תפריט סגור

משאבה טבולה לביוב

רכישה והתקנה של משאבה טבולה לביוב במחירים משתלמים במיוחד!

משאבה טבולה לביוב נועדה כדי להפר את כוח המשיכה ולמשוך פסולת ושפכים אשר נמצאים מתחת לקווי הביוב. התקנה של משאבה טבולה לביוב היא חובה במידה ויש לך מרתף, מקלט או יחידת דיור מתחת לאדמה מכיוון שמספיק פיצוץ צינור אחד כדי להציף את החללים האלו מה שיגרום לך להוצאה לא מבוטלת של זמן וכסף!

החלפת משאבה טבולה לביוב בשירות 24/7

אצלנו ניתן להזמין משאבה טבולה לביוב מדגמים שונים במחיר החל מ 2500 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה מהיום להיום!

להזמנת משאבות טבולות לביוב חייגו: 050-830-3889

משאבה טבולה לביוב

מה זה משאבה טבולה לביוב?

היום קיימים שני סוגים של משאבות טבולות לביוב – האחת עם פתח מים רגיל שפשוט מעביר את השפכים הלאה אל קו הביוב והשנייה עושה את אותה הפעולה רק שמותקנת בה סכין שקוצצת את כל הפסולת ומאפשרת מעבר חלק יותר של שפכים לצנרת הביוב.

המשאבה הטבולה מותקנת בחללים אשר נמוכים מקו הקרקע כדי לאפשר זרימה חלקה של ביוב מהחללים אל פני הקרקע. בתוך המשאבות מותקן מצוף אשר בדיוק כמו בניאגרה שלך, מזהה עלייה של נוזלים ויודע להפעיל את המשאבה ברגע שהנוזלים הגיעו לקצה העליון שלו. באמצעות לחץ שלישי עוצמתי, המשאבה מעביר את הנוזלים לקו הביוב ומונעת הצפות ותקלות ביוב אחרות.

הסיבה שהמשאבה הזו נקראת טבולה נעוצה בכך שבניגוד למשאבה רגילה אשר שואבת את הביוב מחוץ למקור הנוזלים, המשאבה הטבולה מותקנת בתוך החלל בו נאגרים הנוזלים השונים. המשאבה אטומה לחלוטין למים הן מבחינת המנוע והן מבחינת מערכת החשמל שלה כך שאין מה לדאוג לרגע מסכנת התחשמלות.

איך לבחור משאבה טבולה לביוב?

כמו בכל מוצר, גם כאן מומלץ לרכוש את המשאבה המתאימה ביותר לך על ידי בחינה מדויקת של החלל בו תותקן המשאבה. במידה ומדובר בבית פרטי עם חללים קטנים, היינו ממליצים לבחור משאבה טבולה לביוב שלא תהיה גדולה מדי כדי לחסוך לך כסף ומקום בחלל הזה. למבנים ציבוריים כדאי לרכוש משאבות טבולות לביוב מהסוג הגדול והעוצמתי יותר כדי שיוכלו להתמודד עם השימוש המוגבר. אגב, לבתים פרטיים ניתן בהחלט לרכוש משאבה טבולה לביוב עם פתח מים רגיל כי קל הרבה יותר להקפיד לא לזרוק חומרי היגיינה שונים לצנרת ובכך למנוע עומס על המשאבה. במבנים ציבוריים האכיפה קשה הרבה יותר ולכן מומלץ להתקין משאבה טבולה גורסת שתקצוץ עם הפסולת השונה שבוודאי תמצא את הדרך לביוב.

כמה עולה משאבה טבולה לביוב?

מחיר משאבה טבולה לביוב מחיר יכול לנוע בין 2500 שקלים למשאבה טבולה רגילה ופשוטה לבתים פרטיים ועד ל-5200 שקלים למשאבה טבולה גורסת למבנים ציבוריים. טיפ חשוב מאוד – יש לברר עם איש המקצוע האם המחירים כוללים את ההתקנה, דהיינו מחיר פיקס בלי הפתעות. לצערנו יצא לנו לשמוע לקוחות שהופתעו מתוספות כאלו ואחרות במועד ההתקנה ולכן אנחנו מתחייבים להעניק לך מחיר סופי הכולל התאמת המשאבה הטבולה המדויקת עבור הצרכים והדרישות שלך וכמובן התקנה בביתך. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות במהלכה נבין מהו התהליך הנכון ביותר עבורך, זה שיחסוך לך הרבה זמן ולא מעט כסף!

לשירות החלפת / התקנת משאבה טבולה לביוב חייגו: 050-830-3889

מחיר משאבה טבולה לביוב לפי סוג

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת משאבה טבולה
*ניתן לרכוש גם משאבות דרכנו, המחיר משתנה לפי סוג המשאבה

החל מ – 2500 ₪ (המחיר עבור העבודה בלבד)

התקנת משאבה מקצועית להגברת לחץ מים

החל מ – 1000 ₪ (המחיר עבור העבודה בלבד)
Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן