הברז, מה שאומר שהברז יוציא רק מים קרים או מים חמים ולמעשה לא יהיה שמיש כל כך מה שיגרום לך לבזבז מים מיותרים.
וכמובן התקלה הנפוצה ביותר – ברז מטפטף. נזילות מהברז הן עניין רציני מכיוון שהן עלולות לגרום לנזקים לריהוט, לרצפה ואפילו לשכנים שלך ולכן כדאי להתייעץ עם מומחה ברגע שמזהים נזילה שכזו.
מצד שני, לא כל תקלה בברז המטבח דורשת החלפה שלו. ישנן תקלות שניתן לסדר באמצעים ביתיים כמו למשל:

  • זרם מים חלש
    האבנית שמגיעה עם המים מצטברת לאט לאט על פתח הברז ועם הזמן סותמת אותו. ניתן למהול חומץ במים ולנקות את האבנית מהסנן כדי להחזיר אותו לפעילות מלאה.
  • ברז מטפטף
    בכל סוגי הברזים ישנן גומיות אשר תפקידן הוא לאטום את החיבורים השונים של הברז כדי למנוע נזילות. עם הזמן הגומיות האלו נשחקות ומתייבשות והברז מתחיל לטפטף טפטוף איטי שיש לטפל בו. החלפה של הגומיות אמורה לסדר את הבעיה ואם לא, כנראה שיש צורך להזמין החלפת ברז מטבח מאינסטלטור מוסמך

מה כוללת החלפת ברז מטבח?

למרות השם הפשוט, החלפת ברז מטבח היא עבודה קצת יותר מורכבת מבסך הכל להחליף ברז. כשהאינסטלטור יגיע אליך הוא יצטרך להבין מהי בדיוק התקלה – האם מקורה בגומיות שחוקות, ידית בלויה, לחץ מים נמוך בדירה, צנרת ישנה ועוד ורק אז הוא יתפנה לפירוק ברז מטבח על מנת להחליפו. האינטסלטורים שלנו מחזיקים מלאי גדול של ברזים, אך אנחנו בהחלט ממליצים לך לבצע סקר שוק קצר כדי לרכוש את הברז המתאים ביותר למטבח שלך מבחינת העיצוב והן מבחינת התקציב.

כמה עולה להחליף ברז במטבח?

כמו שקראת, ישנן כל מיני תקלות שקשורות להחלפת ברז מטבח ולכן לא נוכל לכתוב מחיר קבוע לסוג העבודה הזאת. יחד עם זאת, המחיר ההתחלתי של החלפת ברז מטבח יהיה עלות הביקור של האינסטלטור מכיוון שיכול להיות שכל מה שהוא יצטרך לעשות יהיה להחליף גומיות או לשחרר מעט את ידית הברז כך שהעבודה תהיה מהירה וזולה. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות בנוגע להחלפת ברז מטבח אצלך בבית כדי לעזור לך לפתור את התקלה על המקום.

סוג השירות למטבחים

מחיר השירות

החלפת ברז במטבח מחיר כללי החל מ – 350 ₪
החלפת כיור במטבח החל מ – 700 ₪
הגברת לחץ מים בברז במטבח החל מ – 800 ₪
פתיחת סתימה במטבח החל מ – 350 ₪
התקנת טוחן אשפה החל מ – 300 ₪
תיקון טוחן אשפה נוזל החל מ – 250 ₪
החלפת סיפון במטבח החל מ – 350 ₪
החלפת ברז בכיור החל מ – 250 ₪

לייעוץ עם אינסטלטור מומחה בהחלפת ברז במטבח חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן