תפריט סגור

שירותי אינסטלציה לחברות

שירותי אינסטלציה לחברות במקצועיות גבוהה ובמחירים נמוכים!

תקלות אינסטלציה שקורות בבתי עסק לעיתים חמורות יותר מאשר תקלות בבית הפרטי. הסיבות לכך הן ששגרת העבודה עלולה להיפגע כתוצאה מהתקלה ולגרום לך להפסדים כספיים בגלל עובדים שלא יכולים לעבוד או לקוחות שעלולים לעזוב בגלל המפגע. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך להזמין שירותי אינסטלציה לחברות שיעניקו לך אינסטלטור מומחה ואמין שנמצא במרחק טלפון אחד קצר בלבד מהעסק שלך, 24 שעות ביממה!

שירותי אינסטלציה לחברות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין שירותי אינסטלציה לחברות במחירים ללא תחרות!
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת שירותי אינסטלציה לחברות חייגו: 050-830-3889

שירותי אינסטלציה לחברות

למה להזמין שירותי אינסטלציה לחברות?

עסק פעיל בין אם זה משרד, חנות או כל מבנה אחר, מכיל בתוכו עובדים ולקוחות ומוקדש כולו להתנהלות העסק. תקלות ביוב עלולות לשבש חלקית את סדר היום של העסק וזה רק במידה והתקלה טופלה במקום ולא נמשכה על פני כמה ימים. הסיבה העיקרית שבגינה מומלץ לך להזמין שירותי אינסטלציה לחברות היא השקט הנפשי בידיעה שישנה כתובת מקצועית לכל תקלת אינסטלציה שתקרה.

כיצד לבחור שירותי אינסטלציה לחברות?

כאשר מזמינים אינסטלטור פרטי שלא מכירים – הצלחתו או אי הצלחתו בביצוע השירות כרוכה בכישורים, בציוד ובזמינות של אותו אינסטלטור. הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לעסק כשהוא זקוק נואשות לטיפול בתקלת אינסטלציה הוא אינסטלטור חובבן שבמקרה הטוב לא יצליח לטפל בתקלה ואילו במקרה הרע יחריף אותה ויגרום לנזקים ולבזבוז כספים מיותרים.

כששוכרים את שירותיו של אינסטלטור מפורטל אינסטלטורס מקבלים איש מקצוע מהימן אשר מחזיק בתעודת מקצוע, עובר הכשרות והשתלמויות תקופתיות ובעל הציוד החדשני ביותר בשוק אשר זמין עבורך מסביב לשעון, בכל יום מהשבוע כולל חגים ושבתות.

פרמטר נוסף שיש לבחון כאשר ניגשים לבחור שירותי אינסטלציה לחברות הוא כמות השירותים המוצעים לך ואנחנו נסביר:
רוב הפעמים, תקלות האינסטלציה הנראות לעין (סתימות, הצפות וכו') הן התסמינים לבעיה חמורה הרבה יותר המסתתרת מתחת לפני השטח. לדוגמא – לקוח התלונן שהוא חווה סתימות חוזרות ונשנות באסלה. הלקוח מסר לנו שהוא מקפיד לא להשליך פסולת כבדה לאסלה (מגבונים, פדים, קיסמי אוזניים וכו') והצנרת שלו יחסית חדשה. כשהגענו לבית העסק שלנו, הבחנו בעץ גדול מאחורי המבנה וישר עלה לנו חשד שמא התקלות האלו נובעות מחדירת שורשים לצנרת. לאחר שפתחנו את הסתימה ירדנו לחקור את צנרת הבניין של בית העסק על ידי החדרה של מצלמה אופטית לצנרת ואכן גילינו שהשורשים של העץ מפריעים לזרימה התקינה של מערכת הביוב. ביצענו הסרת שורשים מהביוב ומאז הסתימות נעלמו כלא היו.

זו הסיבה שכדאי לך לשכור שירותי אינסטלטור מומחה ומקצוען שידע להעניק לך מענה מלא על כל תקלת אינסטלציה ללא צורך בהזמנת אנשי מקצוע נוספים שעלולים לעכב את הטיפול בתקלה, לייקר אותו ואולי אפילו לפגוע בו.

שירותי אינסטלציה לחברות 24 שעות ביממה

לפניכם רשימה של שירותי אינסטלציה שניתן למצוא בפורטל אינסטלטורס. האינסטלטורים שלנו זמינים עבורך 24/7.

  • איתור נזילות עם מצלמה תרמית
  • צילום פנימי של מרזבים וצנרת הביוב
  • תיקון כל סוגי הצנרות (מים וביוב)
  • תיקון פיצוצים בצנרת
  • שאיבת ביוב
  • החלפת כלים סניטרים
  • החלפת צנרת ביוב ומים
  • שאיבת מים
  • חיתוך שורשים בביוב, על ידי מכונות מתקדמות אשר יודעות לחתוך שורשים.
  • צילום ביוב באמצעות מצלמה מתקדמת המבוססת על סיב אופטי
  • שטיפת צנרת הביוב על ידי צינור לחץ מים גבוה
  • שירותי ביוב מתקדמים על ידי רכב הביובית אשר מיועד לתקלות ביוב חמורות
  • פתיחת סתימות – כל סוגי סתימות ביוב וניקוז בצנרת

כמה עולים שירותי אינסטלציה לחברות?

פורטל אינסטלטורס מציע לך מגוון שירותי אינסטלציה לחברות ולכן אין מחיר אחיד לכלל השירותים השונים. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל יחד להבין מהן הדרישות שלך, לאילו שירותים העסק שלך יזדקק ומה המתכונת של שירותים אלו ונגיש לך הצעת מחיר מלאה, מקיפה, ייחודית ואטרקטיבית במיוחד לעסק הספציפי שלך.

להזמנת שירותי אינסטלציה לחברות חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן